![]()
Plastische chirurgie staat bekend als een middel om er jonger uit te zien, maar daar denkt de Britse Nileen Namita (49) duidelijk anders. Zij wil eruitzien als Nefertiti, een 3.300 jaar oude Egyptische koningin. De voorbije jaren gaf de moeder van drie maar liefst 200.000 pond (230.000 euro) voor 51 operaties uit om op de Egyptische koningin te lijken.
Nefertiti staat voor "de mooie vrouw is gekomen" en/of "wat van schoonheid is gekomen". Maar Namita is nog niet tevreden: "Er zijn nog vele operaties die ik moet ondergaan. Ik zal alles doen om om op Nefertiti te lijken."
![]()
Reïncarnatie
Twintig jaar geleden besliste Nileen Namita, uit de Engelse kuststad Brighton, dat ze met de transformatie wilde doorgaan. Ze denkt namelijk dat ze in een vorig leven niemand minder dan Nefertiti zelf was.
"Tijdens mijn kindertijd had ik steevast dromen over de koningin. Die visioenen waren zeer intens. Ik kon zien waar ze leefde, ik zag haar slaven, haar kamers en wat ze allemaal at. Hoewel ik de dromen aanvankelijk angstaanjagend vond, begon ik op te zoeken wat ze betekenden. Zo ben ik stilaan beginnen te beseffen dat ik een reïncarnatie van Nefertiti ben." (odbs)
![]()
De 51 operaties van Namita
8 Neusoperaties
3 Wangimplantaten
3 Ooglidoperaties
3 Facelifts
6 Kinoperaties
2 Lipoperaties
5 Oogoperaties
21 Kleine andere operaties
bronZe lijkt er echt sprekend op. Echt hè?