Je had 'm dan ook op je SD kaart moeten zettenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:16 schreef Duvel het volgende:
OK, nieuwe firmware, contacten met MyBackup teruggezet, maar nu zijn het allemaal Google-contacten in plaats van telefooncontacten...
Daar stond de backup ook. Er staan ook helemaal geen contacten in Google, alleen in de telefoon heten de contacten ineens "Google-contacten". In de praktijk is het geen probleem, tot ik ga synchroniseren met GMail, wat ik niet wil...quote:Op woensdag 16 september 2009 15:50 schreef Andyy het volgende:
[..]
Je had 'm dan ook op je SD kaart moeten zetten
Dan zet je dat toch uit?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:57 schreef Duvel het volgende:
..tot ik ga synchroniseren met GMail, wat ik niet wil...
Dat staat ook uit.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan zet je dat toch uit?
Volgens mij een kwestie van een vinkje.
'k Heb eigenlijk geen idee wat het verschil is. Wat zijn de nadelen ervan?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:55 schreef Duvel het volgende:
Dat staat ook uit.Maar m'n contacten die eerst "telefoon" heetten, staan nu onder het kopje "Google". Da's alles.
Voor- en achternaam kunnen niet apart worden ingevuld, maar alleen als één veld.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Heb eigenlijk geen idee wat het verschil is. Wat zijn de nadelen ervan?
Ik heb die optie ook niet gezien idd. Is er geen app voor beschikbaar?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Serieus? Ik wilde net ook even gaan updaten, maar ik heb geen zin om alle contacten en dergelijke weer opnieuw toe te voegen, google contacten kun je volgens mij niet eens direct omzetten naar normale telefooncontacten.
dan werkt ie juist beter, zonder nagelsquote:Op donderdag 17 september 2009 16:29 schreef tralalala het volgende:
Ik wil ook al een tijdje dit toestel en ik zag deze aanbieding:
http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-Hero/THTHERObr.html
Lijkt me een mooie aanbieding...
Belemmert HI naast een simlock ook nog andere dingen, zoals updates etc?
Nu heb ik zelf mooie afgebeten nagelsen ik ben een beetje bang dat het drukken op de knoppen dan een beetje lastig gaat...iemand ervaring mee?
![]()
Heb vorige week al op het dingetje gespeeld bij iemand en toen ging het wel lekker, maarja dat was maar een paar minuten.
gewoon eerst efe syncen met je outlook, dan save je de file op je hdd. en wat maakt het uit dat je google contacten niet kunt omzetten naar normale contacten? je hebt je contacten toch altijd bij de handquote:Op woensdag 16 september 2009 15:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Serieus? Ik wilde net ook even gaan updaten, maar ik heb geen zin om alle contacten en dergelijke weer opnieuw toe te voegen, google contacten kun je volgens mij niet eens direct omzetten naar normale telefooncontacten.
De Hero heeft een capacitief scherm. Deze reageert op elektrische lading van je huid. Met je nagel zal je geen knop in kunnen drukkenquote:Op donderdag 17 september 2009 16:29 schreef tralalala het volgende:
Ik wil ook al een tijdje dit toestel en ik zag deze aanbieding:
http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-Hero/THTHERObr.html
Lijkt me een mooie aanbieding...
Belemmert HI naast een simlock ook nog andere dingen, zoals updates etc?
Nu heb ik zelf mooie afgebeten nagelsen ik ben een beetje bang dat het drukken op de knoppen dan een beetje lastig gaat...iemand ervaring mee?
![]()
Heb vorige week al op het dingetje gespeeld bij iemand en toen ging het wel lekker, maarja dat was maar een paar minuten.
Ik hoef dat gewoon niet in google te hebben allemaal.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:22 schreef Incolumis het volgende:
[..]
gewoon eerst efe syncen met je outlook, dan save je de file op je hdd. en wat maakt het uit dat je google contacten niet kunt omzetten naar normale contacten? je hebt je contacten toch altijd bij de hand
Maar Google heeft dus geen conflictregel toegevoegd aan de Googlecalendar. Dat vind ik echt ongelooflijk. Ze hebben prima voorzieningen met allerlei online diensten maar met hun eigen agenda hebben ze een kutinterface. Wat een sof.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:29 schreef ex het volgende:
Ik denk het, als jouw google calander leeg is online, en jij vinkt aan dat hij die moet gebruiken dan veegt hij hem leeg,
Zelf nooit gehad trouwens maar ik gebruik de outlook agenda dan weer niet (alleen exchange) en had google agenda al voor me Hero.
Is echt top sinds die update trouwens, alles werkt gewoon fijner!
Ben je niet gewoon iets vergeten, zoals het aanvinken dat de Exchange-agenda ook getoond moet worden? Sowieso is de Exchange-ondersteuning niet gemaakt door Google dus moet je met klachten daarover bij HTC zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:43 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Maar Google heeft dus geen conflictregel toegevoegd aan de Googlecalendar. Dat vind ik echt ongelooflijk. Ze hebben prima voorzieningen met allerlei online diensten maar met hun eigen agenda hebben ze een kutinterface. Wat een sof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |