Hetzelfde verhaal. Al geprobeerd namelijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En als je de extensie verandert naar .apk in plaats van .apk.jar?
Al de Market geprobeerd .............?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal crap. Kan geen leuke games vinden met APK files
Heb je hem dan ook weer afgesloten? Ik zie het vaak bij mailtjes gebeuren dat hij blijft knipperen tot ik even terugga naar de lijst met mail. Dan verspringt pas de status naar gelezen als.quote:Op zondag 13 september 2009 19:33 schreef -J-D- het volgende:
M'n witte knop blijft knipperen nadat ik een smsje heb gehad, terwijl ik hem al gelezen heb.
Vaag.
Ja, dat doe ik meestal wel.quote:Op zondag 13 september 2009 21:49 schreef Schanulleke het volgende:
Ik bedoel idd dat je teruggaat naar het overzichtje.
HTC Sync installeren en dan aansluiten op je pc.quote:Op maandag 14 september 2009 21:04 schreef Mistahlilg het volgende:
Hey mensen!
Sinds vandaag ben ik ook een trotse bezitter van een HTC hero.
Hij werkt heerlijk
Alleen had ik een vraagje :
Hoe kan ik op de telefoon mijn microSD kaart bekijken? Ik wil de meegeleverde liedjes verwijderen
alleen kom ik niet op de kaart
aansluiten via de USB. krijg je hem als het goed is ook te zienquote:Op maandag 14 september 2009 21:04 schreef Mistahlilg het volgende:
Hey mensen!
Sinds vandaag ben ik ook een trotse bezitter van een HTC hero.
Hij werkt heerlijk
Alleen had ik een vraagje :
Hoe kan ik op de telefoon mijn microSD kaart bekijken? Ik wil de meegeleverde liedjes verwijderen
alleen kom ik niet op de kaart
Dat overzicht is een jaar oudquote:Op maandag 14 september 2009 21:46 schreef raaavi het volgende:
http://gizmodo.com/5053280/androids-10-most-exciting-apps
first hit on googlequote:Op maandag 14 september 2009 21:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat overzicht is een jaar oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |