Mijn eerste indrukken zijn verbluffend.quote:Op maandag 7 september 2009 21:47 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Goeie keus. Zou leuk zijn als je je eerste indrukken even laat weten, ik zit ook nog steeds te dubben tussen Hero en een paar andere toestellen.
Leuk om te lezen, ik was zelf nl. ook tot de conclusie gekomen dat ik het beste voor de Hero kon gaan en dit bevestigt mijn vermoeden alleen maar.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:40 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Mijn eerste indrukken zijn verbluffend.
Ik ben WM gewend en vond dat fijner dan de Iphone, maar deze omgeving verslaat momenteel alles.
Het is razendsnel, volledig te tweaken en giga gebruikersvriendelijk.
Ik ben echt verkocht en ontdek elke dag weer nieuwe, leuke dingen aan deze foon en besturingssysteem!
Facebook haalt Hyves in binnen twee jaar! in NLquote:Op donderdag 10 september 2009 22:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Al helemaal als je facebook gebruikt (wat veel Nederlanders helaas niet doen) is het echt super.
Ik heb zelf ook nooit hyves gebruikt, altijd facebook. Het werkt gewoon zoveel makkelijker (en je hebt geen last van irritante mooiboys).quote:Op donderdag 10 september 2009 22:38 schreef nils7 het volgende:
[..]
Facebook haalt Hyves in binnen twee jaar! in NL
Ik zie steeds meer NL'ers erop komen... zodra je al wat internationale contacten hebt wordt het al gebruikt!
quote:Installing .cab files
Some programs are distributed as .cab files. If you download these programs to a desktop PC that has Winrar installed you might be prompted with the question if you want to either open the .cab file in Winrar, or save it to disk. Do not open the file with Winrar, save it to disk.
Now you need to get an ActiveSync connection active again. Click the Explore button in ActiveSync, and an explorer window will open on your desktop PC. You can now navigate to the My Documents directory and copy/paste the .cab file onto your HTC Wizard.
All you have to do now is open File Explorer on your device, navigate to My Documents and tap the .cab file. Follow the directions on your screen.
Main Memory or Memory Card?
In theory you should be able to install programs either in Main Memory or on the Memory Card. However, some programs will not run when you install them onto your Memory Card. If you installed a program onto your Memory Card and find that it doesn't run, first de-install and then re-install in Main Memory before you start pulling your hair out.
Klopt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:11 schreef elfzesendertig het volgende:
Die CAB files zijn toch bedoeld voor Windows Mobile?
Oh dat is helemaal crap. Kan geen leuke games vinden met APK filesquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:11 schreef elfzesendertig het volgende:
Die CAB files zijn toch bedoeld voor Windows Mobile?
Android werkt met APK files.
http://store.handmark.com/p/108560/Android/Bejeweled-for-Android/quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal crap. Kan geen leuke games vinden met APK files
Ja maar dat is het probleem, ik heb de .apk.jar file al maar mijn phone kan hem niet installeren. Hij vind hem gewoon niet. Wel op de sd kaart maar de app installers zien hem nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:55 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
http://store.handmark.com/p/108560/Android/Bejeweled-for-Android/
Kost wel 10 dollar![]()
Al via ASTRO geprobeerd dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar dat is het probleem, ik heb de .apk.jar file al maar mijn phone kan hem niet installeren. Hij vind hem gewoon niet. Wel op de sd kaart maar de app installers zien hem niet
Yes hij opent het bestand (als een zip bestand) en dan kan ik door de map heen bladeren. Maar installeren doet ie nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Al via ASTRO geprobeerd dan?
En als je de extensie verandert naar .apk in plaats van .apk.jar?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yes hij opent het bestand (als een zip bestand) en dan kan ik door de map heen bladeren. Maar installeren doet ie niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |