abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72555282
Ik hoop dat je ook eindelijk weer je ontgrendelscherm weer naar een van de standaard achtergronden kan veranderen.
Cool story, Hansel.
pi_72557573
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:11 schreef -J-D- het volgende:
Hij's binnen
Heb je de witte of bruine genomen?
pi_72557576
Email instellen (Vodafone) op een HTC

gebruikersnaam + wachtwoord en dergelijke spreekt allemaal voor zich.
Uitgaande gegevens:
gebruikersnaam: je login bij my.vodafone.nl maar dan met 'mail' ervoor. Als je daar dus inlogt met 0611223344 dan is je gebr.naam bij uitgaande mail (met vodafone) mail0611223344
wachtwoord: het wachtwoord dat je bij my.vodafone.nl gebruikt.

En dan werkt het
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_72557953
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 18:45 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Heb je de witte of bruine genomen?
Witte.
pi_72558028
Nice. Mischien kan een modje het in de OP zetten voor mensen met een soortgelijk probleem?
Cool story, Hansel.
  dinsdag 8 september 2009 @ 19:04:29 #81
10710 gday
propria cures
pi_72558194
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 18:46 schreef -J-D- het volgende:
Email instellen (Vodafone) op een HTC

gebruikersnaam + wachtwoord en dergelijke spreekt allemaal voor zich.
Uitgaande gegevens:
gebruikersnaam: je login bij my.vodafone.nl maar dan met 'mail' ervoor. Als je daar dus inlogt met 0611223344 dan is je gebr.naam bij uitgaande mail (met vodafone) mail0611223344
wachtwoord: het wachtwoord dat je bij my.vodafone.nl gebruikt.

En dan werkt het
Dat is toch ook letterlijk zo te vinden op de Vodafone-site? Ik begrijp niet wat daar dan zo moeilijk aan was ...
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_72558268
Dat heb ik daar niet kunnen vinden.
En als ik op Google zie hoe vaak men hier niet uit komt, ben ik niet de enige.
-edit-
En op die site staat het niet precies goed.
Mijn inlognaam op my.vodafone.nl is mijn mobiele nr, maar bij uitgaande server moet dat dus mail0611223344 zijn. Het is wel mooi dat ze het op de site uitleggen maar het is niet geheel correct.
  dinsdag 8 september 2009 @ 19:14:10 #83
10710 gday
propria cures
pi_72558497
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 19:07 schreef -J-D- het volgende:
Dat heb ik daar niet kunnen vinden.
En als ik op Google zie hoe vaak men hier niet uit komt, ben ik niet de enige.
-edit-
En op die site staat het niet precies goed.
Mijn inlognaam op my.vodafone.nl is mijn mobiele nr, maar bij uitgaande server moet dat dus mail0611223344 zijn. Het is wel mooi dat ze het op de site uitleggen maar het is niet geheel correct.
Daar staat nergens dat je je inlognaam voor my.vodafone.nl moet gebruiken. Alleen dat je je wachtwoord voor my.vodafone.nl moet gebruiken. Je kunt dus zeggen dat die informatie wellicht niet volledig is, maar niet dat het incorrect is.

In ieder geval kun je het hier écht 100% voorgekauwd krijgen. Gewoon aangeven dat je een HTC Magic hebt (aangezien Vodafone officieel geen Hero aanbiedt) en dat je E-mail op je mobiel wil ontvangen. Nee, wat mij betreft is het allemaal uitstekend te vinden hoor.
quote:
De e-mailinstellingen

* Druk op de Menu-toets en kies 'Email'
* Er start een wizard. Kies 'Next' om door te gaan
* E-mailadress: E-mailadres. Voor Vodafone Mail is dit bv mail0612345678@vodafone.nl
* Password: Wachtwoord van het e-mailaccount
* Account type: POP3
* Username: Gebruikersnaam van het e-mailaccount Voor Vodafone Mail is dit het gedeelte van het e-mailadres vóór '@vodafone.nl'
* Password: Wachtwoord van het e-mailaccount
* POP3 server: pop3.vodafone.nl of de inkomende server van je e-mailprovider
* Port: 110
* Security type: None
* Delete e-mail from server: naar eigen wens in te stellen
* Kies 'Next' om naar het volgende scherm te gaan
* SMTP server: authsmtp.vodafone.nl
* Port: 25
* Security type: None
* Require sign-in: aanvinken
* Username: Gebruikersnaam My Vodafone-account Dit is het gedeelte van het e-mailadres vóór '@vodafone.nl'
* Password: Wachtwoord My Vodafone-account
* Email checking frequency: Naar eigen wens in te stellen
* Send email from this account by default: aanvinken
* Notify me when email arrives: aanvinken
* Geef het e-mailaccount een naam
* Your name (displayed on outgoing messages) : Je naam
* Kies 'Done' om het account aan te maken
* Keer terug naar het beginscherm
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
pi_72558665
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 19:14 schreef gday het volgende:

[..]

Daar staat nergens dat je je inlognaam voor my.vodafone.nl moet gebruiken. Alleen dat je je wachtwoord voor my.vodafone.nl moet gebruiken. Je kunt dus zeggen dat die informatie wellicht niet volledig is, maar niet dat het incorrect is.

In ieder geval kun je het hier écht 100% voorgekauwd krijgen. Gewoon aangeven dat je een HTC Magic hebt (aangezien Vodafone officieel geen Hero aanbiedt) en dat je E-mail op je mobiel wil ontvangen. Nee, wat mij betreft is het allemaal uitstekend te vinden hoor.
[..]
Dan moet ik een zoekcursus gaan volgen
Maar voordat ik me daarvoor aanmeld, ga ik eerst uitzoeken hoe ik mijn email elke x minuten kan laten checken.
pi_72559051
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 19:20 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Dan moet ik een zoekcursus gaan volgen
Maar voordat ik me daarvoor aanmeld, ga ik eerst uitzoeken hoe ik mijn email elke x minuten kan laten checken.
Als je nou gewoon gmail gebruikt doet hij dat automatisch .
Cool story, Hansel.
  dinsdag 8 september 2009 @ 19:40:56 #86
10710 gday
propria cures
pi_72559414
Hehe ja, dat vind ik persoonlijk echt het beste aan Android: het syncen met je Google apps.
pi_72560104
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 19:30 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Als je nou gewoon gmail gebruikt doet hij dat automatisch .
Vind ik niet echt logisch omdat ik dan eerst al mijn email moet doorsturen naar dat gmailadres. En als ik dan reply zien ze mijn Gmailadres.
beetje omslachtig als ik gewoon mijn email wil gebruiken.
  dinsdag 8 september 2009 @ 21:36:39 #88
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_72564336
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 19:40 schreef gday het volgende:
Hehe ja, dat vind ik persoonlijk echt het beste aan Android: het syncen met je Google apps.
Daar ben ik nog helemaal niet mee begonnen eigenlijk. Welke Google apps ervaar je als handig?

Heeft iemand hier ervaring met het gebruik van het mailprogramma icm een exchange server?
Life is what you make it.
pi_72564390
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 21:36 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Daar ben ik nog helemaal niet mee begonnen eigenlijk. Welke Google apps ervaar je als handig?
Dat vraag ik me ook af.
Ik werk niet met Google docs, Google agenda of Gmail.
Voor mij is het dus minder van belang, denk ik.
Heb maar wel even een Gmail-adres aangemaakt, aangezien de foon daar op een gegevens moment om vroeg.
pi_72564474
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 19:40 schreef gday het volgende:
Inderdaad, ik ben net ook begonnen met google calendar te gebruiken en het werkt perfect.
Cool story, Hansel.
pi_72566553
Ik was net van plan om mijn vaste email om te zetten naar een Gmail account dus dat komt mooi uit als ik het goed begrijp (lastig om je dingen voor te stellen als je het fysieke toestel niet in handen hebt).
pi_72566703
switchen naar Gmail kan ik je echt aanraden, het is zo makkelijk in te loggen bij alle andere services van Google, ik vind het prima zo
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:29:56 #93
10710 gday
propria cures
pi_72569221
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 19:58 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Vind ik niet echt logisch omdat ik dan eerst al mijn email moet doorsturen naar dat gmailadres. En als ik dan reply zien ze mijn Gmailadres.
beetje omslachtig als ik gewoon mijn email wil gebruiken.
Je kunt het verzendadres in Gmail gewoon aanpassen hoor. Je moet dan een mailtje sturen naar het adres dat je als verzendadres wilt gebruiken, en in dat mailtje moet je dan op een soort activatielink klikken. Vanaf dan kun je in Gmail ook andere adressen gebruiken als verzendadres.
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:33:53 #94
10710 gday
propria cures
pi_72569361
quote:

[..]

Heeft iemand hier ervaring met het gebruik van het mailprogramma icm een exchange server?
Ik gebruikte sowieso altijd al Google Calendar, en aangezien ik een beetje beurs werd van het imap-account bij mijn provider met een limiet van 300mb ben ik sinds een jaar of wat ook volledig gemigreerd naar Gmail waarin ik vervolgens dus ook al mijn contacten bijhield. Dat wordt dus mooi allemaal gesynchroniseerd.

(Ik heb wel een Exchange-account via mijn universiteit maar Outlook vind ik maar klote aangezien ik geen Windows gebruik ... en ook onder Windows vond ik het altijd klote trouwens. (En Evolution zuigt ook!))

[ Bericht 11% gewijzigd door gday op 08-09-2009 23:41:09 ]
pi_72569770
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:29 schreef gday het volgende:

Je kunt het verzendadres in Gmail gewoon aanpassen hoor. Je moet dan een mailtje sturen naar het adres dat je als verzendadres wilt gebruiken, en in dat mailtje moet je dan op een soort activatielink klikken. Vanaf dan kun je in Gmail ook andere adressen gebruiken als verzendadres.
Ja leuk, maar heel ideaal is dat ook niet. Als de ontvanger Outlook gebruikt, dan kan ie zien dat je de mail met een gmail-account hebt verstuurd, 'namens' het adres wat je hebt ingesteld.
  woensdag 9 september 2009 @ 09:36:56 #96
10710 gday
propria cures
pi_72574500
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:44 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ja leuk, maar heel ideaal is dat ook niet. Als de ontvanger Outlook gebruikt, dan kan ie zien dat je de mail met een gmail-account hebt verstuurd, 'namens' het adres wat je hebt ingesteld.
Klopt, en mede daarom is Outlook ook kut. Verder zie ik daar overigens persoonlijk geen probleem in, maar voor zakelijk gebruik is dat wel een nadeeltje.

Maar dan kun je nog altijd overstappen op Google Apps, mits je het domein onder je eigen beheer hebt. Ik heb vorige week ook al mijn email-faciliteiten overgezet van mijn hoster naar Google Apps.
pi_72575188
Het staat gewoon lelijk als je dat ziet in je mailbox als ontvanger... Overstappen naar Google Apps is ook niet ideaal. Je kunt om bovenstaande te voorkomen dan wel inloggen met je Google Apps-account om mail te versturen, maar dan mis je een aantal Apps, omdat niet alles beschikbaar is voor zakelijk gebruik.

Da's dan wel een nadeel van Google, dat single sign-on idee, als je met meerdere accounts wil werken. Handigste oplossing is dan nog om verschillende browsers naast elkaar te gebruiken .

M'goed... dit gaat offtopic .
  woensdag 9 september 2009 @ 13:51:30 #98
189961 ex
aperture science
pi_72581041
quote:

[..]

ja ik, calander/contacts/e-mail werkt echt perfect , niks over te klagen.. gebruik het al een flinke maand en ben nog niks raars tegen gekomen.
The cake is a lie!
pi_72586567
Ach ja, ik heb het niet nodig.
Mijn persoonlijke (niet Gmail) mail werkt nu gewoon en wordt automatisch gechecked. Ik kan er ook zelf mee verzenden.
En Outlook kan gewoon gesynched worden met deze foon.
Daarnaast heb ik een gmail-adres aangemaakt, mocht ik dat nodig hebben voor deze foon.
Dus de alternatieven werken gewoon goed.
pi_72608650
Pfff... met de HTC Hero heb ik geen Gmail Notifier meer nodig in Firefox .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')