Witte.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:45 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Heb je de witte of bruine genomen?
Dat is toch ook letterlijk zo te vinden op de Vodafone-site?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:46 schreef -J-D- het volgende:
Email instellen (Vodafone) op een HTC
gebruikersnaam + wachtwoord en dergelijke spreekt allemaal voor zich.
Uitgaande gegevens:
gebruikersnaam: je login bij my.vodafone.nl maar dan met 'mail' ervoor. Als je daar dus inlogt met 0611223344 dan is je gebr.naam bij uitgaande mail (met vodafone) mail0611223344
wachtwoord: het wachtwoord dat je bij my.vodafone.nl gebruikt.
En dan werkt het
Daar staat nergens dat je je inlognaam voor my.vodafone.nl moet gebruiken. Alleen dat je je wachtwoord voor my.vodafone.nl moet gebruiken. Je kunt dus zeggen dat die informatie wellicht niet volledig is, maar niet dat het incorrect is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:07 schreef -J-D- het volgende:
Dat heb ik daar niet kunnen vinden.
En als ik op Google zie hoe vaak men hier niet uit komt, ben ik niet de enige.
-edit-
En op die site staat het niet precies goed.
Mijn inlognaam op my.vodafone.nl is mijn mobiele nr, maar bij uitgaande server moet dat dus mail0611223344 zijn. Het is wel mooi dat ze het op de site uitleggen maar het is niet geheel correct.
quote:De e-mailinstellingen
* Druk op de Menu-toets en kies 'Email'
* Er start een wizard. Kies 'Next' om door te gaan
* E-mailadress: E-mailadres. Voor Vodafone Mail is dit bv mail0612345678@vodafone.nl
* Password: Wachtwoord van het e-mailaccount
* Account type: POP3
* Username: Gebruikersnaam van het e-mailaccount Voor Vodafone Mail is dit het gedeelte van het e-mailadres vóór '@vodafone.nl'
* Password: Wachtwoord van het e-mailaccount
* POP3 server: pop3.vodafone.nl of de inkomende server van je e-mailprovider
* Port: 110
* Security type: None
* Delete e-mail from server: naar eigen wens in te stellen
* Kies 'Next' om naar het volgende scherm te gaan
* SMTP server: authsmtp.vodafone.nl
* Port: 25
* Security type: None
* Require sign-in: aanvinken
* Username: Gebruikersnaam My Vodafone-account Dit is het gedeelte van het e-mailadres vóór '@vodafone.nl'
* Password: Wachtwoord My Vodafone-account
* Email checking frequency: Naar eigen wens in te stellen
* Send email from this account by default: aanvinken
* Notify me when email arrives: aanvinken
* Geef het e-mailaccount een naam
* Your name (displayed on outgoing messages) : Je naam
* Kies 'Done' om het account aan te maken
* Keer terug naar het beginscherm
Dan moet ik een zoekcursus gaan volgenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:14 schreef gday het volgende:
[..]
Daar staat nergens dat je je inlognaam voor my.vodafone.nl moet gebruiken. Alleen dat je je wachtwoord voor my.vodafone.nl moet gebruiken. Je kunt dus zeggen dat die informatie wellicht niet volledig is, maar niet dat het incorrect is.
In ieder geval kun je het hier écht 100% voorgekauwd krijgen. Gewoon aangeven dat je een HTC Magic hebt (aangezien Vodafone officieel geen Hero aanbiedt) en dat je E-mail op je mobiel wil ontvangen. Nee, wat mij betreft is het allemaal uitstekend te vinden hoor.![]()
[..]
Als je nou gewoon gmail gebruikt doet hij dat automatischquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:20 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dan moet ik een zoekcursus gaan volgen
Maar voordat ik me daarvoor aanmeld, ga ik eerst uitzoeken hoe ik mijn email elke x minuten kan laten checken.
Vind ik niet echt logisch omdat ik dan eerst al mijn email moet doorsturen naar dat gmailadres. En als ik dan reply zien ze mijn Gmailadres.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je nou gewoon gmail gebruikt doet hij dat automatisch.
Daar ben ik nog helemaal niet mee begonnen eigenlijk. Welke Google apps ervaar je als handig?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:40 schreef gday het volgende:
Hehe ja, dat vind ik persoonlijk echt het beste aan Android: het syncen met je Google apps.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:36 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daar ben ik nog helemaal niet mee begonnen eigenlijk. Welke Google apps ervaar je als handig?
Inderdaad, ik ben net ook begonnen met google calendar te gebruiken en het werkt perfect.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:40 schreef gday het volgende:
Hehe ja, dat vind ik persoonlijk echt het beste aan Android: het syncen met je Google apps.
Je kunt het verzendadres in Gmail gewoon aanpassen hoor. Je moet dan een mailtje sturen naar het adres dat je als verzendadres wilt gebruiken, en in dat mailtje moet je dan op een soort activatielink klikken. Vanaf dan kun je in Gmail ook andere adressen gebruiken als verzendadres.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Vind ik niet echt logisch omdat ik dan eerst al mijn email moet doorsturen naar dat gmailadres. En als ik dan reply zien ze mijn Gmailadres.
beetje omslachtig als ik gewoon mijn email wil gebruiken.
Ik gebruikte sowieso altijd al Google Calendar, en aangezien ik een beetje beurs werd van het imap-account bij mijn provider met een limiet van 300mb ben ik sinds een jaar of wat ook volledig gemigreerd naar Gmail waarin ik vervolgens dus ook al mijn contacten bijhield. Dat wordt dus mooi allemaal gesynchroniseerd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:36 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daar ben ik nog helemaal niet mee begonnen eigenlijk. Welke Google apps ervaar je als handig?
Heeft iemand hier ervaring met het gebruik van het mailprogramma icm een exchange server?
Ja leuk, maar heel ideaal is dat ook niet. Als de ontvanger Outlook gebruikt, dan kan ie zien dat je de mail met een gmail-account hebt verstuurd, 'namens' het adres wat je hebt ingesteld.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:29 schreef gday het volgende:
Je kunt het verzendadres in Gmail gewoon aanpassen hoor. Je moet dan een mailtje sturen naar het adres dat je als verzendadres wilt gebruiken, en in dat mailtje moet je dan op een soort activatielink klikken. Vanaf dan kun je in Gmail ook andere adressen gebruiken als verzendadres.
Klopt, en mede daarom is Outlook ook kut.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja leuk, maar heel ideaal is dat ook niet. Als de ontvanger Outlook gebruikt, dan kan ie zien dat je de mail met een gmail-account hebt verstuurd, 'namens' het adres wat je hebt ingesteld.
ja ik, calander/contacts/e-mail werkt echt perfectquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:36 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Heeft iemand hier ervaring met het gebruik van het mailprogramma icm een exchange server?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |