Ik heb de witte en die blijft prachtig. Ik ben er wel heel voorzichtig mee. Hij ligt altijd op het Golla hoesje, als hij er niet in zit. Ik zorg altijd voor schone handen en maak hem regelmatig voorzichtig schoon met een vochtige, schone doek.quote:Op zondag 6 september 2009 09:00 schreef -J-D- het volgende:
Heeft van jullie de witte variant? Blijft die een beetje mooi? Of adviseren jullie eerder de bruine kleur?
Ik ga een abo verlengen bij Vodafone. 17.50 in de maand (excl. maandkorting) + internetbundel er nog bij.
Bij een eenjarig contract betaal ik dan ongeveer 300 euro.
En dan verkoop ik mijn HTC Touch HD voor 200 euro of meer en dan is het allemaal wel te overzien.
Volgens marktplaats is dat wel een redelijke prijs.
Dat is nieuw voor me. Pluspunt voor de wittequote:Op zondag 6 september 2009 10:21 schreef DennisMoore het volgende:
De witte heeft een teflon-coating, de bruine niet.
Men zegt dat die witte zelfs met de teflon coating sneller krast dan die bruine.quote:Op zondag 6 september 2009 10:25 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor me. Pluspunt voor de witte
Goeie keus. Zou leuk zijn als je je eerste indrukken even laat weten, ik zit ook nog steeds te dubben tussen Hero en een paar andere toestellen.quote:
Doe ik. En ik vergelijk het dan met mijn ervaringen met Windows Mobile modellen, want die heb ik daarvoor dus gehad.quote:Op maandag 7 september 2009 21:47 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Goeie keus. Zou leuk zijn als je je eerste indrukken even laat weten, ik zit ook nog steeds te dubben tussen Hero en een paar andere toestellen.
welke toestellen dan?quote:Op maandag 7 september 2009 21:47 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Goeie keus. Zou leuk zijn als je je eerste indrukken even laat weten, ik zit ook nog steeds te dubben tussen Hero en een paar andere toestellen.
HTC Hero, N97 of wachten op de Xperia 2. Allemaal een ander besturingssysteem dus ik maak het mezelf niet makkelijk. Probleem is dat als je veel over toestellen gaat lezen je soms door de bomen het bos niet meer ziet.quote:Op maandag 7 september 2009 23:28 schreef Andyy het volgende:
[..]
welke toestellen dan?
Hier is die ook besteld
Inderdaadquote:Op maandag 7 september 2009 23:50 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Probleem is dat als je veel over toestellen gaat lezen je soms door de bomen het bos niet meer ziet.
N97 is matig naar mijn meningquote:Op maandag 7 september 2009 23:50 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
HTC Hero, N97 of wachten op de Xperia 2. Allemaal een ander besturingssysteem dus ik maak het mezelf niet makkelijk. Probleem is dat als je veel over toestellen gaat lezen je soms door de bomen het bos niet meer ziet.
Nou, de rom die ik heb geinstalleerd schijnt dus gebaseerd te zijn op een gelekte rom van HTC zelf. Als ik bij Instellingen kijk onder het menuitem 'Over de telefoon' zie ik dit:quote:Op maandag 7 september 2009 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de nieuwe firmware versie. Is dat dezelfde versie als waar jij het over had, gday?
(wegens verhuizing en huisbaas pas rond de 16e internet gaat regelen zit ik nu te tetheren van mijn vodafone abonnement, ik hoop dat ik er geen problemen mee krijg: in 7 dagen heb ik al 666MB verbruikt).
Je bedoelt de media markt?quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:04 schreef Kanariegeel het volgende:
Wou hem vandaag dan maar gaan halen, maar bij beide T-Mobile winkels waar ik geweest ben waren ze niet op voorraad, ze wisten ook niet hoe lang het zou duren voor hij weer binnen zou komen.
Wel ontdekt dat hij in de shop veel goedkoper is dan op internet, dus via internet bestellen zit er ook niet in
Erg interessant. Ik hoop dat Google met Donut ook veel optimalisatie levert.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:39 schreef Dutchguy het volgende:
Van Engadget:
"Thankfully, it turns out HTC has been listening all along and the oft-rumored "major update" for the Hero has finally surfaced. Already available as an unofficial but due to hit the HTC support site any day now, the update (which is in a familiar RUU format for Windows machines and does wipe the device) wears the tag "2.73.405.5 WWE" -- and we've had a chance to play with it. So does it rescue the device? Follow the break to find out!
We'll cut to the chase -- yes it does -- and in a big way. Functionality changes are very minor (such as the addition of touch-focus in the camera application) but oh boy, this thing flies! Coming to this ROM from a standard 1.x device is like night and day. HTC have elected to cull the "flip clock" animation from the standard clock (no great loss in our opinion) which instantly speeds things up, but throughout the device the applications positively zip along with barely any noticable lag at all. Put simply, this is the device HTC should have shipped on day one.''
Kijk, dat maakt een Hero voor mij een stuk interessanter. Weg is de lag en misschien hadden ze inderdaad even moeten wachten met de release maar dit maakt hem volgens mij wel het ultieme Android toestel (voor nu).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |