abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72458837
Lama

[ Bericht 82% gewijzigd door Gierigesloeber op 05-09-2009 13:58:05 ]
pi_72479375
Heeft van jullie de witte variant? Blijft die een beetje mooi? Of adviseren jullie eerder de bruine kleur?
Ik ga een abo verlengen bij Vodafone. 17.50 in de maand (excl. maandkorting) + internetbundel er nog bij.
Bij een eenjarig contract betaal ik dan ongeveer 300 euro.
En dan verkoop ik mijn HTC Touch HD voor 200 euro of meer en dan is het allemaal wel te overzien.
Volgens marktplaats is dat wel een redelijke prijs.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_72479930
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:00 schreef -J-D- het volgende:
Heeft van jullie de witte variant? Blijft die een beetje mooi? Of adviseren jullie eerder de bruine kleur?
Ik ga een abo verlengen bij Vodafone. 17.50 in de maand (excl. maandkorting) + internetbundel er nog bij.
Bij een eenjarig contract betaal ik dan ongeveer 300 euro.
En dan verkoop ik mijn HTC Touch HD voor 200 euro of meer en dan is het allemaal wel te overzien.
Volgens marktplaats is dat wel een redelijke prijs.
Ik heb de witte en die blijft prachtig. Ik ben er wel heel voorzichtig mee. Hij ligt altijd op het Golla hoesje, als hij er niet in zit. Ik zorg altijd voor schone handen en maak hem regelmatig voorzichtig schoon met een vochtige, schone doek.
pi_72479999
Ik zie op een aantal sites dat er standaard geen hoesje bijgeleverd wordt.
Daar gaan we dan nog maar even achter aan.
pi_72480009
De witte heeft een teflon-coating, de bruine niet.
pi_72480071
quote:
Op zondag 6 september 2009 10:21 schreef DennisMoore het volgende:
De witte heeft een teflon-coating, de bruine niet.
Dat is nieuw voor me. Pluspunt voor de witte
pi_72480942
quote:
Op zondag 6 september 2009 10:25 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Dat is nieuw voor me. Pluspunt voor de witte
Men zegt dat die witte zelfs met de teflon coating sneller krast dan die bruine.

En er zit inderdaad geen hoesje bij.
pi_72491227
Binnenkort kan ik m'n abo bij T-Mobile verlengen en wil deze mobiel erbij kiezen. Maar als ik een beetje rondkijk dan is bij verlenging de T-Mobile G2 Touch in de T-Mobile shop net wat goedkoper is dan als ik de Hero neem in een andere winkel.

Ik weet dat de G2 en de Hero bijna hetzelfde zijn. Maar kan iemand mij hier misschien vertellen wat behalve de naam en kleur de verschillen zijn tussen de HTC Hero en de T-Mobile G2 Touch? Ik heb al even gegoogled, maar daar ben ik niet veel wijzer van geworden.
pi_72491276
Mwah, ik denk dat het dan allemaal wat langer gaat duren met firmware updates omdat t-mobile er dan maar al te graag zijn eigen logo bij plakt. Ik weet niet of ze ook zover gaan als in Amerika waar providers soms bepaalde functies uitschakelen e.d.
Cool story, Hansel.
pi_72526746
Morgen heb ik hem
pi_72533607
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:59 schreef -J-D- het volgende:
Morgen heb ik hem
Goeie keus. Zou leuk zijn als je je eerste indrukken even laat weten, ik zit ook nog steeds te dubben tussen Hero en een paar andere toestellen.
pi_72534040
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:47 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Goeie keus. Zou leuk zijn als je je eerste indrukken even laat weten, ik zit ook nog steeds te dubben tussen Hero en een paar andere toestellen.
Doe ik. En ik vergelijk het dan met mijn ervaringen met Windows Mobile modellen, want die heb ik daarvoor dus gehad.
pi_72535023
Ik ben benieuwd naar de nieuwe firmware versie. Is dat dezelfde versie als waar jij het over had, gday?

(wegens verhuizing en huisbaas pas rond de 16e internet gaat regelen zit ik nu te tetheren van mijn vodafone abonnement, ik hoop dat ik er geen problemen mee krijg: in 7 dagen heb ik al 666MB verbruikt ).
Cool story, Hansel.
  FOK!fotograaf maandag 7 september 2009 @ 23:28:37 #64
145146 Andyy
pi_72538607
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:47 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

welke toestellen dan?
Hier is die ook besteld
pi_72539407
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:28 schreef Andyy het volgende:

[..]

welke toestellen dan?
Hier is die ook besteld
HTC Hero, N97 of wachten op de Xperia 2. Allemaal een ander besturingssysteem dus ik maak het mezelf niet makkelijk. Probleem is dat als je veel over toestellen gaat lezen je soms door de bomen het bos niet meer ziet.
  FOK!fotograaf dinsdag 8 september 2009 @ 00:19:18 #66
145146 Andyy
pi_72540168
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:50 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Probleem is dat als je veel over toestellen gaat lezen je soms door de bomen het bos niet meer ziet.
Inderdaad
Ik heb bewust niet naar Nokia telefoons gekeken omdat mijn huidige echt pure bagger is (6500 slide)
En ik had ook als eis Andriod omdat het open source is, dus meer nutteloze dingen voor op je mobiel
pi_72541895
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:50 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

HTC Hero, N97 of wachten op de Xperia 2. Allemaal een ander besturingssysteem dus ik maak het mezelf niet makkelijk. Probleem is dat als je veel over toestellen gaat lezen je soms door de bomen het bos niet meer ziet.
N97 is matig naar mijn mening Ik ben sowieso geen fan van Symbian. Het is te achterhaald als je het mij vraagt.
Xperia X2 is Windows Mobile neem ik aan? Misschien is het met 6.5 interessant, anders niet. Xperia X3 is met Android en komt ook binnen een paar maanden uit waarschijnlijk. Die is ook érg interessant. Daar zou ik zeker eens naar kijken
  dinsdag 8 september 2009 @ 10:50:18 #68
10710 gday
propria cures
pi_72545043
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de nieuwe firmware versie. Is dat dezelfde versie als waar jij het over had, gday?

(wegens verhuizing en huisbaas pas rond de 16e internet gaat regelen zit ik nu te tetheren van mijn vodafone abonnement, ik hoop dat ik er geen problemen mee krijg: in 7 dagen heb ik al 666MB verbruikt ).
Nou, de rom die ik heb geinstalleerd schijnt dus gebaseerd te zijn op een gelekte rom van HTC zelf. Als ik bij Instellingen kijk onder het menuitem 'Over de telefoon' zie ik dit:

A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_72548369
Wou hem vandaag dan maar gaan halen, maar bij beide T-Mobile winkels waar ik geweest ben waren ze niet op voorraad, ze wisten ook niet hoe lang het zou duren voor hij weer binnen zou komen.

Wel ontdekt dat hij in de shop veel goedkoper is dan op internet, dus via internet bestellen zit er ook niet in
pi_72548546
Hij's binnen
  FOK!fotograaf dinsdag 8 september 2009 @ 13:37:59 #71
145146 Andyy
pi_72549292
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:04 schreef Kanariegeel het volgende:
Wou hem vandaag dan maar gaan halen, maar bij beide T-Mobile winkels waar ik geweest ben waren ze niet op voorraad, ze wisten ook niet hoe lang het zou duren voor hij weer binnen zou komen.

Wel ontdekt dat hij in de shop veel goedkoper is dan op internet, dus via internet bestellen zit er ook niet in
Je bedoelt de media markt? (399)
pi_72549596
Het blijft een ramp om de Hero goed in te stellen met de Vodafone-instellingen.
Je moet authsmtp.vodafone.nl als smtpserver nemen, maar je moet ook nog je logingegevens van my.vodafone.nl erin verwerken...
Lukt nog voor geen meter

Internet lukte wel snel, dankzij de OP
pi_72550114
Gewoon gmail gebruiken dus .
pi_72552375
Van Engadget:

"Thankfully, it turns out HTC has been listening all along and the oft-rumored "major update" for the Hero has finally surfaced. Already available as an unofficial but due to hit the HTC support site any day now, the update (which is in a familiar RUU format for Windows machines and does wipe the device) wears the tag "2.73.405.5 WWE" -- and we've had a chance to play with it. So does it rescue the device? Follow the break to find out!

We'll cut to the chase -- yes it does -- and in a big way. Functionality changes are very minor (such as the addition of touch-focus in the camera application) but oh boy, this thing flies! Coming to this ROM from a standard 1.x device is like night and day. HTC have elected to cull the "flip clock" animation from the standard clock (no great loss in our opinion) which instantly speeds things up, but throughout the device the applications positively zip along with barely any noticable lag at all. Put simply, this is the device HTC should have shipped on day one.''

Kijk, dat maakt een Hero voor mij een stuk interessanter. Weg is de lag en misschien hadden ze inderdaad even moeten wachten met de release maar dit maakt hem volgens mij wel het ultieme Android toestel (voor nu).
pi_72554336
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 15:39 schreef Dutchguy het volgende:
Van Engadget:

"Thankfully, it turns out HTC has been listening all along and the oft-rumored "major update" for the Hero has finally surfaced. Already available as an unofficial but due to hit the HTC support site any day now, the update (which is in a familiar RUU format for Windows machines and does wipe the device) wears the tag "2.73.405.5 WWE" -- and we've had a chance to play with it. So does it rescue the device? Follow the break to find out!

We'll cut to the chase -- yes it does -- and in a big way. Functionality changes are very minor (such as the addition of touch-focus in the camera application) but oh boy, this thing flies! Coming to this ROM from a standard 1.x device is like night and day. HTC have elected to cull the "flip clock" animation from the standard clock (no great loss in our opinion) which instantly speeds things up, but throughout the device the applications positively zip along with barely any noticable lag at all. Put simply, this is the device HTC should have shipped on day one.''

Kijk, dat maakt een Hero voor mij een stuk interessanter. Weg is de lag en misschien hadden ze inderdaad even moeten wachten met de release maar dit maakt hem volgens mij wel het ultieme Android toestel (voor nu).
Erg interessant. Ik hoop dat Google met Donut ook veel optimalisatie levert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')