quote:Voice Search here in Amsterdam, Holland.
Aaarrggh...quote:If you do not have the voice search capability visible, you probably need to download it from the Market. It is identified as “Google Search by voice”. Once you install this, you will be able to perform any Google or Google map searches by voice.
Apple gebruiker hierquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:43 schreef Dutchguy het volgende:
De download is gratis via de site van HTC te downloaden mits je even invult wat de gegevens van jouw toestel zijn. De update kan alleen op een Windows XP of Windows Vista computer plaatsvinden.
Hier ookquote:
Echt? Waar gebruik je 't voor dan?quote:Op zondag 20 september 2009 11:02 schreef Leinonlein het volgende:
Ik ben wel een echte Layer fan btw, echt geweldig!
Oeh voor veel dingen, een beetje de show stelen bij kennissen en collega's maar voornamelijk voor het vinden van supermarkten in de buurt als ik niet bekend ben, brievenbussen in de buurt zoeken, pinautomaten zoeken van een specifieke bank.. Gebruik het eigenlijk regelmatigquote:Op zondag 20 september 2009 11:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Echt? Waar gebruik je 't voor dan?
Ik dacht juist het tegenovergesteldequote:Op maandag 21 september 2009 21:02 schreef Schanulleke het volgende:
Sinds de nieuwe ROM er op staat lijkt mijn telefoon een stuk zuiniger trouwens! Ik heb nu na een dag intensief gebruik nog ruim de helft van de batterij over (incl. Locale en Astrid). Voorheen lukte dat me absoluut niet.
Same herequote:Op maandag 21 september 2009 21:02 schreef Schanulleke het volgende:
Sinds de nieuwe ROM er op staat lijkt mijn telefoon een stuk zuiniger trouwens!
na de update geen last meer van gehadquote:Op dinsdag 22 september 2009 01:12 schreef Woffel het volgende:
Is er al wat meer bekend over de bug dat bepaalde smsjes niet ontvangen worden?
Update erop gezet?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:24 schreef ufopiloot het volgende:
Ik heb hem nu een tijdje, maar toch valt de snelheid tegen. Vooral het switchen tussen schermen of tijdens het surfen op internet. Ook de flash 10 reclame die HTC maakte komt niet helemaal goed uit, want heel veel flash sites doen het gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |