Dus dat je bij Google calendar geen conflictregeling in kan stellen is de fout van HTC en exchange? Raar verhaal... Heb je wel goed gelezen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:25 schreef gday het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon iets vergeten, zoals het aanvinken dat de Exchange-agenda ook getoond moet worden? Sowieso is de Exchange-ondersteuning niet gemaakt door Google dus moet je met klachten daarover bij HTC zijn.
probeer MyBackup maar eensquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:31 schreef Schanulleke het volgende:
Geen idee wat ik gedaan heb, volgens mij alleen het vinkje weggehaald bij het synchroniseren met google agenda en opeens zijn mijn afspraken weer terug.
Pffffff, dat is een hele grote opluchting.
Nu alleen nog een manier vinden om een behoorlijke back-up te maken.
Ja, die heb ik gebruikt maar die geeft bij data geen afvinkmogelijkheid voor de kalender. Wel contacten, sms etc., die heb ik al op backup gezet.quote:
Als ik de agenda-items in het outlook domein had gemaakt zou ik ze met HTC sync kunnen synchroniseren met Outlook.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:53 schreef Incolumis het volgende:
ik werk dagelijks achter de pc dus mijn afspraken voeg ik gewoon toe op Google agenda. die synct automatisch met mijn foon. om het naar outlook te syncen moet je denk ik een app downloaden daarvoor. of met HTC sync?
Ik reageerde eigenlijk op dat je Exchange-afspraken zogenaamd weg zouden zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dus dat je bij Google calendar geen conflictregeling in kan stellen is de fout van HTC en exchange? Raar verhaal... Heb je wel goed gelezen?
Ik heb nooit afspraken gemaakt in 'Mijn agenda'. Heb ook geen idee wat voor agenda dat zou moeten zijn, dus daarom gebruik ik die ook niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:22 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als ik de agenda-items in het outlook domein had gemaakt zou ik ze met HTC sync kunnen synchroniseren met Outlook.
Had ik ze in google calendar gemaakt had ik ze automatisch online kunnen syncen.
Maar... ik heb ze dus in het 'mijn agenda' domein gemaakt, omdat dit standaard is in de Hero. Afspraken uit dit domein kan ik niet synchroniseren met een van beide applicaties lijkt het.
Ik zal toch niet de enige zijn die tegen dit probleem aanloopt?
Ik heb er domweg nooit op gelet omdat ik niet vermoedde dat het zo gaar ingedeeld zou zijn. Ik vraag me ook echt af hoe HTC het in zijn hoofd haalt om een niet te synchroniseren agenda-applicatie als tandaard in te stellen...quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:54 schreef gday het volgende:
[..]
Ik heb nooit afspraken gemaakt in 'Mijn agenda'. Heb ook geen idee wat voor agenda dat zou moeten zijn, dus daarom gebruik ik die ook niet.
Dat kan (nog) niet met Androidquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:49 schreef Duvel het volgende:
Iemand een idee hoe ik een foto verstuur via Bluetooth?
Oh mên...quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat kan (nog) niet met Android.
Nouja, d'r is een (paid) app genaamd 'Bluex' waarmee het sortof kan, heb 't niet uitgeprobeerd.
Nouja, nu wilde ik het dus proberen om te kijken of Google Voice Search dan wél verschijnt... en ik wilde op die manier de standaard Android wallpaper weer gebruiken zoals ik vóór de update had.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, dat was dus gewoon een bug, bij mij werkte dat niet. Maar waarom zou je het eigenlijk willen?
Dat is een 'truc' die bij pakweg 1% werkte. Je kunt je toestel weer zover krijgen om de standaardwaarden van TouchFLO te wissen bij 'Toepassingen beheren'.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:28 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, trouwens, na die ROM update lukt het me niet meer om via de truc met 't vasthouden van de Home-button in de gewone Android (zonder Sense) terecht te komen.
quote:I had the same problem, but after a time searching, I found that I just needed to grab "Google Voice Search" as a separate app from the market (my HTC Magic is on Vodafone and they didn't include voice either), then just remove and replace my desktop widget. Worked like a champ.
quote:I searched the market and "Google Voice Search" was no where to be found! Could you let me know where you found it?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |