abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72191244

Op internet duiken steeds meer filmpjes op die beweren dat Michael Jackson helemaal niet is overleden. De zanger zou zijn dood slechts in scène hebben gezet.

'Michael Jackson is niet dood'
(Novum) - Het was natuurlijk te verwachten. Op internet duiken meer en meer filmpjes en websites op die beweren dat Michael Jackson helemaal niet is overleden op 25 juni. De King of Pop zou zijn dood slechts in scène hebben gezet.

Dinsdag stak een filmpje de kop op waarop te zien moet zijn hoe Michael Jackson levend en wel uit het busje van de lijkschouwer springt. De beelden zijn onder meer via TMZ te bekijken. De entertainmentwebsite meldde eind juni als eerste dat Jackson zijn laatste adem had uitgeblazen.

Uit de begeleidende tekst bij het filmpje blijkt dat de persoon achter de beelden zelfs onderzoek heeft gedaan. "Ik heb de kentekenplaat gecheckt en het lijkt erop dat de King of Pop uit hetzelfde busje springt als waar zijn lichaam eerder in is gelegd", schrijft de persoon, die er door de beelden zeker van is dat Jackson nog in leven is. "Ik heb de originele beelden van een betrouwbare bron gekregen."

In een ander filmpje heeft iemand foto's van een levende Jackson vergeleken met de kiekjes die gemaakt zijn toen de King of Pop in een ambulance lag. Het valt de persoon op dat Jacksons 'lijk' een donkerder huidskleur heeft dan toen de zanger nog in leven was. Op weer andere beelden zou te zien zijn hoe Jacksons arm beweegt als het stoffelijk overschot per helikopter wordt vervoerd.

De King of Pop heeft zijn dood in scène gezet vanwege de publiciteit, om niet vijftig keer op te hoeven treden in de Londense O2 Arena of om veel geld te kunnen verdienen. Dat zijn veelgehoorde verklaringen voor de filmpjes en beelden.

De mensen achter websites als michael-jackson-not-dead.info en michaeljacksonhoaxdeath.com voelen zich onder meer gesteund door het feit dat Jackson nog steeds niet begraven is. Als de zanger niet is overleden, is er natuurlijk ook geen reden voor een begrafenis.
http://www.youtube.com/watch?v=YrlP3rABknk
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 27 augustus 2009 @ 06:39:12 #2
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_72191280
quote:
Op weer andere beelden zou te zien zijn hoe Jacksons arm beweegt als het stoffelijk overschot per helikopter wordt vervoerd.
Die wil ik wel zien dan
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_72191326
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
pi_72191327
Dat is inderdaad duidelijk Michael Jackson.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
pi_72191329
pi_72191338
quote:
Dit is zo mogelijk een nóg slechter filmpje. Kudo's.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 08:29:14 #7
265768 NBT
Bigger is better.
pi_72191810
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 06:10 schreef Sagow het volgende:

Op internet duiken steeds meer filmpjes op die beweren dat Michael Jackson helemaal niet is overleden. De zanger zou zijn dood slechts in scène hebben gezet.

'Michael Jackson is niet dood'
(Novum) - Het was natuurlijk te verwachten. Op internet duiken meer en meer filmpjes en websites op die beweren dat Michael Jackson helemaal niet is overleden op 25 juni. De King of Pop zou zijn dood slechts in scène hebben gezet.

Dinsdag stak een filmpje de kop op waarop te zien moet zijn hoe Michael Jackson levend en wel uit het busje van de lijkschouwer springt. De beelden zijn onder meer via TMZ te bekijken. De entertainmentwebsite meldde eind juni als eerste dat Jackson zijn laatste adem had uitgeblazen.

Uit de begeleidende tekst bij het filmpje blijkt dat de persoon achter de beelden zelfs onderzoek heeft gedaan. "Ik heb de kentekenplaat gecheckt en het lijkt erop dat de King of Pop uit hetzelfde busje springt als waar zijn lichaam eerder in is gelegd", schrijft de persoon, die er door de beelden zeker van is dat Jackson nog in leven is. "Ik heb de originele beelden van een betrouwbare bron gekregen."

In een ander filmpje heeft iemand foto's van een levende Jackson vergeleken met de kiekjes die gemaakt zijn toen de King of Pop in een ambulance lag. Het valt de persoon op dat Jacksons 'lijk' een donkerder huidskleur heeft dan toen de zanger nog in leven was. Op weer andere beelden zou te zien zijn hoe Jacksons arm beweegt als het stoffelijk overschot per helikopter wordt vervoerd.

De King of Pop heeft zijn dood in scène gezet vanwege de publiciteit, om niet vijftig keer op te hoeven treden in de Londense O2 Arena of om veel geld te kunnen verdienen. Dat zijn veelgehoorde verklaringen voor de filmpjes en beelden.

De mensen achter websites als michael-jackson-not-dead.info en michaeljacksonhoaxdeath.com voelen zich onder meer gesteund door het feit dat Jackson nog steeds niet begraven is. Als de zanger niet is overleden, is er natuurlijk ook geen reden voor een begrafenis.

dit kan wel eens waar zijn...
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
pi_72191833
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 08:29 schreef NBT het volgende:

[..]

Het kan ook wel eens niet waar zijn.
pi_72191837
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 08:29 schreef NBT het volgende:

[..]

Hoezo is hij niet begraven???
I´m back.
  Redactie Frontpage donderdag 27 augustus 2009 @ 08:33:40 #10
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72191858

Oh god, daar gaan we weer met Tupac en Elvis praktijken... zo zie je toch maar weer hoeveel zwakzinnigen er op deze planeet rondlopen
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 27 augustus 2009 @ 08:36:17 #11
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_72191883
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 08:33 schreef JeMoeder het volgende:

Oh god, daar gaan we weer met Tupac en Elvis praktijken... zo zie je toch maar weer hoeveel zwakzinnigen er op deze planeet rondlopen
Nog een 4de man en ze kunnen kaarten op hun onderduikadres ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_72191931
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 08:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Nog een 4de man en ze kunnen kaarten op hun onderduikadres ...
Ze kunnen inmiddels wel voetballen met 11 tegen 11.
Kurt Cobain, Hitler, etc etc
pi_72191934
Dat aan dit soort onderwerpen nog aandacht word besteed
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_72191961
Alles in scene zetten en er dan zo'n grote rotzooi van maken en dan vervolgens ook geen begrafenis regelen?
Nah, ze zijn dom geweest, ze hadden de kist open moeten laten.
Bij leven konden ze hem zo mooi oplappen, dan had het bij dood ook gekund.

Een puinhoop heeft ie er van gemaakt, dat is een ding wat zeker is.
En de media, mensen en fans gaat heerlijk aan de slag met de puinhoop.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_72192323
Oud nieuws, hij zit nu te chillen met 2Pac, Elvis en JFK
pi_72192349
De zwakzinnigen van de maatschappij moeten weer eens iets hebben om de hoop op te vestigen
  donderdag 27 augustus 2009 @ 09:13:00 #17
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_72192381
:D::D:d zo uit een busje.
When all else fails, you always have delusion.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 09:17:51 #18
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_72192441
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:08 schreef Pakspul het volgende:
Je vergeet Bruce Lee. Ze zitten met zijn allen op een eilandje feest te vieren
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_72192456
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:08 schreef Pakspul het volgende:
Het lijkt toch wel vrij zeker dat JFK daar niet bij zit.
pi_72192461
Jim Morrison komt ook af en toe over.
I´m back.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 augustus 2009 @ 09:27:52 #21
163650 Greys
pi_72192602
Dan zijn die jonge kinderen wel erg goede acteurs met hun tranen op de memorial

En wat zal Mariah Carey zich genaaid voelen dan. Heeft ze voor niets zo vals als een kraai staan zingen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72192764
quote:
Op weer andere beelden zou te zien zijn hoe Jacksons arm beweegt als het stoffelijk overschot per helikopter wordt vervoerd.
Ja, hij had jeuk aan zijn neus.

Oh nee, dat kan niet.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 augustus 2009 @ 09:52:03 #23
163650 Greys
pi_72193051
quote:
Falsches RTL-Video über Michael Jackson
26.08.2009 19:05 Uhr

Das RTL-Magazin "explosiv" wollte die Bereitschaft von Verschwörungstheoretikern in Bezug auf den Tod von Pop-König Michael Jackson testen und hat hierfür scheinbar einen selbstproduzierten Kurzfilm ins Web gestellt. Mit Erfolg:

Der Film eroberte in 28 Stunden weltweit die Medien. In dem Video (siehe unten) wurden Szenen nachgestellt, auf denen ein Mann aus dem Wagen eines Rechtsmediziners steigt. "explosiv" zeigt heute am Donnerstag, den 27.8.um 18.00 Uhr, wie sich das Video danach in Windeseile im World Wide Web verbreitete.

Das Video wurde am 25. August laut bild.de ins Internet gestellt – von einer "anonymen" Quelle. Keine 24 Stunden später wurde das Filmchen bereits mehr als 140 000-mal aufgerufen.

http://www.medienhandbuch(...)l-jackson-28184.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72193708
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:18 schreef Godtje het volgende:

[..]

Het lijkt toch wel vrij zeker dat JFK daar niet bij zit.
Hij houdt niet van 2pac en Elvis? Dan ligt die vast op een ander eiland Marilyn Monroe te ballen.
pi_72193773
Pfff vaag allemaal... ik vraag me af of het niet gewoon in scene is gezet zodat die site extra publiciteit heeft.
Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')