abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 augustus 2009 @ 04:07:38 #1
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_72191136
Altijd leuk op zijn tijd, de kermis, af en toe in een attractie, nieuwe mensen ontmoeten, smatjes, drank en SWARMAAA. Maar nu gebeurde er toch iets wat ons dorp op zijn grondvesten deed schudden.

Bij zo een soort van zalencentrum, was het vier avonden op een rij (tijdens kermis) feest met gratis toegang. Wel zestien plus, hoewel ts 14 is kwam hij toch binnen dankzij zijn 1.89.

Maar goed, daar komt elk soort volk, ook wat extreem veel drinkt en paupers, die drinken dan ergens in met goedkoop drank en gaan er dan ook heen, tussen een groepje wat oudere jongeren, zo ook een meisje dat astma had, (naar verluid .

Het was een meisje, wat ik hier veilingvandedag.nl noem (er staat zo een kekke advertentie naast wat ik typ ) dat veel te veel gedronken had, schatte ts zo in, maar goed. Ts stond daar zo, en ziet meisje liggen, met vriendin, en roept: WAT IS MET VEILINGVANDEDAG.NL? Men antwoorde met wat gewauwel, dus ben ik maar gaan kijken, meisje huilen, ts kijken. Bewaking erbij gehaald, bewaking veilingvandedag.nl weggehaald, ts erachteraan, bleek dus dat ze te veel gedronken had, astma aanval kreeg en geen puffer bij zich had (ik weet niet of dat erg is maar goed)

Maarja de menigte werd weer weggeduwt, dus ik vroeg aan zo een bewakert : 'WAT IS ER HIER AAN DE HAND' 'TE VEEL GEDRONKEN, EIGEN SCHULD DIKKE BULT' 'O, MAAR DAT LOST ZICHZELF WEL OP', zei ik 'PRECIES' zei bewaker, en ik gaf m een boks ouwe.

Toen swarma en kebab gaan eten, toen zagen we ambulance wegrijden.

samenvattging: comazuipen (dat heet toch zo? )

Klacht: Dat mensen dat te ver gaat

Ander klacht: Ik was zo een dag eerder op de kermis, sloeg ik tegen die boksbal aan met een hoek (ts is vervent bokser), maar ik sloeg blijkbaar zo mis/hard, dat ik mijne knokkel opensloeg, ik zag de pees en moest toen naar het ziekenhuis, twee hecthingen gekregen en typ nu moeilijker.

Antiklacht: Smatjes en oezoo.

[ Bericht 34% gewijzigd door Adelante op 28-08-2009 08:49:27 ]
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 04:09:53 #2
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_72191142
Poe hee.
pi_72191144
- Gebruik eens alinea's.
- Wat is de klacht?
- Waarom lig jij nog niet op bed?
- Waarom ga je naar een kermis?
- Waarom laat je dat meisje bijna doodgaan?
- Ben je toevallig een Marokkaan of een Hardcore Henkie die altijd bij de boksbal staat?
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 04:14:31 #4
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_72191149
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 04:12 schreef jordeeeh het volgende:
- Gebruik eens alinea's.
- Wat is de klacht?
- Ben je toevallig een Marokkaan of een Hardcore Henkie die altijd bij de boksbal staat?
-mn hand en dat er toch altijd weer mensen dat doen
-omdat het kan
-omdat het kan
-omdat het kan
-nee, een keer gedaan dit jaar en meteen raak.
pi_72191160
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 04:14 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

-mn hand en dat er toch altijd weer mensen dat doen
-omdat het kan
-omdat het kan
-omdat het kan
-nee, een keer gedaan dit jaar en meteen raak.
Een astma aanval heeft niks met comazuipen te maken achterlijke mongool !
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 04:31:20 #6
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_72191168
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 04:24 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Een astma aanval heeft niks met comazuipen te maken achterlijke mongool !

Oke, waarom zo agressief? En ik denk dat een astmaaanval niet minder schadelijk wordt als je dronken bent, of wel? En als iemand gaat hyperventileren en die heeft astma, moet ie toch ook zn puffer geb ruiken? Die had ze dus niet bij, en we lieten haar niet dood gaan, er is water voor haar gheaald, maard e achteruitgang werd toen al afgesloten, en ambulance is gebeld, dus niet zeuern.
pi_72191178
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 04:31 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Oke, waarom zo agressief? En ik denk dat een astmaaanval niet minder schadelijk wordt als je dronken bent, of wel? En als iemand gaat hyperventileren en die heeft astma, moet ie toch ook zn puffer geb ruiken? Die had ze dus niet bij, en we lieten haar niet dood gaan, er is water voor haar gheaald, maard e achteruitgang werd toen al afgesloten, en ambulance is gebeld, dus niet zeuern.
Alleen al het feit dat je haar veilingvandedag.nl noemt getuigt al van geen enkel respect. Verder hebben hyperventilatie en astma NIETS met elkaar te maken

Wat een ontzettende lul ben jij zeg !
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_72191203
Maar je hebt niet geneukt

HA HA HA HA
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 27 augustus 2009 @ 06:47:53 #9
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_72191318
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 04:12 schreef jordeeeh het volgende:
- Gebruik eens alinea's.
- Wat is de klacht?
Zoon wat een vragen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_72191457
Jezus wat ben jij een kneus. Tevens dacht ik dat deze klacht heel ergens anders over zou gaan. Ik had meer een klacht over het tokkievolk dat daar rondloopt verwacht. Verder ben je 14 dus neem ik je niks kwalijk. Tof dat je niet weet hoe je moet slaan maar het toch een keer op de kermis wil doen, met je 1.89. Grote jongen.
pi_72191647
Kermis
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_72191695
TS gaat het gauw tegen de bewaking zeggen als er iemand bezopen is
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_72191698
Oh, en kermis sowieso
  donderdag 27 augustus 2009 @ 08:15:40 #14
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72191699
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 04:41 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Alleen al het feit dat je haar veilingvandedag.nl noemt getuigt al van geen enkel respect. Verder hebben hyperventilatie en astma NIETS met elkaar te maken

Wat een ontzettende lul ben jij zeg !
Alleen het feit dat je TS een lul noemt getuigt al van geen enkel respect.
Verder wel een goede klacht, astma is kut, je hand open halen is kut, kermis is kut, een chick willen scoren die zo buiten adem is zonder puffer is kut en zo'n zalencomplex klinkt kut.
Enige wat mooi is, is het getal 14, geweldige leeftijd waarbij je overal nog mee weg kunt komen en de basis kunt leggen voor later als alles wat je altijd al deed ineens geld gaat kosten en straffen oplevert.

Was ik nog maar 14.
pi_72191721
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 08:15 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Alleen het feit dat je TS een lul noemt getuigt al van geen enkel respect.
Verder wel een goede klacht, astma is kut, je hand open halen is kut, kermis is kut, een chick willen scoren die zo buiten adem is zonder puffer is kut en zo'n zalencomplex klinkt kut.
Enige wat mooi is, is het getal 14, geweldige leeftijd waarbij je overal nog mee weg kunt komen en de basis kunt leggen voor later als alles wat je altijd al deed ineens geld gaat kosten en straffen oplevert.

Was ik nog maar 14.
-Hij gaat vrijwillig naar de kermis
-Hij slaat vrijwillig als een idioot op de boksbeugel
-Zij heeft vrijwillig gekozen voor astma

Allemaal hun eigen keuze.
  Moderator donderdag 27 augustus 2009 @ 08:22:20 #16
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  donderdag 27 augustus 2009 @ 08:23:47 #17
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72191763
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 08:18 schreef Trannellius het volgende:

[..]
Zij heeft vrijwillig gekozen voor astma
Hoe doe je dat?
Of doel je op het vergeten van het pufje?
pi_72191806
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 08:23 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Hoe doe je dat?
Of doel je op het vergeten van het pufje?
Ga ik je niet uitleggen. ik ben wiskunde docent, niet geneeskunde.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 08:29:56 #19
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72191818
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 08:28 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Ga ik je niet uitleggen. ik ben wiskunde docent, niet geneeskunde.
Ben zelf ook astmatisch, vandaar de interesse.
pi_72193687
TS is 14 en hangt op feesten waar hij te jong voor is en gaat naar de kermis .

Daarbij ben ik groter dus dubbel faal.
Geen referral hier.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 10:29:27 #21
250488 Teezie
niet(machine)
pi_72193789
Wat moet ik doen, ik heb alles gelezen HELP!
Chubun Tomata
  donderdag 27 augustus 2009 @ 10:38:23 #22
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_72194036
leuk verhaal maar was er ook een turbo polyp?

Nice and slow, here we gooo
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_72194574
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:04:08 #24
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_72194672
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:06:58 #25
131603 Afwazig
Serious business
pi_72194744
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 08:18 schreef Trannellius het volgende:

[..]

-Hij gaat vrijwillig naar de kermis
-Hij slaat vrijwillig als een idioot op de boksbeugel
-Zij heeft vrijwillig gekozen voor astma

Allemaal hun eigen keuze.
Ik heb het verhaal niet gelezen, maar ik moest hier wel om lachen.
pi_72194867
TS: He bewaker, mattie! Daaro zo'n smatje met beetje teveel br33z4hs, jeweeet. *boks ouwe*

Maar ja, TS. WAT THE FUCK DOE JE HIER. Ga verdomme naar het My Little Pony of Piet Piraat forum en val ze daar maar lastig, opgebokt.
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_72195062
Dat is zo kansloos, uitsloven en je knokkels kapot rammen. jij bent hier de pauper.
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
pi_72195123
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:22 schreef leetzors het volgende:
Dat is zo kansloos, uitsloven en je knokkels kapot rammen. jij bent hier de pauper.
Precies, en je mag ook wel wat een je spelling doen, TS, boeren VMBO-er
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_72195282
Was de bewaker een neger van 2.50 die 400 kilo woog?
pi_72201105
Kermis is leuk, jullie zijn bang.
Roken is lekker
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:50:43 #31
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_72201368
Tranquillo
  donderdag 27 augustus 2009 @ 15:28:49 #32
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_72202641
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 08:14 schreef Trannellius het volgende:
TS gaat het gauw tegen de bewaking zeggen als er iemand bezopen is

Tsja, die persoon daar weghalen is wel zo aardig vind je niet? Op een vlakke ondergrond waar geen hordes mensen staan is dat toch wel zo fijn, en die konden de achteruitgang openmaken zodat ze naar een parkeerplaats kon worden gedragen.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 15:31:53 #33
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_72202739
was er nou goddomme een turbo polyp of wat

Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 15:32:26 #34
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_72202754
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kermis is leuk, jullie zijn bang.

Preceis, je gaat erniet heen voor de kermis zelf maar voor de gezelligheid, stelletje kamerplanten hier, nooit daglicht gezien zeker? En ga niet zijken dat je te jong of te oud bent voor dit forum, het is een jongerenforum. Ik raad jullie aan om ook wat op je sociaal gebied te gaan doen, dan zie je overal veel anders tegen aan.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 15:32:47 #35
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_72202765
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:31 schreef Catch22- het volgende:
was er nou goddomme een turbo polyp of wat

[ afbeelding ]
.

ouuit
  donderdag 27 augustus 2009 @ 15:33:30 #36
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_72202791
Oh en ik verwijder de OP maar, ik voorspel nu al waar dit op uitloopt, en alles is trouwens toch goed afgelopen. Slotje.
pi_72206776
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:32 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Preceis, je gaat erniet heen voor de kermis zelf maar voor de gezelligheid, stelletje kamerplanten hier, nooit daglicht gezien zeker? En ga niet zijken dat je te jong of te oud bent voor dit forum, het is een jongerenforum. Ik raad jullie aan om ook wat op je sociaal gebied te gaan doen, dan zie je overal veel anders tegen aan.
O je bent 14 dan kan ik wel begrijpen dat de kermis nog "cool " is...... Maar gezellig? Sfeerverziekende mensen van een bepaalde bevolkingsgroep die de boel verzieken? Mensen die hun knokkels kapot slaan (en hiervoor nog betalen ook) en een meisje waar je je eerste tongzoen bij probeerde te scoren en daardoor direct flauwviel ? Is dat echt jouw perceptie van " gezellig" ?
pi_72207611
Op de kermis komen de grootste paupers op af. En op zondag de grootste schooiers. Eurodag.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 18:31:17 #39
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_72208050
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 17:48 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

O je bent 14 dan kan ik wel begrijpen dat de kermis nog "cool " is...... Maar gezellig? Sfeerverziekende mensen van een bepaalde bevolkingsgroep die de boel verzieken? Mensen die hun knokkels kapot slaan (en hiervoor nog betalen ook) en een meisje waar je je eerste tongzoen bij probeerde te scoren en daardoor direct flauwviel ? Is dat echt jouw perceptie van " gezellig" ?

Luister, hjet gaat niet om die kermis zelf, uitgespuugde zigeuners, maar om de gezelligheid. Mensen uit omliggende dorpen/steden komen dar op af, cafes en zalencentra zijn open en dat is gewoon gezellig, net als met carnaval, misschien dat je boven de rivieren komt, maar goed.
pi_72208179
waar is de op?
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_72217393
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:32 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Dit is geen jongerenforum hoor.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:55:19 #42
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_72219426
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:17 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Dit is geen jongerenforum hoor.
FOK!
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
FOK!

Type Virtuele gemeenschap
Taal Nederlands
Eigenaar Kajira Webmedia (Danny Roodbol)
Opgericht 1999
Status Actief
URL http://frontpage.fok.nl/

(download/info)
FOK! is een Nederlandstalige website en online gemeenschap met grotendeels actuele inhoud (nieuws, reviews, columns, polls). Ooit is FOK! begonnen als jongerensite, maar FOK! is niet meer voor jongeren alleen. De site noemt zichzelf 'de grootste online community van Nederland'. FOK! is opgericht door Danny Roodbol, en eigendom van zijn bedrijf Kajira Webmedia[1]

Inhoud [verbergen]
1 Geschiedenis
2 Medewerkers
3 Bekende acties rondom 'FOK!'
4 Columns
5 Controverses
6 Externe links
7 Bronnen, noten en/of referenties

[bewerken] Geschiedenis
Hoewel FOK! pas officieel begon op 1 oktober 1999, is het FOK!forum al sinds juli 1999 actief. Het initiatief wordt gelegd door Danny Roodbol, die op 6 mei 1999 op het tech-forum Gathering of Tweakers een oproep doet. De naam wordt vervolgens snel gekozen; FOK!, gebaseerd op een Nederlandse verbastering van het Engelse fuck. Een veel voorkomend misverstand is dat de letters f.o.k. een afkorting zijn van "fokked op kids". Het klopt dat deze woorden tijdens oprichting zijn genoemd als humoristische mogelijke 'verzonnen betekenis' van de naam, echter dit idee is net zo snel weer verworpen als bedacht.

De snelle groei in de eerste periode van zijn bestaan heeft FOK! waarschijnlijk te danken aan Big Brother; de site had een aantal primeurtjes over de eerste editie van dit programma die door diverse andere nieuwssites werden opgepikt. Al snel werden zelfs bezoekers van de officiële Big Brother-site verwezen naar FOK! om daar te discussiëren.

Echter ook nadat Big Brother afgelopen was bleef FOK! groeien. Er kwamen nieuwe subfora (inmiddels ruim 40), en de nieuwssectie (Frontpage) wist zich te ontwikkelen tot een site met naast actueel nieuws veel opmerkelijke berichten.

Op 4 december 2002 werd de mijlpaal van één miljoen pageviews per dag overschreden.
Op 29 maart 2005 haalde FOK! voor het eerst meer dan twee miljoen views op een dag.
Op 1 juni 2005 werd een maandrecord van 61 miljoen views gehaald. De Frontpage zou maandelijks ruim een half miljoen unieke bezoekers trekken.
Op 27 juni 2006 meldde oprichter Danny Roodbol dat FOK! de dag ervoor voor het eerst meer dan drie miljoen pageviews had behaald.
Op 1 juni 2007 is de mijlpaal van 50 miljoen posts gepasseerd.[2]
Momenteel telt FOK! meer dan 250,000 geregistreerde gebruikers.

[bewerken] Medewerkers
FOK! wordt bijeen gehouden door ruim 250 vrijwilligers. De siteleiding is in handen van een vijftal administrators:

Danny aka FOS4 (Danny Roodbol), oprichter en eigenaar
Knorretje (Jolanda Roodbol), echtgenote van eigenaar
yvonne (Yvonne Heslinga).
Breuls (Peter Breuls).
iteejer (Johan Heslinga).
De verschillende onderdelen van de site (frontpage, forum, weblog, fotoboek, sportmanagers, games) worden aangestuurd door site-admins. Daarnaast is er een PR-team actief. Sinds 2004 presenteert Stefan (Stefan Tetelepta, voorheen SunChaser) FOK!tv. Nolius (Arno) en Martijn_AR maken sinds 2003 FOK!radio, elke maandag te horen via ActionRadio.

[bewerken] Bekende acties rondom 'FOK!'
De weblog startte in september 2003, zonder direct succes, maar onder brede belangstelling, een actie om de doorvoering van de nieuwe huisstijl van 3FM tegen te gaan.
In 2005 vormden de bezoekers van FOK! een groot aandeel in het benoemen van het woord genverbrander (dat zoiets als charlatan zou betekenen, als reactie op een onthulling met betrekking tot Robbert van den Broeke) tot Woord van het jaar.
In maart 2006 haalde De Telegraaf een onschuldige foto van een FOK!'er met een neppistool van de website en plaatste de krant deze bij een artikel over een internetcrimineel.
Op 25 januari 2007 maakte de website bekend dat FOK!'er 'Oversight' een dag daarvoor in de gemeente Hellevoetsluis een identiteitsbewijs heeft aangevraagd terwijl hij verkleed ging als de Joker. Begonnen als een ludieke actie op het forum, genereerde het op een gegeven moment heel wat media-aandacht en werd zelfs het buitenlandse nieuws gehaald.
Op 3 maart 2007 verscheen het boek Dagboekvaneenkindermeisje.com van Nadine S., een pseudoniem van publiciste Karin Overmars. Het boek is een weergave van een topic op het FOK!forum, waarin user Nadine26 verhaalt hoe ze verliefd wordt op de vader van de kinderen waarbij ze oppast en hoe deze relatie zich ontwikkelt.[3]

[bewerken] Columns
Er worden regelmatig columns op de website geplaatst. Een van de eerste columnisten in 1999 was de destijds onbekende Nico Dijkshoorn onder de naam Doordevil. Hij schreef vooral over het reality programma Big Brother. Later schreef hij onder meer voor Veronica, Geenstijl en Retecool. Hij bracht in 2009 zijn eerste roman uit.

In augustus 2008 ontstond een rel omdat een columnist, die later woordvoerder van ROVER bleek te zijn en PvdA columnist, in een satirische column opriep tot het in de brand steken van Femke Halsema's woning[4]. FOK! eigenaar Danny Roodbol verwijderde de column. Een vergelijkbare column jegens Geert Wilders bleef echter wel staan[5]. De schrijver van het stuk over Femke Halsema, Rikus Spithorst, raakte zijn baan als woordvoerder bij ROVER kwijt als gevolg van de affaire.

[bewerken] Controverses
De vermeende autoritaire stijl waarop de eigenaar zijn forum beheert heeft regelmatig tot grote conflicten geleid. In 2006 kwamen de vrijwillige moderatoren in opstand na een uit de hand gelopen rel over een grap[6]. Twee jaar later bleek de eigenaar mee te lezen met de onderlinge privéberichten van gebruikers[7]. Volgens Roodbol was dit omdat deze gebruikers bezig waren FOK! schade te berokkenen.

pi_72219555
Kutzooi, heb ik nou een potentieel legendarisch topic gemist.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 04:16:12 #44
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_72220574
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar wat de OP was, veel gehaat hier
pi_72220577
mod, stop de openingspost eens terug en wel heel snel
pi_72221106
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 18:31 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Luister, hjet gaat niet om die kermis zelf, uitgespuugde zigeuners, maar om de gezelligheid. Mensen uit omliggende dorpen/steden komen dar op af, cafes en zalencentra zijn open en dat is gewoon gezellig, net als met carnaval, misschien dat je boven de rivieren komt, maar goed.
De kermissen van Noord Holland zijn van oudsher al zuipkermissen dus het is echt niet iets dat je alleen in Brabant of Limburg hebt uigekotstejostibandtriangelmongool

[ Bericht 0% gewijzigd door stevenmac26 op 28-08-2009 19:05:27 ]
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_72221224
Heeft iemand de OP nog?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 08:28:25 #48
137676 TommyGun
Stik er maar in!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 08:51:02 #49
3185 Adelante
To let it go now
pi_72221490
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 08:22 schreef Keiichi het volgende:
Heeft iemand de OP nog?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Moderator vrijdag 28 augustus 2009 @ 08:55:32 #50
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 01:54:43 #51
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_72250432
Dat zo een topic zolang openblijft zonder op, puik werk mods. en macfan dat zal dan wel, maar dan doet winner taco iig niet mee.
pi_72250740
Zo erg is tie toch niet?
pi_72252927
Die boksbal is trouwens nog best wel grappig.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')