welkom in smurfenland...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 03:52 schreef jordeeeh het volgende:
Who gives a fuck. Al wordt er een week geen nieuw topic geopend, zolang jij maar niet van die baggertopics opent.
Dank je.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 03:52 schreef Dqod het volgende:
Terechte klacht..
Thipo.. Ennuh, welterusten..
K ga naar bed
Zou je ook moeten doen..
Het is dat ik moppersmurf ben ipv potige smurf. Anders had ik allang een groot hangslot op dit smurftopic gesmurft.quote:
Jij bent geen smurf...dus smurf niet zo! of je hebt een gekloond smurf...dat kan ook!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 03:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het is dat ik moppersmurf ben ipv potige smurf. Anders had ik allang een groot hangslot op dit smurftopic gesmurft.
Wie zegt dat ik geen smurf ben?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 04:02 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Jij bent geen smurf...dus smurf niet zo! of je hebt een gekloond smurf...dat kan ook!
Jij bent zwart...echte smurfen zijn blauw!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 04:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen smurf ben?
Undercoverquote:Op donderdag 27 augustus 2009 04:06 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Jij bent zwart...echte smurfen zijn blauw!!
Wie is hier baggeraar?...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 04:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Undercover
En trouwens, voor bagger moet je in de SC zijn.
het baggeren heb il achter mik gelaten.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 04:13 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Wie is hier baggeraar?....?
Een gekloond smurf? lekker voorbeeld..!
Over een brug, of ie nou open of dicht is?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:32 schreef Trannellius het volgende:
En ook al een paar uur geen goed topic meerGelukkig heb ik er nog een paar in petto.
Nee. Die hoop heb ik inmiddels opgegeven hierquote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Over een brug, of ie nou open of dicht is?
Schiet op. Ze zijn toch onderbezetquote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:32 schreef Trannellius het volgende:
En ook al een paar uur geen goed topic meerGelukkig heb ik er nog een paar in petto.
Rustig aan mijn beste. De eerste is in de maak, maar ik oefen op een nieuwe structuur voor formulering van mijn klachten, en dat heeft tijd nodigquote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schiet op. Ze zijn toch onderbezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |