Zal SBS6 dit eventueel gaan uitzenden rond de klok van zeven uur?
Sex in de bus, lijkt wel erg op Sex on the beach en dat is toevallig ook nog eens de naam van die tenenkrommende quiz die deze dame ook al presenteert.
Ik zeg maar zo...de kansen nemen toe.
Sorry voor haar en haar fans maar op TMF kon ik haar al schieten. Ze geeft veel te zeer haar eigen mening. Laat mensen niet in hun waarden. Ik dacht dat ze toen zei dat ze zich wilden toeleggen op schrijven van haar memoires! Ze kwam er zeker achter dat niemand daar in geinterresseert in was en dacht toen natuurlijk waar zitten ze wel op te wachten?? Inderdaad!! SEX!! (Vind ook dat een k*tprogramma).
Ben benieuwd hoe het in de bus gaat. Ze zullen inderdaad allemaal jonge en dynamische mensen uitzoeken die wel gevoelig zijn voor een vlugge romance. En als er iets zal gebeuren wat maar een klein beetje met sex te maken heeft, zal er een kwartier voor uitgetrokken worden om het in beeld te laten zien met de commentaar van Sylvana.
Ben benieuwd!
quote:
op 01-10-2000 om 05:41 PM schreef jooltje het volgende:
Ik dacht dat ze toen zei dat ze zich wilden toeleggen op schrijven van haar memoires!
Sex voor de Bus
Sex na de Bus en misschien wel
Sex op de Bus
als ik de gewone touringcar ken zit dat aardig krap...
quote:
op 01-10-2000 om 05:41 PM schreef jooltje het volgende:
Ze geeft veel te zeer haar eigen mening. Laat mensen niet in hun waarden.
Wat heb je dan liever? Weer een Rolf Wouters, die doet alsof hij het helemaal niet leuk vindt om eea te presenteren?
Ik kan niets zeggen mbt het in hun waarden laten, want zo vaak heb ik haar niet gezien.
quote:
op 01-10-2000 om 02:39 AM schreef Guus Muisarm het volgende:
Hmm , ik verwacht zelfs dat sbs daar een beetje op selekteerd , lekker losse figuren die spannende tv gaan maken.
Ze hebben natuurlijk ook BB gezien en moeten dat erg ver overtreffen !
Het wordt dan waarschijnlijk één grote orgie in de bus. Ik heb afgelopen vrijdag gezien hoe het slaapgedeelte van de bus er uit gaat zien. Dat worden geen aparte bedden, maar het is gewoon één groot matras waar ze met z'n allen op neer moeten ploffen.
En wat de presentatie betreft is mij antwoord: Wendy van Dijck of die vent van over de roooie.
( JA ik vond over de rooie eenvet programma!~sorry....)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |