abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_247085
Hoe groot schat jij de kans dat de deelnemers met elkaar een opwindende nacht beleven?

Zal SBS6 dit eventueel gaan uitzenden rond de klok van zeven uur?

pi_247086
Hmm , ik verwacht zelfs dat sbs daar een beetje op selekteerd , lekker losse figuren die spannende tv gaan maken.
Ze hebben natuurlijk ook BB gezien en moeten dat erg ver overtreffen !
  maandag 10 januari 2000 @ 17:22:00 #3
1749 drummergirl
nee, ik speel niet in een band
pi_247087
Zag vandaag dat Sylvana de 'de bus' presentatrice wordt/is HELLUP!!!

Sex in de bus, lijkt wel erg op Sex on the beach en dat is toevallig ook nog eens de naam van die tenenkrommende quiz die deze dame ook al presenteert.
Ik zeg maar zo...de kansen nemen toe.

live life in beats per minute
  maandag 10 januari 2000 @ 17:41:00 #4
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_247088
Waarom gaat Sylvana in hemelsnaam dat programma presenteren?????

Sorry voor haar en haar fans maar op TMF kon ik haar al schieten. Ze geeft veel te zeer haar eigen mening. Laat mensen niet in hun waarden. Ik dacht dat ze toen zei dat ze zich wilden toeleggen op schrijven van haar memoires! Ze kwam er zeker achter dat niemand daar in geinterresseert in was en dacht toen natuurlijk waar zitten ze wel op te wachten?? Inderdaad!! SEX!! (Vind ook dat een k*tprogramma).

Ben benieuwd hoe het in de bus gaat. Ze zullen inderdaad allemaal jonge en dynamische mensen uitzoeken die wel gevoelig zijn voor een vlugge romance. En als er iets zal gebeuren wat maar een klein beetje met sex te maken heeft, zal er een kwartier voor uitgetrokken worden om het in beeld te laten zien met de commentaar van Sylvana.

Ben benieuwd!

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

Admin maandag 10 januari 2000 @ 20:57:00 #5
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_247089
quote:
op 01-10-2000 om 05:41 PM schreef jooltje het volgende:
Ik dacht dat ze toen zei dat ze zich wilden toeleggen op schrijven van haar memoires!

..ja...
ze schrijft nu columns voor Playboy en Veronicablad en lult de oren van je kop op 538.

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 12 januari 2000 @ 01:30:00 #6
374 beelzebub
master of disaster
pi_247090
Ja dalijk krijgen we nog

Sex voor de Bus

Sex na de Bus en misschien wel

Sex op de Bus

als ik de gewone touringcar ken zit dat aardig krap...

pi_247091
quote:
op 01-10-2000 om 05:41 PM schreef jooltje het volgende:
Ze geeft veel te zeer haar eigen mening. Laat mensen niet in hun waarden.

Wat heb je dan liever? Weer een Rolf Wouters, die doet alsof hij het helemaal niet leuk vindt om eea te presenteren?

Ik kan niets zeggen mbt het in hun waarden laten, want zo vaak heb ik haar niet gezien.

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
  woensdag 12 januari 2000 @ 22:02:00 #8
2421 Sephiroth
Any closer is too close
pi_247092
quote:
op 01-10-2000 om 02:39 AM schreef Guus Muisarm het volgende:
Hmm , ik verwacht zelfs dat sbs daar een beetje op selekteerd , lekker losse figuren die spannende tv gaan maken.
Ze hebben natuurlijk ook BB gezien en moeten dat erg ver overtreffen !

Het wordt dan waarschijnlijk één grote orgie in de bus. Ik heb afgelopen vrijdag gezien hoe het slaapgedeelte van de bus er uit gaat zien. Dat worden geen aparte bedden, maar het is gewoon één groot matras waar ze met z'n allen op neer moeten ploffen.

"We have assembled inside this ancient & insane theatre....
....to propagate our lust for life & flee the swarming wisdom of the streets". (JM)

vrijdag 14 januari 2000 @ 00:38:00 #9
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_247093
Nee, geen Rolf mer. Ik vind het al erg genoeg dat hij nu Televisione di rolfo presenteerd!! Ik kan Sylvana gewoon niet uitstaan! Ze had iemand eens aan de telefoon bij TMF en die persoon vond R& B gewoon prut. Bij Sylvana schoot dat in het verkeerde keelgat. Ik zou zeggen ieder zijn mening, zoals hier ook ieder zijn mening heeft.

En wat de presentatie betreft is mij antwoord: Wendy van Dijck of die vent van over de roooie.

( JA ik vond over de rooie eenvet programma!~sorry....)

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')