...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:45 schreef cerror het volgende:
(ik heb meer baard dan dat wijf spierwit schaamhaar heeft)
oh ff lezen dan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:52 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind de OP zeer leuk, heel mooi beschreven. Je hebt talent, je zou cabaretier moeten worden.
Toch denk ik dat een beetje respect voor de ouderen op zijn plaats is.
Het is dus totaal niet grappig.quote:
Ik tief binnen 2 minuten even een KLB OP in elkander omdat ik me verveel het word gelijk als een recensie gezien?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:52 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind de OP zeer leuk, heel mooi beschreven. Je hebt talent, je zou cabaretier moeten worden.
Toch denk ik dat een beetje respect voor de ouderen op zijn plaats is.
Ik kan niet ontkennen dat ik niet inwendig gniffelde om woorden als: "fossielflamoes".quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het is dus totaal niet grappig.
Ja faalhaasquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik tief binnen 2 minuten even een KLB OP in elkander omdat ik me verveel het word gelijk als een recensie gezien?
Jezus, logisch dat ik hier nooit kom.
Had ik bazen en faal in de OP moeten verwerken samen met een samenvatting en paint?
Ik wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat ik niet inwendig gniffelde om woorden als: "fossielflamoes".
Het was oprecht man, ik vond de OP écht leukquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik tief binnen 2 minuten even een KLB OP in elkander omdat ik me verveel het word gelijk als een recensie gezien?
Jezus, logisch dat ik hier nooit kom.
Had ik bazen en faal in de OP moeten verwerken samen met een samenvatting en paint?
Ik heb het over bejaarden in de supermarkt waar ik vaak heen ga.quote:
Kansloos.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb het over bejaarden in de supermarkt waar ik vaak heen ga.
We wonen op verschillende plekken.quote:
Oke, want er zit dus een verschil tussen de bejaarden in Lutjebroek, en de bejaarden in mijn stad?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:03 schreef cerror het volgende:
[..]
We wonen op verschillende plekken.
Ik zie daar bijna nooit bejaarden. Tenminste, in de stad zelf, als ik er overdag kom om de shoppende 15-jarigen lastig te vallen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, want er zit dus een verschil tussen de bejaarden in Lutjebroek, en de bejaarden in mijn stad?
Dat valt me tegenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat ik niet inwendig gniffelde om woorden als: "fossielflamoes".
Ik denk dat het andersom precies hetzelfde isquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:45 schreef cerror het volgende:
(ik heb meer baard dan dat wijf spierwit schaamhaar heeft)
Ach vooruit: Ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, want er zit dus een verschil tussen de bejaarden in Lutjebroek, en de bejaarden in mijn stad?
Waarschijnlijk heb ik geen humor, maar ik vind ze best sterk gevondenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:12 schreef Biels het volgende:
Weinig tijd is geen excuus voor woorden als "Super de Hoer", "fossielflamoes" en "parkinsonsaurus".
En ondertussen is iemand geven en boh wat een hendig sjieke slip faalhaas van een baas helemaal hét.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:12 schreef Biels het volgende:
Weinig tijd is geen excuus voor woorden als "Super de Hoer", "fossielflamoes" en "parkinsonsaurus".
Want jij kent alle bejaarden uit elke stad/provincie? Knap van je, zeg. Dan mag je daar natuurlijk wel over oordelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach vooruit: Ja.
Allereerst zijn Drentse bejaarden anders dan god mag weten welke randstadwijk je komt.
En bovenop dat is de perceptie en interpretatie anders.
Maar hey, jij bent hier de narcistische übermensch, dus waar heb ik het over.
Lol! I TROLLED YOU! PWND!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Want jij kent alle bejaarden uit elke stad/provincie? Knap van je, zeg. Dan mag je daar natuurlijk wel over oordelen.
En neen, ik kom niet uit de randstad.
En jij voelt je gewoon zo ontzettend verheven boven de gemiddelde idiote KLB-er, en dat siert je niet.
En dat zie je mij zeggen waar?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:14 schreef cerror het volgende:
[..]
En ondertussen is iemand geven en boh wat een hendig sjieke slip faalhaas van een baas helemaal hét.
Ahah.
Dan heb je gelijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik geen humor, maar ik vind ze best sterk gevonden.
Hehehehehe.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Trol tegen je hoofd aan, verdikkeme.
Als je erom moet lachen heb je het syndroom van down.quote:
En daar zat ik dan, met een voorsappende penis die kloppend wachtte op de grote climax van dit cybergevecht. Mijn ogen gleden over het scherm, koortsachtig speurend naar een nieuwe reactie. Opeens verandere de pagina na mijn f5, en ik voelde de spanning. Zweet gutste langs mijn voorhoofd, terwijl ik de net verschenen woorden las. Teleurstelling bekroop mijn gezicht, waarna diezelfde teleurstelling zich een weg naar onder baande totdat alle aanspanning in mijn dierbaarste bezit weggeëbt was.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik geen humor, maar ik vind ze best sterk gevonden.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Als je erom moet lachen heb je het syndroom van down.
En wat als ik erom moet grinniken?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Als je erom moet lachen heb je het syndroom van down.
Autisme of asperger.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
En wat als ik erom moet grinniken?
Me dunkt.quote:
Dat is beter dan neurotisch breakdancen terwijl je op je tong kauwt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:22 schreef twiFight het volgende:
als je suikerspiegel laag is moet je geen chocola gaan etenIk huil van binnen.
Dan ga ik voor asperge. Autisme is uit, iedereen kent dat inmiddels wel. Asperger neemt nog enige vorm van mystiek met zich mee.quote:
Ik ben een lul, maar het moet van m'n brein.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan ga ik voor asperge. Autisme is uit, iedereen kent dat inmiddels wel. Asperger neemt nog enige vorm van mystiek met zich mee.
En nu in het Nederlands?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:29 schreef jordeeeh het volgende:
Du hele topik wordt gedisst door 1 man.
Ik zie de link met mijn post niet. Zou je misschien inhoudelijk willen reagerenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben een lul, maar het moet van m'n brein.
Tattattaaaa lulbrein!
Mensen met asperger zijn een stel lullen die het mikken op een disfunctie in hun brein.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zie de link met mijn post niet. Zou je misschien inhoudelijk willen reageren
jij ook mijne, je kaapt namelijk een bazentopique!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar jij bent volksvijand nummer 1.
Er zijn twee topics over jou, 1 die moest sluiten omdat het vol zat met 300 haatposts en 1 die mag lopen met dergelijke posts.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:12 schreef TimKuik het volgende:
[..]
jij ook mijne, je kaapt namelijk een bazentopique!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |