Ze komen overigens nu bij mij aan, klinkt als een tof meisje.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Haar smsjes zullen nu nooit meer aankomen. Je bent haar voorgoed kwijt
Whahaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:03 schreef Thomass het volgende:
[..]
Ze komen overigens nu bij mij aan, klinkt als een tof meisje.
Ik zie haar morgen waarschijnlijk
Hoi, dat soort sms-jes komen automatisch aan bij mij ipv jou. Is het toevallig een meisje met een M in haar naam? Dit is de sms:quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:00 schreef Jantje85 het volgende:
Is het waar dat haar smsjes hierdoor niet aankomen of heeft ze gewoon niet gesmst..![]()
quote:Hvem er så nysgerrig efter at komme til at oversætte dette?
Natuurlijk snapt ze dat. De vraag is echter, of ze wel zin heeft in zo'n boeren lul die niet eens snapt hoe telefoonnummers werkenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Als ze slim is en weet hoe landnummers werken, ontdekt ze zelf wel wat het goede nummer is.
Precies. Of ze vraagt het aan een ander. Kortom, een indicatie van hoe leuk ze je vindt/intelligentiequote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
Hopen dat ze slim is en zelf begrijpt dat die 0 weg moet...
In Denemarken heb je geen 0 voor het telefoonnummer die je dan weer internationaal weg moet halen. Of dit bedacht wordt is dan ook maar zeer de vraag.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
Hopen dat ze slim is en zelf begrijpt dat die 0 weg moet...
In dat geval: lastigquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:42 schreef TallMan het volgende:
[..]
In Denemarken heb je geen 0 voor het telefoonnummer die je dan weer internationaal weg moet halen. Of dit bedacht wordt is dan ook maar zeer de vraag.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:30 schreef TallMan het volgende:
Waar komt ze eigenlijk vandaan in Denemarken, als het hier in de buurt is kan ik wel rondvragen aan de meisjes of ze een nummer in de vorm 003106 hebben gehad.
En daar ging het fout...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:00 schreef Jantje85 het volgende:
Hoi allemaal!
Ik zit met een probleempje en hoop dat iemand van jullie mij kan helpen..
Dit is mijn eerste post en weet niet zeker of ik op het goede forum zit, maar dat hoor ik wel van jullie..;)
Het zit zo:
Ik heb op vakantie een leuk deens meisje ontmoet en mijn nummer gegeven alleen volgens mij heb ik dat verkeerd gedaan. Ik heb het nummer 003106284***** gegeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |