Dat gaan we morgen weten, want ik ga nu naar bed.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd of het gruwelijk mis gaat of niet
Ze maken ook overal frisdrank van tegenwoordig. Wat ik wel mis is Coca Cola vanille. Dat was echt lekker.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Okay SC, ik heb weer wat nieuws gevonden in de supermarkt. Dit keer is het Spa Citron met gember toegevoegd. Even proeven dus...
Het smaakt niet heel erg naar gember en eigenlijk ook niet meer naar Spa Citron. Ik denk niet dat ik het heel veel vaker zal kopen en ik geef het product minder dan een half jaar in de Nederlandse schappen
Wat heeft iedereen daar toch meequote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ze maken ook overal frisdrank van tegenwoordig. Wat ik wel mis is Coca Cola vanille. Dat was echt lekker.![]()
Dat spul mis ik ook. In Noorwegen heb ik een keer een blikje Battery (energy drink) gekocht waar ook gember aan was toegevoegd, maar dat was nogal wat meer gember. En om half tien in de ochtend, na een korte nacht bij een parkeerterrein in Denemarken wordt je daar goed wakker vanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ze maken ook overal frisdrank van tegenwoordig. Wat ik wel mis is Coca Cola vanille. Dat was echt lekker.![]()
Wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen daar toch meeIk vond het echt niet lekker
Ik ben wel van de gekke energy-drankjes overigens. Vroeger had je alleen red-bull, maar nu ook een hoop b-merken en sommige met een apart smaakje.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat spul mis ik ook. In Noorwegen heb ik een keer een blikje Battery (energy drink) gekocht waar ook gember aan was toegevoegd, maar dat was nogal wat meer gember. En om half tien in de ochtend, na een korte nacht bij een parkeerterrein in Denemarken wordt je daar goed wakker van.
Overigens is er ook Spa Citron met mintsmaak, die probeer ik later
Die staan stiekum al op Schihol om PS uit te zwaaien.quote:
Thanks C. het dakterras is vrijgemaaktquote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:24 schreef Cobra4 het volgende:
Het zal wel even proppen worden. Er was geen Chinook vrij. Het is een Cougar geworden. Zodra die politie heli's, die boven de verstopte wegen vliegen weg zijn, kan die vliegen.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Thanks C. het dakterras is vrijgemaakt
We zijn er om half negen, we gaan om half tien door de douanequote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Hoe laat moet je op Schiphol zijn voor het inchecken?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En mn blog is online. Het is www. voornaamachternaamPS.nl
De header heb ik selbst gemacht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |