SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Naar fel licht kijken als je de nies voelt komen.quote:
Als die dan een keer bij mij komt is die ook zo plotseling en snel.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:15 schreef Ascendancy het volgende:
Volledig eens met klacht.
Niezen zelf is wel heerlijk
FF proberen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Naar fel licht kijken als je de nies voelt komen.
Van felle zon moet ik wel eens niezenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:19 schreef Sigg het volgende:
Dat van dat felle licht is echt gelul, is er iemand die daar ooit van is gaan niezen?
Dat werkt meestal.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Naar fel licht kijken als je de nies voelt komen.
Tijdens het bier drinken ook nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Niezen terwijl je aan het tandenpoetens bent, is ook geen succes.
Ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:19 schreef Sigg het volgende:
Dat van dat felle licht is echt gelul, is er iemand die daar ooit van is gaan niezen?
zo,n heerlijke snottekwak in je bierglasquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:21 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Tijdens het bier drinken ook niet
Als FC Zwolle fan zul je wel veel bier drinken ofniet dit seizoen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:21 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Haha, dat klinkt dan wel weer bekend, heb weleens bier van mn monitor moeten poetsenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:21 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Bij mij werkt het altijd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:19 schreef Sigg het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |