abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72185600
Die kinderwagens tegenwoordig zijn net tanks, zitten nog net geen rubsbanden op..
Vaak word dat ding dan ook nog is helemaal volgestouwd met vanalles, en ik heb zo vaak dat ze in de weg staan, of dat de baby's erin, de hele tijd lopen te janken. Laatst ook echt bijna "aangereden"door zo'n ding, En die moeder deed dan nog fel ook, alsof ik degene ben die met dopen in mijn ogen loop..
Ik begrijp er echt niks van. Ook vooral in de winkel zelf, in de al wat smalle paden zetten ze dat ding dan ook nog is perfect maar dan ook echt perfect in het midden neer zodat niemand er meer langskan, laten het kind achter om zelf dingen te gaan kopen....

ik weet niet of ik de enige ben, maar kan me er dood aan ergeren..
pi_72185701
ik heb dat altijd met bejaarden en rollators.
voor babies kan ik nog wel begrip op brengen, maar de hangouderen die de winkelcentra's domineren met hun rollators en rolstoelen die zijn pas vervelend!
pi_72186437
Even om je geheugen op te frissen... Ooit lag jezelf ook in zo'n ding. Of kon je al meteen lopen bij je geboorte?
pi_72186553
jups maar niet in van die kolossen zoals tegenwoordig, zit nog net geen koelkast bij. Of van die moeders die net de buggy voor je auto gooien om maar over te steken...
pi_72186567
en dan heb je nog de moeders die de kinderwagen een drukke weg op duwen omdat ze willen oversteken,
zo heb je hier bij winkelcentrum dukenburg bij de hoofdingang een drempel, voetgangers hebben daar absoluut geen voorrang op de relatief drukke weg die er voorlangs loopt, maar altijd zijn het de moeders met kinderwagens die hun kinderleven willen riskeren om sneller te kunnen oversteken. Het liefst rijd ik er dan vol overheen maar dat arme kind kan er ook niks aan doen dat hun moeder een achterlijk teef is.

[ Bericht 0% gewijzigd door MrDrako op 26-08-2009 23:06:23 (hmmm gmta momentje..) ]
pi_72187086
Heeee ik erger me ook kapot .. Aan die bakfiets troela 's Nemen de hele weg in beslag met een slakkengang. Laat dat kut kroost zelf fietsen !!! .. En nog boos kijken ook als ze geen voorrang hebben en je raakt ze bijna dodelijk (tja er zitten kinderen in )
Oh ik kreeg een trap tegen mijn auto door zo'n wijf

[ Bericht 4% gewijzigd door Soury op 26-08-2009 23:23:46 ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_72188629
Waarom bedenken ze niet speciale winkeltijden voor mensen met rollators en kinderwagen
Loop je door de stad, wil je zo'n karavaan inhalen bedenkt moeders ineens ; laat ik hier afslaan waardoor je bijna over die tank heen stuitert. Opzouten met die dingen

[ Bericht 0% gewijzigd door justmattie op 27-08-2009 14:12:59 (typvaud :')) ]
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_72195299
er zijn er meer die het met je eens zijn, http://www.nujij.nl/weg-met-de-buggy-s.6478842.lynkx

trouwens kan me er zelf ook wel aan ergeren, ow en in engeland en amerika zijn ze op sommige plekken al verboden dus waarom niet in nederland
pi_72195894
Rubsbanden _!
-browserverneukende rickrolllink verwijderd-
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 27 augustus 2009 @ 11:57:42 #11
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_72195947
Ik vind dat ze die ondingen moeten gaan verbieden op koopavonden en in het weekend in stadscentra.
En ook tijdens koninginnedag.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_72198210
Inderdaad ik vind het echt zwaar klote als er weer 3 dubbel geparkeerd staan in t gangpad.
Gewoon buiten laten die dingen.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:24:58 #13
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_72200492
schopje naar KLB
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_72200842
Waarvoor zitten er uberhaupt kinderstoeltjes in winkelwagens
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:37:17 #15
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_72200945
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:38 schreef Montblanc het volgende:
Die kinderwagens tegenwoordig zijn net tanks, zitten nog net geen rubsbanden op..
Vaak word dat ding dan ook nog is helemaal volgestouwd met vanalles, en ik heb zo vaak dat ze in de weg staan, of dat de baby's erin, de hele tijd lopen te janken. Laatst ook echt bijna "aangereden"door zo'n ding, En die moeder deed dan nog fel ook, alsof ik degene ben die met dopen in mijn ogen loop..
Ik begrijp er echt niks van. Ook vooral in de winkel zelf, in de al wat smalle paden zetten ze dat ding dan ook nog is perfect maar dan ook echt perfect in het midden neer zodat niemand er meer langskan, laten het kind achter om zelf dingen te gaan kopen....

ik weet niet of ik de enige ben, maar kan me er dood aan ergeren..

Verder moet ik zeggen dat ik me er alleen aan irriteer als ze bijvoorbeeld op zaterdagmiddag in de stad op een smal paadje waar honderden mensen per minuut langslopen ze daar bivakkeren om even een praatje te maken met moeder2 die ook zo'n kar hanteerd.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 27 augustus 2009 @ 14:38:25 #16
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_72200982
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:37 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Verder moet ik zeggen dat ik me er alleen aan irriteer als ze bijvoorbeeld op zaterdagmiddag in de stad op een smal paadje waar honderden mensen per minuut langslopen ze daar bivakkeren om even een praatje te maken met moeder2 die ook zo'n kar hanteerd.

En dan ook nog een grote muil geven als je er vriendelijk wat van zegt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:40:00 #17
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72201017
eensch. Vooral leuk zo rond 17:30 als je klaar bent met werk en in de tram staat omdat het fucking druk is, dat zo'n halve truck erin moet.
En dan ook nog door duwen he
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_72201051
Schopje naar OUD ->
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_72201628
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:41 schreef Hetiszover het volgende:
Schopje naar OUD ->
Roken is lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')