quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:49 schreef Biogarde het volgende:
Had je geen Tom Tom te koop dan?
En FOK! ook helaas.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:52 schreef Rekkie het volgende:
Heb ik ook niet......
Ik heb ook geen pc, dus een route opzoeken via het informatieplatform is ook niet mogelijk.
Gelukkig heb ik de papieren vesie van Marktplaats
Neen inderdaad, ik heb het over de materialistische evolutie. Producten ontwikkelen zich steeds verder en verder, technologiën springen als paddestoelen uit de grond, maar sommigen weigeren er op in te gaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:54 schreef Lkw het volgende:
Terecht als mensen niet met deze tijd meegaan, het is namelijk een agressieve, individualistische, oppervlakkige klotetijd. Maar misschien bedoel je dat niet helemaal.
Maar een GPS is niet langer belachelijk duur vergeleken met pakweg jaren geleden toen de GPS nog nieuw en indrukwekkend was. Internet betaal je per maand en sommige mensen die er niet warm in zitten zien daar misschien wel tegen op. (zo ken ik er nog wel, en daar is niets mis mee)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ken zelfs mensen die geen internet hebben, dus dit valt reuze mee
Heeft niets te maken met niet kunnen, maar niet nodig hebben. Voor die ené keer dat sommige mensen hun straat verlaten is het gewoonweg niet interessant om een navigatiesysteem aan te schaffen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:06 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Maar een GPS is niet langer belachelijk duur vergeleken met pakweg jaren geleden toen de GPS nog nieuw en indrukwekkend was. Internet betaal je per maand en sommige mensen die er niet warm in zitten zien daar misschien wel tegen op. (zo ken ik er nog wel, en daar is niets mis mee)
Maar een GPS is een éénmalige investering (behalve elektriciteit voor het opladen dan, maar dan ben je wel héél erg pauper als je zelfs dat niet kan) waar je nog lange tijd kan van genieten. Ik snap niet wat mensen er in zien om te klungelen met een oud boek, of om elke tig meter te stoppen om weer eens de weg te vragen aan een willekeurige passant.
Als je bijna alleen naar vaste adressen gaat, heb je toch helemaal geen GPS nodig.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:06 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Maar een GPS is niet langer belachelijk duur vergeleken met pakweg jaren geleden toen de GPS nog nieuw en indrukwekkend was. Internet betaal je per maand en sommige mensen die er niet warm in zitten zien daar misschien wel tegen op. (zo ken ik er nog wel, en daar is niets mis mee)
Maar een GPS is een éénmalige investering (behalve elektriciteit voor het opladen dan, maar dan ben je wel héél erg pauper als je zelfs dat niet kan) waar je nog lange tijd kan van genieten. Ik snap niet wat mensen er in zien om te klungelen met een oud boek, of om elke tig meter te stoppen om weer eens de weg te vragen aan een willekeurige passant.
Iedereen gaat toch ooit wel eens naar een andere bestemming. Je kunt toch moeilijk je hele leven lang van je huis naar je werk rijden en nooit eens op verkenning gaan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:14 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Als je bijna alleen naar vaste adressen gaat, heb je toch helemaal geen GPS nodig.
Ze hebben groot gelijk... ik heb zelf ook geen internet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ken zelfs mensen die geen internet hebben, dus dit valt reuze mee
een beetje kerel leert de route uit zijn kop en rijdt er gewoon heenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Tomtom is voor wijven man, een beetje kerel kan wel navigeren met een kaart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |