abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72182374
Er belde iemand om een artikel dat ik op Markplaats had gepleurd op te halen. Ik geef mijn adres, alles in orde en hij zou er binnen een uur zijn. Na een uur was er nog steeds niemand te zien.

Niet veel langer belt hij terug.
"Ik geloof dat ik verkeerd ben gereden. Ik sta hier in %insert plaats%. Waar moet ik nu rijden?"

Godsamme De weg vragen is zó 1999.
Ga toch eens met je tijd mee en koop een verdomde GPS!
Hoeveel kosten die dingen nog tegenwoordig?

Klacht: Mensen die zich verzetten tegen evolutie en stug verloren blijven rijden
Motten ze ook niet komen janken als ze de weg niet meer vinden.
Smikkelen en smullen!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 20:49:06 #2
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72182387
Had je geen Tom Tom te koop dan?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_72182411
De klant is koning, schijnt.

En royalty doet niet aan routes plannen of navigatiesystemen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_72182421
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:49 schreef Biogarde het volgende:
Nee, toevallig niet.
Smikkelen en smullen!
pi_72182448
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:49 schreef Biogarde het volgende:
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_72182488
Heb ik ook niet......
Ik heb ook geen pc, dus een route opzoeken via het informatieplatform is ook niet mogelijk.

Gelukkig heb ik de papieren vesie van Marktplaats
  woensdag 26 augustus 2009 @ 20:53:00 #7
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72182507
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:52 schreef Rekkie het volgende:
Heb ik ook niet......
Ik heb ook geen pc, dus een route opzoeken via het informatieplatform is ook niet mogelijk.

Gelukkig heb ik de papieren vesie van Marktplaats
En FOK! ook helaas.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 20:53:21 #8
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72182521
Rekkie
pi_72182555
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:53 schreef Biogarde het volgende:
Rekkie
awwww je maakt me aan het blozen

hihihihihi
  woensdag 26 augustus 2009 @ 20:54:36 #10
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_72182559
Terecht als mensen niet met deze tijd meegaan, het is namelijk een agressieve, individualistische, oppervlakkige klotetijd. Maar misschien bedoel je dat niet helemaal.
Stop the world, I want to get out.
pi_72182731
Ik ken zelfs mensen die geen internet hebben, dus dit valt reuze mee
pi_72182793
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:54 schreef Lkw het volgende:
Terecht als mensen niet met deze tijd meegaan, het is namelijk een agressieve, individualistische, oppervlakkige klotetijd. Maar misschien bedoel je dat niet helemaal.
Neen inderdaad, ik heb het over de materialistische evolutie. Producten ontwikkelen zich steeds verder en verder, technologiën springen als paddestoelen uit de grond, maar sommigen weigeren er op in te gaan.

Dat is hetzelfde als dat je anno 2009 zou communiceren met rooksignalen in plaats van bellen met een mobiel.
Smikkelen en smullen!
pi_72182914
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar een GPS is niet langer belachelijk duur vergeleken met pakweg jaren geleden toen de GPS nog nieuw en indrukwekkend was. Internet betaal je per maand en sommige mensen die er niet warm in zitten zien daar misschien wel tegen op. (zo ken ik er nog wel, en daar is niets mis mee)

Maar een GPS is een éénmalige investering (behalve elektriciteit voor het opladen dan, maar dan ben je wel héél erg pauper als je zelfs dat niet kan ) waar je nog lange tijd kan van genieten. Ik snap niet wat mensen er in zien om te klungelen met een oud boek, of om elke tig meter te stoppen om weer eens de weg te vragen aan een willekeurige passant.
Smikkelen en smullen!
pi_72183055
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:06 schreef smiksmaksmek het volgende:

[..]

Maar een GPS is niet langer belachelijk duur vergeleken met pakweg jaren geleden toen de GPS nog nieuw en indrukwekkend was. Internet betaal je per maand en sommige mensen die er niet warm in zitten zien daar misschien wel tegen op. (zo ken ik er nog wel, en daar is niets mis mee)

Maar een GPS is een éénmalige investering (behalve elektriciteit voor het opladen dan, maar dan ben je wel héél erg pauper als je zelfs dat niet kan ) waar je nog lange tijd kan van genieten. Ik snap niet wat mensen er in zien om te klungelen met een oud boek, of om elke tig meter te stoppen om weer eens de weg te vragen aan een willekeurige passant.
Heeft niets te maken met niet kunnen, maar niet nodig hebben. Voor die ené keer dat sommige mensen hun straat verlaten is het gewoonweg niet interessant om een navigatiesysteem aan te schaffen.
Een GPS aansich heb je ook niet zo heel veel aan, zeker dat soort mensen niet
pi_72183155
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:06 schreef smiksmaksmek het volgende:

[..]

Als je bijna alleen naar vaste adressen gaat, heb je toch helemaal geen GPS nodig.
ROBODEMONS..................|:(
pi_72183340
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:14 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Als je bijna alleen naar vaste adressen gaat, heb je toch helemaal geen GPS nodig.
Iedereen gaat toch ooit wel eens naar een andere bestemming. Je kunt toch moeilijk je hele leven lang van je huis naar je werk rijden en nooit eens op verkenning gaan? Een GPS is altijd wel handig at times.
Smikkelen en smullen!
pi_72183461
Ts, je moet niet zo zeiken joh. Aansteller
pi_72183510
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze hebben groot gelijk... ik heb zelf ook geen internet.
pi_72183671
Onterechte klacht, mensen die te lui te zijn om een ander een handje te helpen Waar heb je t over, kleine moeite
pi_72183753
Tomtom is voor wijven man, een beetje kerel kan wel navigeren met een kaart.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_72183767
Irritant ja, als ze marktplaats hebben kunnen ze ook even van te voren een route uitprinten van de anwb site
  woensdag 26 augustus 2009 @ 21:37:16 #22
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_72183822
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Tomtom is voor wijven man, een beetje kerel kan wel navigeren met een kaart.
een beetje kerel leert de route uit zijn kop en rijdt er gewoon heen
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 21:37:46 #23
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_72183834
Kip-en-ei probleem. Hij moet via Marktplaats een GPS aanschaffen waar hij dus eerst zonder GPS naar toe moet. Dat gaat nooit goed.
How can I make this topic about me?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 21:39:07 #24
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_72183864
Ik heb alleen benelux op de navi, dus afgelopen vakantie in het buitenland lekker rmet de kaart. Blijft toch mooi werk! Maar natuurlijk alleen voor ekte bazen
heitieh
pi_72184035
TS is zo iemand die gelijk niets meer kan en volledig in paniek raakt als z'n gps plots uitvalt of het niet door heeft dat ie 80 km de verkeerde kant oprijdt omdat de Tom Tom een verkeerd adres aangeeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')