Dit zou op zich niet zo'n probleem zijn als we gewoon lekker in het donker onze gang zouden kunnen gaan, maar nu dus het echte probleem: m'n partner kan het niet nalaten om als ze opgewonden is flink veel lawaai te maken. Het is niet dat ik dat niet ontzettend geil vind, want dat vind ik natuurlijk wel, maar de buren wonen heel dicht op het weiland. En die worden er dus telkens wakker van.
Ik moet dus telkens het hazepad kiezen, maar ik zou het juist zo leuk vinden om na het orgasme nog even lekker op haar te blijven liggen. Vandaar dat ik hier om tips kom vragen om deze wens in vevulling te laten gaan. Wie kan me helpen? Alvast bedankt!
En anders wil de psychiater wel luisteren
quote:Pff, je kunt toch wel inhoudelijk reageren MarkzMan_X!? In plaats van meteen met 'kloon' 'kloon' te gaan lopen zwaaien? Ten eerste ben ik dat niet, en ten tweede is het ook nog eens triest. Help me liever met m'n probleem!
Op zaterdag 20 april 2002 14:02 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ze worden steeds creatiever, die klonen.... enkeltje hel..eerm - Onzin dan maar?
Maar goed, je hebt me inspiratie gegeven voor een gedicht, dus ik zal het je vergeven!
quote:Psychiaters luisteren anders heel slecht is mijn ervaring.
Op zaterdag 20 april 2002 14:02 schreef emerey het volgende:
Ik zou toch maar eens goed met je buren praten zodat je deze "gezonde" relatie goed voort kan zetten.En anders wil de psychiater wel luisteren
quote:Sorry Rene, maar ik heb nou eenmaal een lichtelijke afkeer tegen slechte presentators, van nog slechtere programma's.
Op zaterdag 20 april 2002 14:07 schreef ReneMioch het volgende:[..]
Pff, je kunt toch wel inhoudelijk reageren MarkzMan_X!? In plaats van meteen met 'kloon' 'kloon' te gaan lopen zwaaien? Ten eerste ben ik dat niet, en ten tweede is het ook nog eens triest. Help me liever met m'n probleem!
Maar goed, je hebt me inspiratie gegeven voor een gedicht, dus ik zal het je vergeven!
No hard feelings
quote:Dat begrijp ik best Markzman_X. Maar je hoeft je Robert ten Brink haat toch niet op mij af te reageren?
Op zaterdag 20 april 2002 14:10 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Sorry Rene, maar ik heb nou eenmaal een lichtelijke afkeer tegen slechte presentators, van nog slechtere programma's.
No hard feelings
PS:
Robert is best een geschikte vent
als je hem wat beter kent.
quote:hah!
Op zaterdag 20 april 2002 14:12 schreef ReneMioch het volgende:[..]
Dat begrijp ik best Markzman_X. Maar je hoeft je Robert ten Brink haat toch niet op mij af te reageren?
PS:
Robert is best een geschikte vent
als je hem wat beter kent.
Btw, Rene - hoe bevalt je *samenwerking* met Tatum? Tast ze je image als onfeilbare film-kenner niet een beetje aan?
quote:Ik vind Tatum een hele lieve meid, MarkzMax_X. En ik heb genoeg filmkennis voor ons beiden. Bovendien is ze ook een dierenliefhebber.
Op zaterdag 20 april 2002 14:17 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
hah!
Btw, Rene - hoe bevalt je *samenwerking* met Tatum? Tast ze je image als onfeilbare film-kenner niet een beetje aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |