Want? Is het niet zo dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:29 schreef Vinboy het volgende:
Het Overlegorgaan Caribische Nederlanders wil over de folder een gesprek met burgemeester Ahmed Aboutaleb.
Welkom in Nederland...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je mag het beestje weer niet bij de naam noemen.
Gevlucht?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:53 schreef etidoc het volgende:
Hebben Marokkanen een hekel aan Antilianen dan ???![]()
P.S. Daarom woon ik ook niet meer in R'dam... K*TSTAD
Wir treffen uns in die Vereinigte Staaten mein freund.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:26 schreef Zienswijze het volgende:
Beide partijen zijn fout.
Wanneer leren we hier met z'n allen om steden weer leefbaar te maken?
Tja verhuizen is de enige optie ..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:28 schreef JodyBernal het volgende:
Blij dat ik weg ben uit die k*nkerstad. Hek erom heen en ze zoeken het verder maar uit.
Er zijn er wel meer, maar die zullen niet in de smaak vallen bij mensen met een zwakke maag.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
Tja verhuizen is de enige optie ..
Zolang de PvdA in die stad de scepter zwaait zal het alleen maar van kwaad tot erger worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:32 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer, maar die zullen niet in de smaak vallen bij mensen met een zwakke maag.
En welke positieve effecten zijn merkbaar?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:32 schreef Farenji het volgende:
Het is mooi dat er nu echt actie wordt ondernomen tegen dit gebroed, de positieve effecten zijn merkbaar. Dat mag best gezegd worden.
Voor zover ik weet zijn ze dat ook. Mijn zus werkt in een justitiële inrichting. Het stikt er van de Antillianen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:33 schreef Igen het volgende:
En de statistieken wijzen ook uit dat Antillianen zowat de meest criminele bevolkingsgroep van Nederland zijn.
Inderdaadquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:28 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Wir treffen uns in die Vereinigte Staaten mein freund.
Gevolgd door Marokkanen en Surinaamse negers.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:33 schreef Igen het volgende:
En de statistieken wijzen ook uit dat Antillianen zowat de meest criminele bevolkingsgroep van Nederland zijn.
Dat ze in de VS veelal in een ghetto wonen ..allemaal toeval.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Gevolgd door Marokkanen en Surinaamse negers.
Allemaal afkomstig oorspronkelijk uit Afrika.
Gaat er nergens een belletje rinkelen?
Hardere aanpak van burenoverlast, serieuzer nemen van klachten, met hoorbare verbeteringen. Ik woon naast zo'n apennest, en de keihard dreunende bastonen van hun gangstarap heb ik al tijden niet meer gehoord, en nee, ze zijn niet op vakantie (je kan natuurlijk ook alleen vakantie hebben als je een baan hebt).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En welke positieve effecten zijn merkbaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |