Je rechten zijn dat je op vakantie kan voor de prijs die je ervoor wilde betalen en hebt betaald.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
17 juli - 26 augustus = "niet eens 1 maand"?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:18 schreef ScaniaDre het volgende:
op 17 juli 2009 een all-in vakantie geboekt
...
Ik keek vandaag
...en dat binnen een tijdsbestek van niet eens 1 maand.
Wedden van niet? Last minutes zijn nu het beste te boeken tussen een maand/twee weken voor vertrek, dan heb je de allerbeste prijs. Daarna gaan ze prijzen weer wat omhoog.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:20 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Wedden dat die vakantie volgende maand nog veel goedkoper is
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:18 schreef ScaniaDre het volgende:
Hallo,
Ik en mij vriendin Mijn vriendin en ik hebben op 17 juli 2009 een all-in vakantie geboekt naar Turkije.
Deze is geboekt bij Neckermann via D-Reizen, 11 dagen 5* hotel all-in voor ongeveer 850,00 p.p. incl. de toeslagen.
Ik keek vandaag op die internetsite van D-Reizen en ik dacht dat ik gek werdt !!!
Dezelfde vakantie is nu ineens 350 euro p.p. goedkoper en dat binnen een tijdsbestek van niet eens 1 maand. Als ik deze vakantie nu een half jaar geleden geboekt zou hebben okee.... maar binnen 1 maand..... ?!!!!!! Een prijsverschil van 700 eurieseuro he!!!
Wat zijn mijn rechten ????
Op welke grond?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:37 schreef appelsjap het volgende:
En anders annuleringsverzekering gebruiken.
Ja oke, als diezelfde vakantie inderdaad op hetzelfde tijdstip is als hij nu gaat wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:35 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Wedden van niet? Last minutes zijn nu het beste te boeken tussen een maand/twee weken voor vertrek, dan heb je de allerbeste prijs. Daarna gaan ze prijzen weer wat omhoog.
En wat is de reden welke je op gaat geven? De reis is goedkoper geworden?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:37 schreef appelsjap het volgende:
En anders annuleringsverzekering gebruiken.
Ik dacht dat daar de verzekering voor was.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Op welke grond?
succes met je ooit nog ergens anders voor welke verzekering aan te melden......alleen Rialto wil je dan nog accepteren...
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:44 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar de verzekering voor was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |