abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72176331
Hallo,

Ik en mij vriendin hebben op 17 juli 2009 een all-in vakantie geboekt naar Turkije.
Deze is geboek bij Neckermann via D-Reizen, 11 dagen 5* hotel all-in voor ongeveer 850,00 p.p. incl de toeslagen.

Ik keek vandaag op die internetsite van D-Reizen en ik dacht dat ik gek werdt !!!

dezelfde vakantie is nu ineens 350 euro p.p. goedkoper en dat binnen een tijdsbestek van niet eens 1 maand. Als ik deze vakantie nu een half jaar geleden geboekt zou hebben okee.... maar binnen 1 maand..... ?!!!!!! Een prijsverschil van 700 euries he!!!

Wat zijn mijn rechten ????
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:19:14 #2
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_72176343
werdt?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:19:43 #3
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_72176359
En natuurlijk heb je geen rechten.
pi_72176375
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:18 schreef ScaniaDre het volgende:

Wedden dat die vakantie volgende maand nog veel goedkoper is
pi_72176405
En misschien volgende keer gewoon met de vrachtwagen gaan, is vast goedkoper
pi_72176454
Deze vraag is al zo vaak voorbij gekomen. Redeneer eens de andere kant op, wat als die duurder was geworden?

Maar het is heel simpel je gaat op moment x een overeenkomst aan, dat het vervolgens op moment y goedkoper wordt is jammer voor jou, maar jij bent al akkoord gegaan met de reis dus heb je niets te willen. Het enige wat je zou kunnen doen is kijken of de reisorganistie je tegemoet wil komen of eventueel de reis annuleren en opnieuw boeken (als dat mogelijk is).
pi_72176527
quote:
Je rechten zijn dat je op vakantie kan voor de prijs die je ervoor wilde betalen en hebt betaald.

Je rechten zijn NIET dat de reisorganisatie het verschil terug moet betalen. Als je lief vraagt, met grote puppy-ogen, dan kan het zijn dat de reisorganisatie uit coulance je geld terug geeft, maar ze hoeven dat zeker niet te doen. Als zij nee zeggen, pech gehad.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_72176636
quote:
...
Stemrecht, jammer genoeg
pi_72176646
Last minute reizen zijn nog goedkoper.
Reisbureaus doen hun prijs naar beneden naarmate een bepaalde bestemming voor een bepaalde tijd nog niet verhuurd is. Je kan volgend jaar dus langer wachten en hopen dat je goedkoper kan. Je hebt dan ook de kans dat die bestemming al vol zit. Dat is het spel.
pi_72176767
Je belangrijkste recht is je blijkbaar ontschoten; behoorlijk taalonderwijs.
pi_72176782
Een schande zeg ik je! Wat ik nou laatst had, had ik in maart een broek gekocht voor 50 euro. Hing ie in juli opeens voor de helft in de winkel!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
pi_72176804
quote:
op 17 juli 2009 een all-in vakantie geboekt
...
Ik keek vandaag

...en dat binnen een tijdsbestek van niet eens 1 maand.
17 juli - 26 augustus = "niet eens 1 maand"?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_72176837
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:20 schreef Shoombak het volgende:

[..]

Wedden dat die vakantie volgende maand nog veel goedkoper is
Wedden van niet? Last minutes zijn nu het beste te boeken tussen een maand/twee weken voor vertrek, dan heb je de allerbeste prijs. Daarna gaan ze prijzen weer wat omhoog.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_72176855
quote:
Hallo,

Ik en mij vriendin Mijn vriendin en ik hebben op 17 juli 2009 een all-in vakantie geboekt naar Turkije.
Deze is geboekt bij Neckermann via D-Reizen, 11 dagen 5* hotel all-in voor ongeveer 850,00 p.p. incl. de toeslagen.

Ik keek vandaag op die internetsite van D-Reizen en ik dacht dat ik gek werdt !!!

Dezelfde vakantie is nu ineens 350 euro p.p. goedkoper en dat binnen een tijdsbestek van niet eens 1 maand. Als ik deze vakantie nu een half jaar geleden geboekt zou hebben okee.... maar binnen 1 maand..... ?!!!!!! Een prijsverschil van 700 eurieseuro he!!!

pi_72176888
Vakantie is voor dezelfde periode goedkoper geworden? Dus stel je had van 1 sept - 14 sept geboekt, is nu dezelfde periode goedkoper geworden?

En anders annuleringsverzekering gebruiken.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:40:46 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_72176960
Zal wel een behoorlijk kuthotel zijn als ze het niet vol kunnen krijgen.

Maar goed, gewoon van de zon genieten en je niet bij elke gast in het hotel afvragen oh hij minder betaald heeft.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_72176971
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:37 schreef appelsjap het volgende:

Op welke grond?

succes met je ooit nog ergens anders voor welke verzekering aan te melden......alleen Rialto wil je dan nog accepteren...
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:42:00 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72177002
Maarreh.... voor de duidelijkheid: jullie zijn nog niet op vakantie geweest?
Of is dit een verkapt "ik heb genoeg geld om duur in het hoogseizoen op vakantie te gaan" topic?

Als je nu nog op vakantie moet gaan zie ik er sowieso het nut niet van in om die vakantie al in juli te boeken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_72177030
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:35 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Wedden van niet? Last minutes zijn nu het beste te boeken tussen een maand/twee weken voor vertrek, dan heb je de allerbeste prijs. Daarna gaan ze prijzen weer wat omhoog.
Ja oke, als diezelfde vakantie inderdaad op hetzelfde tijdstip is als hij nu gaat wel.
pi_72177033
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:37 schreef appelsjap het volgende:
En wat is de reden welke je op gaat geven? De reis is goedkoper geworden?

Mogelijkheid:
Als de vertrekdatum ligt buiten 42 dagen na vandaag dan kun je, volgens de ANVR voorwaarden, zonder reden van opgaaf de reis annuleren. De boekingskosten ben je in dit geval wel kwijt. Of je een annuleringsverzekering hebt of niet is hierbij niet van belang.

Binnen 42 dagen? Dan zijn er nog wel mogelijkheden (niet de gehele reissom) maar daarvoor moet je even kijken op de website van de ANVR. (zie artikel 9 van de ANVR voorwaarden)

[ Bericht 2% gewijzigd door okcep op 26-08-2009 17:45:01 (artikel verwijzing) ]
pi_72177070
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:41 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Op welke grond?

succes met je ooit nog ergens anders voor welke verzekering aan te melden......alleen Rialto wil je dan nog accepteren...
Ik dacht dat daar de verzekering voor was.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_72177108
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:44 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Ik dacht dat daar de verzekering voor was.
Natuurlijk niet
Dan gaat iedereen annuleren als zoiets voor komt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')