VOL-KO-MEN terecht.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:31 schreef SCH het volgende:
Doc was een vreselijke mod. Die heeft destijds mijn Sibon topic gesloten![]()
Ach man. Het was een beginnersfout van je. En je schoof het nog af op die golfende collega die tenmisnte nog wel een beetje kon communiceren en wel haar heeftquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:37 schreef Doc het volgende:
[..]
VOL-KO-MEN terecht.
Als er iets mij aan te rekenen is, dan is het wel dat die kut-user die dat topic geopend had niet per direct dit forum afgetrapt is.
Sinds wanneer interpreteer jij mijn topics juistquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:02 schreef Prosac het volgende:
Niet dubbel, duidelijk bedoeld als welkom voor de wat jij dacht nieuwe mod Happel.
Dat bleek niet waar, dus kon het topic weer dicht.
Het was idd naar aanleiding van die post.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:09 schreef Prosac het volgende:
Kom op Tong, Sjimz maakt een grapje over Happel als mod en direct heb jij een topic over Happel als beste trainer.
Je begint zelfs zo "Zal ie als Mod hetzelfde doen ?"
Dan kun je mij niet wijs maken dat je al weken hebt zitten werken aan een mooie OP voor de in jouw ogen beste trainer ooit en dat die toevallig net na het berichtje van Sjimz geplaatst wordt.
Het zal wel. Slotje blijft, of er moet al een nieuwsfeit zijn waardoor een topic over Happel echt bestaansrecht heeft van langer dan een halve dag.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was idd naar aanleiding van die post.
Maar ik maakte er een algemeen topic van.
Met een kwinkslag.
Kwinkslag is geen dressuurterm in de paardensport.
Ja in F&F misschien onder het kopje kakkerlakken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:49 schreef Happel het volgende:
Topics over Happel hebben altijd bestaansrecht, of het nu over de echte of de virtuele gaat.
We houden het wel gezellig, hè.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja in F&F misschien onder het kopje kakkerlakken.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:19 schreef Prosac het volgende:
Ik zou zeker in SPT ook een topic openen en TV.
Probeer er een fok! actie van te maken, Fok! with Dione.
En ik ernaastquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:23 schreef Suijk het volgende:
En als ze het dan wordt, dat ze dan in zo'n strak FOK! shirt op dat podium gaat staan.
Zorg en dan maar eerst voor dat Ambrosius dat topic niet op slot gooitquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:19 schreef Prosac het volgende:
Ik zou zeker in SPT ook een topic openen en TV.
Probeer er een fok! actie van te maken, Fok! with Dione.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |