Van mij mag het.quote:
Ja er is ook een centraal Maradona topic.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:43 schreef RayMania het volgende:
Nee, het is gewoon even klaar.
Er is een centraal Kluivert-topic waar alles over Kluivert in kan en er loopt ook een "criminele voetballers" topic. Voor als je per se in VBL wilt posten. Anders is er nog je topic in NWS.
En ook de OP gefixt.
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:54 schreef tong80 het volgende:
Ben nog steeds benieuwd wat Sjimsz om 16 uur bedoelde dat ie de reden van het slotje niet bekend kon maken maar het achter de schermen wel heeft besproken.
Sorry het was Prosac. Maar jullie nemen het woord over van elkaar.quote:
Dan wordt het inderdaad verwarrend.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry het was Prosac. Maar jullie nemen het woord over van elkaar.
[FAQ & FB] #103 Mod-Vakantie
dus iemand hier 'kneusje' noemen valt voortaan onder trollen en hier gaat streng op gemoddereerd worden?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:23 schreef sjimz het volgende:
Je moet gewoon niet zo trollen.
Hou je zelf gewoon aan je woord en doe niet meer mee in dat topic.
ok ik kan me er bij neerleggen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:28 schreef Prosac het volgende:
Je verwijst naar een de userhistory van Ruud.
Persoonlijk worden en schelden met kanker doen we niet op VBL. We modden anders dan op de rest van Fok, elk subforum heeft zijn eigen nuances.
Als iemand zomaar sukkel of kneus gebruikt, editten we dat ook indien we dat nodig achten.
Je bent al tijden behoorlijk vervelend aanwezig in het voetbalfoto topic en dan is dat bijschrift niet ludiek, maar wederom een poging de users die wel plezier hebben in het topic te beledigen.
Je hoeft niet keihard te schelden om ge-edit te worden, de intentie was weer duidelijk genoeg. Dus als je weer in het bijschriften topic komt, wens ik in elk geval een normale post te zien, geen aanval op de jury, andere users of anderszins een post waarmee je je kinderachtige onvrede over het spelletje duidelijk wilt maken.
de post komt niet terug dus.
Heb gewoon een hekel aan die stoere jochies, maar zal het niet meer doenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Check.
Je hoeft overigens niet zo te reageren, zelf.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:58 schreef Beschouw het volgende:
Ik was wel iets later met het openen, maar kan iemand snel [GOKKEN] Wie niet waagt, wie niet wint #28 sluiten, voordat er in beide topic ingezet gaat worden?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:00 schreef Beschouw het volgende:
Da's snel.![]()
En haal dan deze post aub ook weg: [GOKKEN] Wie niet waagt, wie niet wint #28
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |