Hij bevalt nog goed ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:14 schreef Cynic het volgende:
Bij een volgende gitaar wil ik het liefst geen FR brug meer, gewoon string-thru ofzo. Dat bevalt me prima aan de vorige Washburn die ik hen gekocht.
Ja, prima! Hij staat nu dus alleen te wachten todat we een keer verder gaan met de opnames en tot we weer gaan optreden. Dat laatste gaat er dit jaar niet meer van komen vrees ik.quote:
Jeetje, is dat model al zo oud?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:10 schreef KaMo het volgende:
Blijkbaar heeft een meisje dat ik ken (die niks kan, had voorheen acoustiche gitaar waar ze zombie van cranberries op speelde) een SG van 1100 gekocht
Ah joh, met je haakarmpjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:05 schreef guitarist het volgende:
... moet geen Dean kopen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:12 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Jeetje, is dat model al zo oud?
Die grap wilde ik net makenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:12 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ye Aulde Solidde Guitarrequote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:12 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ik moest lachen!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:12 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Da's waar. Maar soms is een beetje afgunst niet te vermijden. Ik was eens bij Dirk Witte wah's aan het testen (heb ik 1,5 uur over gedaan ofzo) toen er een kerel binnenkwam die even Rickenbacker kwam kopen voor zijn dochter. Omdat ze was overgegaan dat jaar...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik moest lachen!
Van de andere kant, goed gereedschap is het halve werk!
Klopt.... ik vind wel dat zolang verwende mensen het maar waarderen dat het nog primadoor de beugel kan, sterker nog, niks mooiers dan je favo axe cadeau krijgenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's waar. Maar soms is een beetje afgunst niet te vermijden. Ik was eens bij Dirk Witte wah's aan het testen (heb ik 1,5 uur over gedaan ofzo) toen er een kerel binnenkwam die even Rickenbacker kwam kopen voor zijn dochter. Omdat ze was overgegaan dat jaar...
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, prima! Hij staat nu dus alleen te wachten todat we een keer verder gaan met de opnames en tot we weer gaan optreden. Dat laatste gaat er dit jaar niet meer van komen vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |