Idd ik zet ook een bakkiequote:
Never bite the hand that feeds youquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:32 schreef The_Dean het volgende:
Bedoel dan ook echte koffie, niet van dat opgewarmde Senseo slootwater prut!
Ik heb mijn Senseo tijden geleden al weg gedaan, gewoon ouderwetse koffie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:32 schreef The_Dean het volgende:
Bedoel dan ook echte koffie, niet van dat opgewarmde Senseo slootwater prut!
Nou voorlopig te duur dus: Is een Korina SG met betere tuners, seymour duncans en koffer. Als ik alles qua nieuwprijs optel dan kom ik op een eng hoog bedrag uit, maak daar eens een leuke tweedehandsprijs van en ik kan em beter houden!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:55 schreef The_Dean het volgende:
Prijs en info? Via via via viaken ik iemand die een zoekt
Ik heb staan verkondigen dat een gitaar verkopen via Fok niet werktquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand een gitaartje kopen ?
[TK] Ibanez Joe Satriani Signature (JS1000 BTB)
Omdat je niet goed gelezen hebtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:19 schreef TeleluvR het volgende:
Waarom wist ik dat niet?
Ik vertrek met een half uurtje, cola gooien naar Boris...
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Omdat je niet goed gelezen hebt. Kreeg al berichten of ik wilde ophouden met spammen
.
Ja ik gooi em zo ook op gitaarmarkt enz, denk ook niet dat ik hem hier zo snel verkoopquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik heb staan verkondigen dat een gitaar verkopen via Fok niet werkt![]()
Als je nou een mooie ES335 in de verkoop hadquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:51 schreef TeleluvR het volgende:
Hmm, nu ik die twee Gibsons heb, moet misschien mijn good ol' Epiphone SG er ook maar uit... Krijg je natuurlijk geen hol voor, ondanks de verbeteringen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |