Wat zou het handigst zijn,quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Werkt goed hoor!
Hier ook weer een versterker weg, 170 euro rijker!
Dat moet ik ook nodig doen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:19 schreef allsystemshalt het volgende:
Hmmm,
Misschien moet ik eens een lijst advertenties gaan maken met gear die ik niet of weinig gebruik.
Ruimt op en brengt geld in voor nieuwe GAS
Volgens mij blijft marktplaats nog met stip nummer 1. Alhoewel je veel pauperreacties krijgt, krijg ik uiteindelijk eigenlijk alles binnen 2 weken verkocht tot nu toe.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:32 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Wat zou het handigst zijn,
Ebay, Marktplaats, Speurders, FOK!-V&A of misschien een ander site? of een muziekblad ?
Haha, ja. Voel me wel vereerd. Zelfs een eigen topic in het muziekforum van Fok!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:44 schreef TeleluvR het volgende:
Leuk nieuws:
Tim Knol tekent op Excelsior
Gefeliciteerd Tim!
Hartstikke gaaf man!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:45 schreef Mr.Spaceman het volgende:
[..]
Haha, ja. Voel me wel vereerd. Zelfs een eigen topic in het muziekforum van Fok!
Ik dacht eerst wat doet een voetbaltopic hierquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:45 schreef Mr.Spaceman het volgende:
[..]
Haha, ja. Voel me wel vereerd. Zelfs een eigen topic in het muziekforum van Fok!
Er staat een demo op http://timknol.hyves.nl Maar de cd gaat pas in oktober afgemaakt worden. Dat duurt nog wel even. Ergens in januari moet hij uitkomen.quote:Op [zaterdag 29 augustus 2009 13:46[/url] schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hartstikke gaaf man!
Wanneer mogen we de eerste previews verwachten???
En aan de tele, ik loop helemaal vol...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:45 schreef Mr.Spaceman het volgende:
[..]
Tja, maar dat zou mijn laatste keuze zijn voor een versterker. probeer eerst eens een sm57 of een ribbon, die klinken stukken fijner met een scheurende amp!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:08 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Condensator![]()
Zoiets;
[ afbeelding ]
Yep, moet je gewoon doorheen kunnen kijken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:20 schreef allsystemshalt het volgende:
Als je sommige vraagprijzen op MP bekijkt![]()
En de omschrijvingen ook![]()
Maar goed ik ga morgen een paar pareltjes van advertenties plaatsen
Doe ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yep, moet je gewoon doorheen kunnen kijken.
Gooi de links hier ook even neer, je weet maar nooit, hè!
Dat heb ik vast gemist dan... who's counting...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:14 schreef The_Dean het volgende:
Alsof ik hier nog niet gepost had
Moet na al dat metalgeweld van gisteren weer even bijkomen met wat punk hoor![]()
Rijmt als een tiet, is het niet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:20 schreef The_Dean het volgende:
Een topic is pas een feest,
als TeleluvR er komt of is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |