Ach, aan de pijnstillers zit je toch al en bijkomend voordeel is dat je je rug dan minder voelt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:25 schreef allsystemshalt het volgende:
Ja vet en dan met mijn tanden op een dranghek landen![]()
en dan komde ge nie zondag naar eindhovenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze zijn met een reunie tour bezig. Morgen staan ze op Elsrock en zondag in Eindhoven.
Als ik had gekund, dan was ik daar ook geweest maar ik moet dan naar een verjaardag.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:43 schreef Aresdreams het volgende:
en dan komde ge nie zondag naar eindhoven
Best gaaf!quote:
Geen idee, word je 13 en houd je van paardrijden?quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee, word je 13 en houd je van paardrijden?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
nee, wordt 26, houd er wel van door vrouwtjes bereden te worden, maar dat zal je vast niet bedoelenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
De grote vraag luidt: Wat gaat het worden???quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:22 schreef Scary_Hairy het volgende:
Ben deze maand jarig geweest en was toen van plan om een nieuwe gitaar te kopen. Op de dag dat ik zou gaan viel er weer een blauwe envelop op de mat. Ik krijg die brieven vaker dan dat ik reclamefolders krijg. Bij mijn huidig project bestond ook onduidelijkheid over hoe lang ik daar nog kan blijven, dus besloot ik maar niet te gaan. Freelancers worden niet overspoeld met nieuwe opdrachten deze maanden ...
Vandaag wat meer zekerheid uit het project gekregen en de calculator erbij gepakt. Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan en ik heb maar besloten om morgen mezelf te verwennen.
Hoi,quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:25 schreef randomosity het volgende:
toch de london city gekocht.![]()
![]()
[ afbeelding ]
alleen als ik de snaar te enthousiast aansla (geldt vooral voor nr 4 t/m 6) dan 'rammelt' het omdat ze tegen de frets aantikken. Iets niet goed afgesteld denk ik - muziekwinkel deed de gitaar verder ook niet afstellen toen ik 'm kocht dus hij zal nog wel dezelfde afstelling hebben als in de fabriek. Enfin. Kan ik dit makkelijk zelf repareren/oplossen, of beter terug naar de winkel?
Mijn bevindingen dusver: Te gekke gitaar!quote:Op maandag 24 augustus 2009 05:43 schreef TeleluvR het volgende:
Fok eindelijk weer online, lijkt wel een knipperlicht, maar bij deze:
En wat gaat het worden of weet je dat nog niet?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:22 schreef Scary_Hairy het volgende:
Ben deze maand jarig geweest en was toen van plan om een nieuwe gitaar te kopen. Op de dag dat ik zou gaan viel er weer een blauwe envelop op de mat. Ik krijg die brieven vaker dan dat ik reclamefolders krijg. Bij mijn huidig project bestond ook onduidelijkheid over hoe lang ik daar nog kan blijven, dus besloot ik maar niet te gaan. Freelancers worden niet overspoeld met nieuwe opdrachten deze maanden ...
Vandaag wat meer zekerheid uit het project gekregen en de calculator erbij gepakt. Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan en ik heb maar besloten om morgen mezelf te verwennen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:13 schreef Scary_Hairy het volgende:
Iedereen op youtubeis enthousiast over de nieuwe Charvel's. Morgen in Enschede ff voelen hoe de hals is. De body weet ik min of meer al. Dat zal niet afwijken van mijn Fender Strat.
De kleur wordt paars of rood. Ik zal eerst ff bellen wat ze in huis hebben. Wordt een rit van 200km+ retour, dus dan wil ik eerst weten wat ze in huis hebben.
Heb ook nog gedacht om een Boel MC-6 uit te proberen, maar ik heb iets tegen signature gitaren. Het moet wel 100% klikken anders hoeft het voor mij niet. Het is een veelzijdige gitaar als ik de specs lees.
Misschien bel ik wel eerst naar Apeldoorn, daar schijnen ze hem ook te hebben.
Gain, daar ga ik in eerste instantie voor. Daarna de full floating trem. Ooit werd dat hier in een topic zwengelstengel genoemd. Daarna looks. En de hals moet natuurlijk uitnodigen tot shredden.
En nog een capo, een wah, een doodskop knopversiering, enzovoort en zo verder ...
Heeft ie nou z'n pincode op z'n vingers staan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |