Hmm verzuimt te vertellen, woon nu sinds een paar weken in the States (Cambridge/Boston gebied) ivm m'n nieuwe baan bij Harvard Uniquote:
Ik dacht dat je muur van karton wasquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:04 schreef The_Dean het volgende:
Who needs tv when you got a wall of Deathn
[ afbeelding ]
Ontmoet mijn bas ook eens wat verre familiequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:04 schreef The_Dean het volgende:
Who needs tv when you got a wall of Deathn
[ afbeelding ]
Soort van thuiskomenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ontmoet mijn bas ook eens wat verre familie.
Knap hoor. Ziet er nog behoorlijk waterpas uit. Ik zou ze opzettelijk niet in 1 lijn hangen, om de tijd te besparen van het waterpas krijgen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is dat die schouw er zit, anders had ik er nog twee haken naast gemaakt
Wel handig die gitaren naast de open haard kan je ze opstoken als het wat kouder wordtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is dat die schouw er zit, anders had ik er nog twee haken naast gemaakt
Waterpas hangen is het makkelijkste wat er is man.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:54 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Knap hoor. Ziet er nog behoorlijk waterpas uit. Ik zou ze opzettelijk niet in 1 lijn hangen, om de tijd te besparen van het waterpas krijgen.
Tja, en die gitaren zijn ook niet mis. Ik zag vanochtend nog een Dean hardtail bij TAGS in Enschede was verrast te zien dat de gitaar best wel looks had.
Gaskachelquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:56 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Wel handig die gitaren naast de open haard kan je ze opstoken als het wat kouder wordt![]()
![]()
Boren ... Daar ben ik dus niet zo'n ster in. Aftekenen lukt wel, maar als ik dan ga boren, zit ik er al meteen naast ... Ik heb niet het geduld om de boor op sneldheid te laten komen of eerst met een dunnere boor te beginnen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waterpas hangen is het makkelijkste wat er is man.
Je hangt de eerste haak op een goede hoogte, dan zet je de ene hoek van de waterpas erop en zet je op het andere hoekje een streepje. Daar plaats je de andere haak tegenaan, gaten aftekenen, boren, vastzetten en nog eens dat trucje met de waterpas, streepje, aftekenen, boren en ophangen.
Het hangt nu zo strak, zels de neckjoint strapholders van de V's hangen onderling waterpas
En die Deans zijn zo slecht nog niet
Geduld moet je makenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:31 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Boren ... Daar ben ik dus niet zo'n ster in. Aftekenen lukt wel, maar als ik dan ga boren, zit ik er al meteen naast ... Ik heb niet het geduld om de boor op sneldheid te laten komen of eerst met een dunnere boor te beginnen.
(onzin reactie) ruilen tegen mijn bo~el?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand een gitaartje kopen ?
[TK] Ibanez Joe Satriani Signature (JS1000 BTB)
Gefelecibierquote:Op zondag 30 augustus 2009 03:11 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
(onzin reactie) ruilen tegen mijn bo~el?(/onzin reactie)
jeej, jarig, 26 geworden
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:11 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
jeej, jarig, 26 geworden
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:11 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
jeej, jarig, 26 geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |