Wat de fuck is hun punt dan dat je jehova moet worden?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:54 schreef rechtsom het volgende:
Jehova's sterven vaker... wat is nou je klacht?
quote:
Voor 60 euro show ik je een beetje de ins and outs hier en leid ik je op tot kaste 4 user.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:04 schreef thomaster het volgende:
Ok, ik geef toe, mijn eerste KLB post is een fail
Jij wil echt overal geld mee verdienen hequote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:05 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Voor 60 euro show ik je een beetje de ins and outs hier en leid ik je op tot kaste 4 user.
De wisselkoers tussen de nafl en de euro is op dit moment ongunstig, dus moet ik passenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:05 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Voor 60 euro show ik je een beetje de ins and outs hier en leid ik je op tot kaste 4 user.
Op deze wijze filter ik diegenen die er niet serieus voor gaan eruit.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij wil echt overal geld mee verdienen he
Hij zal wel joods zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij wil echt overal geld mee verdienen he
Geen ideequote:
Nee hoor, ze sterven ook maar 1 keerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:54 schreef rechtsom het volgende:
Jehova's sterven vaker... wat is nou je klacht?
Dit dus.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:51 schreef Trannellius het volgende:
Hou nou eens op met kuttopics over uitgekouwde onderwerpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |