Nou.... dat is wel heel erg strikt hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
Dan heb je pech vrees ik.
Dan kun je dat vak dus niet volgen, waar die werkgroepen bij horen..
Dat was dus op mn vorige opleiding idd, op het rooster stond het dan wel ingeroosterrd maar omdat er geen begeleiding was en je zelf ene lokaal ed moest reserveren, maakte het in principe niet uit wanneer je het deed. De docent konden we dan mailen als er vragen waren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:10 schreef alors het volgende:
Zijn er niet meerdere werkgroepen op verschillende tijdstippen, dan kun je misschien ruilen.
Hier ook maar 10 tot 12 contacturen hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:32 schreef ReWout het volgende:
Beetje offtopic...
Maar jij gaat naar de universiteit en hebt maar 8 uur les per week. Wat is dat voor aanfluiting studie die je volgt?
wtfquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hier ook maar 10 tot 12 contacturen hoor
Volgens mij zitten de meeste wo studies eerder bij de 8 uur per week dan bij de 40 ofzo.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:32 schreef ReWout het volgende:
Beetje offtopic...
Maar jij gaat naar de universiteit en hebt maar 8 uur les per week. Wat is dat voor aanfluiting studie die je volgt?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij zitten de meeste wo studies eerder bij de 8 uur per week dan bij de 40 ofzo.
Informatica in Nijmegen zit je toch zeker wel rond de 25 contacturen voor zover ik weetquote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:19 schreef ReWout het volgende:
[..]!!!! Is dit ook bij elektrotechniek en informatica? Ik ga daar volgend jaar namelijk aan beginnen.
Informatica in Utrecht zit rond de 10 tot 12 ofzo. De overige uren moet je zelf vullen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:19 schreef ReWout het volgende:
[..]!!!! Is dit ook bij elektrotechniek en informatica? Ik ga daar volgend jaar namelijk aan beginnen.
Ja, hier ook. Het zal wel per studie verschillen, maar in ieder geval heel letteren in Utrecht heeft gemiddeld zo'n 8 contact uren per week - de rest moet je lekker zelf uitzoeken. Volgens mee hebben de meeste alfa & gamma studies in Utrecht rond dat aantal contacturen. Bètastudies willen nog wel verschillen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:32 schreef ReWout het volgende:
Beetje offtopic...
Kunnen we dus concluderen dat je uberhaupt nog geen universitaire studie volgt? Dan ben je niet echt in de positie commentaar te leverenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:19 schreef ReWout het volgende:
Culturele Antropologiequote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:32 schreef ReWout het volgende:
Beetje offtopic...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |