Wat? Hoezo?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
tof dat je nog stufi krijgt enzo overigens
Ik was al bang dat er een Slankie zou komen kijken hierquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:05 schreef kwakz0r het volgende:
huh? gaat t nou toch weer wel door dan, vik?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik was al bang dat er een Slankie zou komen kijken hierHet is nog niet 100 % zeker, moet maandag nog eea regelen en dodag een gesprek op een stageschool dus en als dat allemaal goed gaat, gaat het wel door
. Maar ik wil niet steeds het topic op z'n kop zetten met m'n wel niet wel
.
Jah ik krijg net vandaag de brief, maar heb me gewoon aangemeld voor de dagopleiding, dus ik ben er maandag ook om 14.30. Dat betekent dat we een uit-eten date hebben dinsdag?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:51 schreef Viking84 het volgende:
@ Damzkieee: dan hoor jij zeker tot de groep afstandsleren? Ik moet er maandag om 14:30 al zijn.
Dodag gesprek op mogelijke stageschool
Omg, dat is weirdquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jah ik krijg net vandaag de brief, maar heb me gewoon aangemeld voor de dagopleiding, dus ik ben er maandag ook om 14.30. Dat betekent dat we een uit-eten date hebben dinsdag?
OH NOU DAT LIJKT ME HARTSTIKKE GEZELLIG!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omg, dat is weird. Nou, ik ben makkelijk te herkennen, want ik ben slechthorend en neem ws een schrijftolk mee
.
Wat je maandag fiksen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
OH NOU DAT LIJKT ME HARTSTIKKE GEZELLIG!!
MOET DIE ALTIJD MEE?
Geintje natuurlijk. Ik zal idd maandag es bellen om dat te fixen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |