Maar heeft die prepaid kaart iets met internet te maken, of is dat een standaard prepaid kaart waar je normaal mee zou kunnen bellen? Als dit ook goed werkt , zou dit een oplossing kunnen zijn...quote:Ik gebruik een t-mobile pre-paid kaart in mijn HTC II. Werkt prima.
Het is een standaard kaart die ik er in heb zitten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:42 schreef diomedes2 het volgende:
[..]
Maar heeft die prepaid kaart iets met internet te maken, of is dat een standaard prepaid kaart waar je normaal mee zou kunnen bellen? Als dit ook goed werkt , zou dit een oplossing kunnen zijn...
Dat kan gewoon, maar is erg duur.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:42 schreef diomedes2 het volgende:
[..]
Maar heeft die prepaid kaart iets met internet te maken, of is dat een standaard prepaid kaart waar je normaal mee zou kunnen bellen? Als dit ook goed werkt , zou dit een oplossing kunnen zijn...
Als voorbeeld: ik moet wel eens op de site van het KNMI kijken (belangrijk als je gaat varenquote:Wat kost Internet op je Mobiel?
Simyo rekent het gebruik van Mobiel Internet per dag:
Voor de eerste 1 Mb betaal je ¤ 1,- en daarna kun je vrij internetten tot aan 10 Mb.
Gebruik je minder dan 1 Mb, dan betaal je 10 cent per 100 Kb. Simyo rekent af per Kb.
Gebruik je meer dan 10 Mb, dan betaal je vanaf 10 Mb weer 10 cent per 100 Kb. Simyo rekent af per Kb.
Dat was een mooi alternatief geweest.quote:Als voorbeeld: ik moet wel eens op de site van het KNMI kijken (belangrijk als je gaat varen ) en dan ben ik maar 1 a 2 cent kwijt daarvoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |