abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:36:31 #1
267313 diomedes2
wachtwoord EN email kwijt
pi_72164966
Hoi,

Ik wil graag kunnen internetten op mijn mobiel, echter dit doe ik zo weinig, dat een vast abonnement weggegooid geld is voor mij.

Prepaid zou voor mij handig zijn, of "Hi online vandaag". Maar al die oplossingen schijnen ze alleen voor laptops te hebben .

Weet iemand of het mogelijk is om prepaid te kunnen internetten op een telefoon?
Dat het duurder is, maakt mij niet uit, ik gebruik het niet zovaak, maar wil het wel kunnen.

("Hi online vandaag" bestaat uit een usb-stick EN een simkaart, maar bij de smartphoneshop konden ze mij niet vertellen of ik met die simkaart alleen mobiel kon internetten, want het is eigenlijk alleen voor laptops...)
Als ik een dansje doe? wordt iedereen dan weer blij?
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 26 augustus 2009 @ 10:38:18 #2
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_72165014
Ik gebruik een t-mobile pre-paid kaart in mijn HTC II. Werkt prima.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:42:29 #3
267313 diomedes2
pi_72165109
quote:
Ik gebruik een t-mobile pre-paid kaart in mijn HTC II. Werkt prima.
Maar heeft die prepaid kaart iets met internet te maken, of is dat een standaard prepaid kaart waar je normaal mee zou kunnen bellen? Als dit ook goed werkt , zou dit een oplossing kunnen zijn...
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 26 augustus 2009 @ 10:44:22 #4
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_72165148
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:42 schreef diomedes2 het volgende:

[..]

Maar heeft die prepaid kaart iets met internet te maken, of is dat een standaard prepaid kaart waar je normaal mee zou kunnen bellen? Als dit ook goed werkt , zou dit een oplossing kunnen zijn...
Het is een standaard kaart die ik er in heb zitten.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:48:02 #5
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72165236
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:42 schreef diomedes2 het volgende:

[..]

Dat kan gewoon, maar is erg duur.
pi_72165246
Als je internet zonder flatfee abonnement gebruikt betaal je snel veel geld.

Vodafone heeft blox, dat ook voor prepaid werkt. Je betaalt dan een tientje aan beltegoed, en kunt dan de komende maand kostenloos internetten.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 11:01:31 #7
267313 diomedes2
pi_72165578
Bedankt zover ,
Ik kruip maar eens onder mijn steen vandaan om een telefoonshop te bezoeken.
Mocht daar iets nuttigs uitkomen zal ik het nog even posten, ondertussen blijf ik open staan voor jullie fantastische tips/reacties
pi_72166473
Zelf gebruik ik Simyo, om te bellen maar ook om af en toe eens op internet te komen. Snelheid is niet denderend (GPRS), maar voldoende voor wat ik wil. prijs valt me ook gigantisch mee:
quote:
Wat kost Internet op je Mobiel?
Simyo rekent het gebruik van Mobiel Internet per dag:

Voor de eerste 1 Mb betaal je ¤ 1,- en daarna kun je vrij internetten tot aan 10 Mb.
Gebruik je minder dan 1 Mb, dan betaal je 10 cent per 100 Kb. Simyo rekent af per Kb.
Gebruik je meer dan 10 Mb, dan betaal je vanaf 10 Mb weer 10 cent per 100 Kb. Simyo rekent af per Kb.
Als voorbeeld: ik moet wel eens op de site van het KNMI kijken (belangrijk als je gaat varen ) en dan ben ik maar 1 a 2 cent kwijt daarvoor!
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
  woensdag 26 augustus 2009 @ 13:23:36 #9
267313 diomedes2
pi_72169165
quote:
Als voorbeeld: ik moet wel eens op de site van het KNMI kijken (belangrijk als je gaat varen ) en dan ben ik maar 1 a 2 cent kwijt daarvoor!
Dat was een mooi alternatief geweest.

Ik ben nu bij een stuk of 4 winkels geweest (allemaal in de zelfde straat en ze maken het alleen maar moeilijker dan dat het is) en uiteindelijk een Hi prepiad kaart gekocht.
Als je een speciaal nummer beld, schakeld deze automatisch "hi vandaag online" in tot en met 23:59.
Dan kun je internetten tot 20 mb voor nog geen euro per dag.

Allemaal bedankt voor de reacties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')