SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht lijkt me duidelijkAlle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Was sarcastisch bedoeldquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:01 schreef Quir het volgende:
[..]
Zo, plens even een emmer water over dat kaarsje. Hyves?
Volgens mij is het zo dat wanneer de tegenstander disconnect jij automatisch een 3-0 overwinning krijgt op je leaderboard. Tenminste zo is dat in Fifa 08 op de PS3.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:35 schreef damsco het volgende:
Ze moeten gewoon een puntensysteem doen dat je per wedstrijd winst 1 punt krijgt, per wedstrijd verloren 1 punt eraf gaat en gelijkspel niks erbij komt. Echter sluit je een spel zonder geldige reden in en game, dan gaan er 5 punten vanaf ofzo. Vervolgens kun je instellen tegen welke tegenstander je wil spelen (100-200 punten, 200-300 punten etc.).
Mensen met genoeg punten willen echt niet lager ranken door een afgebroken spel, maar kiezen voor uitspelen wat maar 1 punt kost. Probleem opgelost. Geen dank EA
Ja klopt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:05 schreef Counterattack het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat wanneer de tegenstander disconnect jij automatisch een 3-0 overwinning krijgt op je leaderboard. Tenminste zo is dat in Fifa 08 op de PS3.
Volgens mij niet als het in de eerste helft gebeurt maar wel in de tweede helftquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:37 schreef EchoAlpha het volgende:
Mij gaat het meer om de punten. Krijg je bij een disconnect alsnog je punten?
Alsof het aan de console of pc ligt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:14 schreef Dynastic het volgende:
Op de Xbox heb ik het eigenlijk bijna nooit. Als ik er 50 heb doen er 1 of 2 uit.
Ik heb gisteravond zes potjes gespeeld, waarvan er vijf de verbinding verbrakenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:14 schreef Dynastic het volgende:
Op de Xbox heb ik het eigenlijk bijna nooit. Als ik er 50 heb doen er 1 of 2 uit.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:43 schreef elzhhw het volgende:
mensen die fifa spelen met alleen de beste teams
Het liefst speel ik met een Nederlandse ploeg. Maar aangezien je vrijwel altijd tegen barcalona of man united staat is dat geen match natuurlijk. Dus je moet wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:43 schreef elzhhw het volgende:
mensen die fifa spelen met alleen de beste teams
Mag ik jou naam voor online. Bewaar ik hem ff. Kunnen we is een potje doenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond zes potjes gespeeld, waarvan er vijf de verbinding verbraken
De ene die 'm wel uitspeelde stond eerst met 2-0 voor, maar verloor uiteindelijk met 6-2. Dat getuigt tenminste van sportiviteit![]()
Die andere sukkels mogen ze van mij bannen van XBLIk blijf ook maar hardnekkig negatieve player reviews doorgeven, maar dat helpt ook geen flikker. Toch blijf ik het doen
En volgens mij krijg je helemaal geen 3-0 overwinning bij een disconnect.
Dus ..... is fifa een K.*.T spel.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:47 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Het liefst speel ik met een Nederlandse ploeg. Maar aangezien je vrijwel altijd tegen barcalona of man united staat is dat geen match natuurlijk. Dus je moet wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |