SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die half 7 zei was ook bij AH ook blond en achter de kassa ik zei maar niets terug want ik ben een beetje autist.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:50 schreef Goofisch het volgende:
Ik heb trouwens vanavond wel een blond Ah kassa meisje betrapt op goedenavond om half 6
Toen zij ik goed middag terug en toen ging ze kijken op de klok en zag ze dat het 17:30 was en toen kreeg ze een rode kop en schaamde ze zich een beetje haha
En toen heb ik er als een echt baas vol op de rolband genomen.
WOOOWWW fockk!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:49 schreef leetzors het volgende:
Ik had het pas om half 7 gewoon nog!!!!!!!!1111111111!
En in gedachte swaffelde je haar ook nog triomfantelijk?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:50 schreef Goofisch het volgende:
Ik heb trouwens vanavond wel een blond Ah kassa meisje betrapt op goedenavond om half 6
Toen zij ik goed middag terug en toen ging ze kijken op de klok en zag ze dat het 17:30 was en toen kreeg ze een rode kop en schaamde ze zich een beetje haha
En toen heb ik er als een echt baas vol op de rolband genomen.
Een beetje autistquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:51 schreef leetzors het volgende:
[..]
Die half 7 zei was ook bij AH ook blond en achter de kassa ik zei maar niets terug want ik ben een beetje autist.![]()
Ze was wel lekker
ja. alleen niet in gedachte.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En in gedachte swaffelde je haar ook nog triomfantelijk?
Ik zei een keer goeiedag meneer, omdat ik het niet zeker wist.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:53 schreef superworm het volgende:
Ik zeg gewoon altijd "goeiedag", zit je nooit verkeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als het dan nacht is?....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:53 schreef superworm het volgende:
HELD!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:53 schreef superworm het volgende:
OMG JIJ HEBT TS ZO HARD GEPWNDquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:50 schreef Rosbief het volgende:
Een dag heeft toch 24 uur en stopt toch niet om 18:00 uur?
Waar staat dat die stopt dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:50 schreef Rosbief het volgende:
Een dag heeft toch 24 uur en stopt toch niet om 18:00 uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |