De witte ziet er wel mooier uitquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:41 schreef Mkr het volgende:
zeker voor de alu gaan! verschil zit m ook in het geheugen, witte heeft ddr2 en de alu ddr3. Daarnaast is de alu uit 1 stuk en vertoond de witte zoals je al aangeeft snel verkleuringen
Ja, die is 7 uur ipv 5 uur.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:42 schreef __Saviour__ het volgende:
alleen die pro heeft toch ook die nieuwe toffe accu
smaken verschillenquote:
Ik vind de alu iets hipper ogen. Vooral met dat lampje in de appel op de achterkant. Dat heb je niet bij de witte toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:44 schreef Mkr het volgende:
[..]
smaken verschillenDe alu is uit 1 stuk gemaakt
Vooral niet vergeten met dat lampje richting de rest van de mensen te zitten als je in de Starbucks gaat zitten typen!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:45 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik vind de alu iets hipper ogen. Vooral met dat lampje in de appel op de achterkant. Dat heb je niet bij de witte toch?
heeft de witte ook wel, alleen bij de alu is hij een stuk feller.alu heeft ook LED display meen ik ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:45 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik vind de alu iets hipper ogen. Vooral met dat lampje in de appel op de achterkant. Dat heb je niet bij de witte toch?
Ik ga niet helemaal naar Schiphol toe! Dan maar de Mac in de Kalverstraat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Vooral niet vergeten met dat lampje richting de rest van de mensen te zitten als je in de Starbucks gaat zitten typen!
Ja eigenlijk voor de start van het nieuwe schooljaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe snel wil je dat ding hebben trouwens?
Met de toevoeging van Blu-Ray ondersteuning voor iTunes doemen natuurlijk ook de geruchten op dat de volgende hardwarerevisies Blu-Ray gaan krijgen. En dat is wellicht het wachten waard.
Ik ga morgen naar de Apple shop, nog een keer voelen en zien.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:05 schreef Bellah het volgende:
Doe maar gewoon de pro.
als je nou ff wacht met aanschaf tot vrijdag, dan staat snow leopard er al op geinstalleerd... scheelt je weer 10E + installatiewerk:Pquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:12 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de Apple shop, nog een keer voelen en zien.
Maar ik denk dat ik er uit ben
Oh, ja je hebt gelijk! Dat was ik nog vergeten te vragen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:16 schreef Mkr het volgende:
[..]
als je nou ff wacht met aanschaf tot vrijdag, dan staat snow leopard er al op geinstalleerd... scheelt je weer 10E + installatiewerk:P
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |