Hoe moeilijk is het om fiscaal inkomen in google in te typen? Je krijgt dan gelijk de link naar de site van de belastingdienst.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:03 schreef Cahir het volgende:
Dus ik zou haar jaaropgaaf als fiscaal inkomen moeten noteren? Maar over fiscaal inkomen moet toch inkomensbelasting betaald worden
Zie geen enkele link die mij haarfijn uitlegt wat het is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:04 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om fiscaal inkomen in google in te typen? Je krijgt dan gelijk de link naar de site van de belastingdienst.
quote:Fiscaal loon (inkomen)
Het loon (inkomen) dat op de jaaropgave is vermeld en waarover de loonheffing is berekend.
Weer de eerste hit op google:quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:23 schreef Cahir het volgende:
[..]
Word er loonheffing over pensioenen gerekend
http://www.svb.nl/int/nl/aow/hoogte_aow/wat_gaat_er_af/quote:Loonheffing
We houden op elk AOW-pensioen loonheffing in. De loonheffing bestaat uit loonbelasting en premies voor de volksverzekeringen. Deze betalen wij door aan de Belastingdienst.
Want? Ik beantwoord er toch zijn vragen mee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:36 schreef Five_Horizons het volgende:
Kap eens even met dat verwijs naar Google.....
Eh dat doe ik wel, ik geef een quote van de site van de belastingdienst en een link naar SVB waarin staat dat er loonheffing geheven wordt over AOW. Dus vertel mij eens welk deel van zijn vragen heb ik niet beantwoord?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:39 schreef Five_Horizons het volgende:
Nee, dat doe je niet. Dat jij een antwoord via Google vindt, zorgt er nog niet voor dat een antwoord in dit topic terecht komt. Als je dan toch bezig bent, kun je net zo goed even je 'antwoord' hier in het reageerveld gooien.
Het is onderdeel van....quote:
Wajong en WW horen bij Fiscaal Inkomen dus?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:18 schreef Five_Horizons het volgende:
Uiteraard
Edit: niet snel editten, he
Wajong en WW wordt belasting over geheven. Stufi niet, uiteraard.
Ja. Een bijstandsuitkering bijvoorbeeld ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:27 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wajong en WW horen bij Fiscaal Inkomen dus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |