abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72153558
quote:
De Britse overheid heeft voorgesteld om telecomwaakhond Ofcom de bevoegdheid te geven om hardleerse internetpiraten van het internet af te sluiten. Isp's zouden voor de helft van de kosten van de maatregel moeten opdraaien.

In het in juni gepubliceerde Digital Britain-rapport stond nog dat Ofcom tot 2012 de tijd krijgt om met passende technische maatregelen tegen internetpiraterij te komen. "Dit duurt mogelijk te lang gezien de druk die piraterij op de creatieve industrie legt", schrijft het Department for Business, Innovation & Skills echter in een dinsdag gepubliceerde verklaring. De verklaring kwam onverwacht en toont de volharding van de Britse overheid om afsluiting als wapen tegen piraterij te gebruiken. Eerder werden nog het beperken van de toegang tot downloadsites en het afknijpen van de verbinding als mogelijke maatregelen genoemd. Bovendien zou de effectiviteit hiervan eerst onderzocht moeten worden.

Het departement heeft echter naar eigen zeggen van 'belanghebbenden' gehoord dat krachtiger maatregelen nodig zijn 'om een significant effect op het inbreukmakend gedrag te hebben'. Het voorstel is daarom om Ofcom versneld de bevoegdheid te geven om herhaaldelijke inbreukplegers af te sluiten. De kosten voor de maatregelen zouden gedeeld moeten worden door de providers en de rechtenhouders. Daarmaast stelt het departement voor om de staatssecretaris, buiten Ofcom om, te laten besluiten welke technische maatregelen geïntroduceerd moeten worden. Het departement roept belanghebbenden op voor 29 september hun mening over de voorstellen kenbaar te maken.

De gezanmelijke Britse providers verklaren bij monde van de woordvoerder van de Internet Service Providers Association 'teleurgesteld' over het voorstel te zijn: "ISPA en consumentenorganisaties beschouwen afsluiten als een buitensporige maatregel, een zienswijze die wordt gedeeld door het Europees Parlement." De organisatie claimt dat de voorstellen zonder voorafgaand overleg met de internetindustrie tot stand zijn gekomen.
Bron: http://tweakers.net/nieuw(...)eren-afsluiting.html

Commerciële partij aan de macht.
Nee fucking goed plan.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:30:29 #2
32490 etidoc
sarcasm of the apocalypse
pi_72153758
Duurt niet lang meer voordat alle fokkers ook afgeknepen worden door de moraalridders in onze regering.
1984 is real now ! Beware of your own elected government.
pi_72153807
Prima zou ik bijna zeggen, zo lang dat door onze regering gebeurt namens onze regering.

Echter, een partij waarbij alles uiteindelijk alleenmaar om geld draait de macht geven is natuurlijk gewoon een absurd slecht idee.
pi_72155153
Mandy heeft blijkbaar geen verstand van het internet.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_72156745
Als ik in Engeland woonde was het: dag Fok!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_72156836
Engeland
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_72164832
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:46 schreef bijdehand het volgende:
Als ik in Engeland woonde was het: dag Fok!
Het is daar wel extreme vormen aan het aannemen ja.
pi_72166293
Daar gaan we weer.

Het "three strikes and you're out" systeem dat Sarkozy had verzonnen is al meerdere malen afgeknald door het europees parlement omdat het gewoon onrechtmatig is. Elke keer werd het weer op een andere manier sneaky naar binnen gefietst. En nu beginnen die big brothers in Engeland ook al. Die fucking lobbygroepen van de entertainment-industrie zijn veel te machtig; huppetee alle rechten overboord voor het grote geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')