ik snap dat gezeik over Lelystad eerlijk niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:49 schreef Spezza19 het volgende:
Waren die er vandaag? Zullen wel gedacht hebben; wat een plebs
Ik woon er. En kan bevestigen dat er gewoon een hoop plebs woont. Je kan er wel heerlijk wonen in de juiste buurtquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik snap dat gezeik over Lelystad eerlijk niet.
Is een soort van hardnekkige nawee van vroeger toen het nog een zandvlakte was ofzo...
De mensen hier zijn niet anders dan ergens anders en met de stad zelf is niets mis. Alleen het centrum is niks, maar zo zijn er ook wel meer steden/dorpen waar geen zak te doen is en daar hoor je niemand over.
Ik woon er ook. Al 33 jaar. Sterker nog: Ik ben op Lelystadse grond geboren terwijl 't nog niet eens Lelystad genoemd werd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik woon er. En kan bevestigen dat er gewoon een hoop plebs woont. Je kan er wel heerlijk wonen in de juiste buurt
ik woon er ook en ik vind het gezeik. Er woont hier niet meer of minder plebs dan in een willekeurige andere stad. En ik heb 30 jaar in Eindhoven gewoond, dus ik hdb vergelijkingsmateriaal.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik woon er. En kan bevestigen dat er gewoon een hoop plebs woont. Je kan er wel heerlijk wonen in de juiste buurt
Moest ook flink trappenquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:34 schreef Xebber het volgende:
Een formidabele schop naar boven.
Meer mensen zonder water?
Tjalk/Botter is wel ok in die prijsklasse. Rustige wijk. Alles op loop/fiets afstand. En gaat binnenkort op de schop vanuit de gemeente.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:59 schreef dud0r het volgende:
Extreme schop.
Ben aan het rondkijken voor een huis en zie dat er in Lelystad redelijk veel te koop staat.
Budget ligt rond de 130k.
Welke wijken zijn aan en welke zijn af te raden om te gaan kijken?
Moet wel kindvriendelijk zijn, kan die kleine van mij over een paar jaar gewoon buiten spelen.
Noord-Oostquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tjalk/Botter is wel ok in die prijsklasse. Rustige wijk. Alles op loop/fiets afstand. En gaat binnenkort op de schop vanuit de gemeente.
Noord Lelystad zou ik een beetje mijden.
Klopt. Maar dat zit niet in zijn prijsklasse.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Noord-Oost
Noord-West is niks mis mee.
Atolwijk zou ik mijden als de pest als ik een gezin had. Toevallig wel waar mijn nieuwe appartement staat, maar goedquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:59 schreef dud0r het volgende:
Extreme schop.
Ben aan het rondkijken voor een huis en zie dat er in Lelystad redelijk veel te koop staat.
Budget ligt rond de 130k.
Welke wijken zijn aan en welke zijn af te raden om te gaan kijken?
Moet wel kindvriendelijk zijn, kan die kleine van mij over een paar jaar gewoon buiten spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |