abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72152970
Mijn tijdelijk contract is niet verlengd. Heb mijn papieren wel al ondertekend voor 'gezien' niet voor 'akkoord'. Volgens het papier is 31 augustus mijn laatste dag maar ik sta nog ingerooster, 2 dagen.
Kan ik dat toch zien als stilzwijgende verlenging of is het toch definitief klaar
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:14:24 #2
20370 enno
Trust = good, control = better
pi_72153128
Wanneer sta je die 2 dagen ingeroosterd?
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:16:12 #3
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_72153193
Wat heb je getekend voor gezien?

Beeindiging contract? Zo ja dan kom je die 2 dgn niet natuurlijk.

Iets anders? Gefeliciteerd, rechtswege is je contract straks met weer 6mnd verlengd
Dum de dum
pi_72153306
Waarschijnlijk nog belangrijker: wanneer is het rooster voor die twee dagen vastgesteld? Als dat was voordat je te horen kreeg dat er niet verlengd wordt, dan was het simpelweg nog niet bekend bij de roostermaker. Ik denk dat je er ueberhaupt verder weinig rechten aan kunt ontlenen, je hebt tenslotte te horen gekregen dat je contract niet verlengd wordt. Volgens mij heeft zelfs tekenen voor 'gezien' ipv 'akkoord' weinig betekenis, je bent er tenslotte bij het aangaan van het contract al mee akkoord gegaan dat het contract per 31-8 zou eindigen.
pi_72153993
Ja idd, het rooster was al gemaakt dus zijn ze deze dagen er gewoon vergeten af te halen.
Goed, ik wil dan wel gewoon werken, het is tenslotte inkomen dat heel hard nodig is.
Ik was al bang dat het niks uit zou maken. Wel jammer, ik wil heel graag blijven. En mijn chef wil het ook graag maar van hogerhand mogen er geen contracten verlengd worden.
pi_72154100
Tja, zo is het leven soms... Je zou kunnen proberen contact te blijven houden met die chef (is LinkedIn in jullie branch populair?).. Mochten er dan op een gegeven moment toch weer mensen aangenomen worden, dan kun je misschien weer terugkomen.
pi_72154304
euh, is dat een soort van facebox, hyves, netlog ofzo?
Maar hij woont in de buurt dus we zien elkaar zowiezo wel regelmatig.
pi_72154479
Dat zullen we dan maar als 'nee' opvatten LinkedIn is 'n social network zoals Hyves, maar dan meer gericht op professionele netwerken. Maar goed, als je elkaar regelmatig tegenkomt, werkt misschien nog wel beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')