Ironisch dat die vrouw zichzelf zo gelijk geeft.quote:Ze was het er niet mee eens dat haar behandeling beëindigd was.
Sommige mensen gaan wel heel ver om hun punt te bewijzen inderdaad, in de TBS kliniek krijgt ze binnenkort waarschijnlijk meer aandacht.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:08 schreef TNA het volgende:
[..]
Ironisch dat die vrouw zichzelf zo gelijk geeft.
En dan wordt ze daar neergestoken nadat ze drie verplegers heeft neergeschoten na haar vrijlating en staat er op haar graf: "Zie je wel".quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:10 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan wel heel ver om hun punt te bewijzen inderdaad, in de TBS kliniek krijgt ze binnenkort waarschijnlijk meer aandacht.
Je bedoelt dat ze misschien wel meer dan alleen patient-dokter relatie hadden??, tja dat zou niet uniek zijn natuurlijk....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:13 schreef Ghaazi het volgende:
Er is meer aan de hand.
Ze wist het adres van haar behandelende arts?
Met een naam en 10 minuten vrije tijd kan je best veel hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:13 schreef Ghaazi het volgende:
Er is meer aan de hand.
Is dat bijzonder dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:13 schreef Ghaazi het volgende:
Er is meer aan de hand.
Als je doorgedraaide idioten behandelt is het kennelijk niet echt verstandig...quote:
Je spreekt uit ervaring?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:03 schreef bloodymary het volgende:
Sommige psychotherapeuten hebben gewoon praktijk aan huis hoor.
lolquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:47 schreef kitao het volgende:
Ze vond die therapeut maar een psycho.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:56 schreef Teezie het volgende:
Said Mansour.
Stop met die nieuws topics. Waar hebben we anders nu.nl voor?
en Btw.
Heel veel Mentos en cola en dan de mentos in de cola doen en kijk een cola fontein
GAST :S
Doe de groeten aan Sanaah, Lara, Sara, Hani and last but not least Luud.
Tevens:
Zelfmoord.nl #2
wat??quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:56 schreef Teezie het volgende:
Said Mansour.
en Btw.
Heel veel Mentos en cola en dan de mentos in de cola doen en kijk een cola fontein
Tevens:
Zelfmoord.nl #2
De tering, deze post is een pure definitie van onsamenhangendheid. Godverdommequote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:56 schreef Teezie het volgende:
Said Mansour.
en Btw.
Tevens:
Zelfmoord.nl #2
TS snapt hem welquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:19 schreef TNA het volgende:
[..]
De tering, deze post is een pure definitie van onsamenhangendheid. Godverdomme
Nope zegt me niksquote:
Wat ben jij triest zegquote:
Komop jonge, ge kunt hetquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:50 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Wat ben jij triest zegIk heb geen idee waar je het over hebt
Omg Ik zeg toch dat ik niet weet waar de fock je het over hebtquote:
Gebruik je hersenen!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:06 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Omg Ik zeg toch dat ik niet weet waar de fock je het over hebt
Leg me eens haarfijn uit wat je bedoeltquote:
Laat maar zittenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:18 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Leg me eens haarfijn uit wat je bedoelt
Kansloos ben jijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |