quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:55 schreef GrandmaLover het volgende:
Ik was verleden week bij een vriend thuis die een moeder heeft die single is en toen ik alleen met haar was wreef ze over mijn broek. Is dat vriendschappelijk of meer?
tvp=? te vorderen penis?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ben je nu over de TVP van Tonja heen gelezen?!
Cherry gebruikt het omdat wij eigenlijk verliefd zijn op elkaar en ze niet zo goed uit der woorden kon komen. Waarom ze geen andere smiley gebruikte is mij ook een raadsel. Van de rest hier weet ik het nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:33 schreef GrandmaLover het volgende:
[..]
Hoezo gebruikt iedereen hier die smiley?
Zonde, een jaar geleden had je op een meeting nog yvonne kunnen proberen dronken te voeren.quote:
Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:33 schreef Vilano het volgende:
[..]
terugvindpost, dat het topic in je MyAt staat
hihi daar dacht ik daarnet ook aanquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Zonde, een jaar geleden had je op een meeting nog yvonne kunnen proberen dronken te voeren.
de lijst met actieve topics waarin je gepost hebtquote:
Ik heb wel geilere foto's gezien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:53 schreef appelsjap het volgende:
TS hoe vind je dees?
Wellicht kan ik een date regelen.![]()
[ afbeelding ]
Wat een leuke vrouw! Nou TS, maak je move, of is ze te jong?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:53 schreef appelsjap het volgende:
TS hoe vind je dees?
[ afbeelding ]
niet mijn type ik hou meer van vrouwen met een korte kapsel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:53 schreef appelsjap het volgende:
TS hoe vind je dees?
[ afbeelding ]
Dit kan niet anders dan een troll zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:09 schreef GrandmaLover het volgende:
[..]
niet mijn type ik hou meer van vrouwen met een korte kapsel.
quote:
de opbouw van je verhaal is iets te rap in mijn ogen...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:55 schreef GrandmaLover het volgende:
Ik was verleden week bij een vriend thuis die een moeder heeft die single is en toen ik alleen met haar was wreef ze over mijn broek. Is dat vriendschappelijk of meer?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:31 schreef yvonne het volgende:
dinsdag 25 augustus 2009 20:53 schreef appelsjap het volgende:[/b]
TS hoe vind je dees?
[ afbeelding ]
Ik kan zo een ban voor je regelen
Nee, bedankt.quote:
Dat moet ik nog zienquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:31 schreef yvonne het volgende:
[...]
Ik kan zo een ban voor je regelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |