Ik heb wel 's mensen horen zeggen dat het een ongeregelde zooi is bij de hogeschool van Utrecht, maar dit slaat alles

! Even in het kort: ik ben ingeschreven voor Life Sciences @ HU, bewijs van inschrijving is ruim een maand geleden ook netjes binnen gekomen, daar geen problemen mee.
Ik heb vandaag 's rond zitten bellen bij life sciences (omdat ik geen verdere informatie heb binnen gekregen) en het blijkt nu opeens dat er door een dataglitch geen brief naar mij is verstuurd waarin staat aangegeven welke boeken ik moet bestellen en wanneer ik mijn rooster e.d moet ophalen. Na 40 minuten aan de lijn te hebben gehangen heb ik uiteindelijk een digitale brief toegestuurd gekregen.
Een brief die hier eigenlijk begin juli op de deurmat had moeten liggen. De boekenlijst bestaat uit een reeks afkortingen waar ik niks van begrijp (waardoor ik morgen dus weer zal moeten bellen) en omdat ik het pas zo laat heb binnen gekregen, is het zeer waarschijnlijk dat ik aankomende week (eerste week van mijn studie) zonder boeken zit.
Geen excuses aangeboden gekregen natuurlijk, verder ben ik "van harte welkom om a.s donderdag 09:00 's een keer op te komen dagen om mijn rooster e.d op te halen"