abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72148881
Ik heb wel 's mensen horen zeggen dat het een ongeregelde zooi is bij de hogeschool van Utrecht, maar dit slaat alles ! Even in het kort: ik ben ingeschreven voor Life Sciences @ HU, bewijs van inschrijving is ruim een maand geleden ook netjes binnen gekomen, daar geen problemen mee.

Ik heb vandaag 's rond zitten bellen bij life sciences (omdat ik geen verdere informatie heb binnen gekregen) en het blijkt nu opeens dat er door een dataglitch geen brief naar mij is verstuurd waarin staat aangegeven welke boeken ik moet bestellen en wanneer ik mijn rooster e.d moet ophalen. Na 40 minuten aan de lijn te hebben gehangen heb ik uiteindelijk een digitale brief toegestuurd gekregen.
Een brief die hier eigenlijk begin juli op de deurmat had moeten liggen. De boekenlijst bestaat uit een reeks afkortingen waar ik niks van begrijp (waardoor ik morgen dus weer zal moeten bellen) en omdat ik het pas zo laat heb binnen gekregen, is het zeer waarschijnlijk dat ik aankomende week (eerste week van mijn studie) zonder boeken zit.

Geen excuses aangeboden gekregen natuurlijk, verder ben ik "van harte welkom om a.s donderdag 09:00 's een keer op te komen dagen om mijn rooster e.d op te halen"

pi_72149282
Week zonder boeken is niet zo'n ramp, lees de slides gewoon wat beter. En wat zijn de afkortingen? Er zijn vast wel mensen die kunnen helpen.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:19:54 #3
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_72149648
Kopieren?!
  Moderator dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:26:11 #4
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_72149836
Codes? Zijn dat niet de ISBN nummers? Vul ze eens in op google, of heb je dat al gedaan.

En sowieso, een week op je boeken wachten? Je kan as. donderdag wel gaan vragen bij het halen van je rooster welke boeken je daadwerkelijk oet hebben en ga vervolgens naar een Selexys of De Slegte (geen idee welke grote boekwinkel in Utrecht zit) Toentertijd heb ik mijn boeken gewoon in 1 keer opgehaald - alles was voorradig.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_72149844
Dan begint je studie iig goed..

Heb helaas ervaring met dit soort dingen , niet op de HU overigens..

Maar wat die boeken betreft, tegenwoordig zijn die vrij snel aan te schaffen .
En probeer via andere achter die codes te komen, zo moeilijk kunnen ze toch niet zijn
pi_72151174
Thanks voor de replies !

Ja het ligt niet alleen aan de codes maar volgens mij klopt de boekenlijst gewoon niet, er staat met grote letters "Boekenlijst hoofdfase life sciences" terwijl ik als het goed is, in de propedeutische fase zit. Verder staat er in de rechterkolom "VL3,VL4,VL5 en VL7a" dit zijn als het goed is semesters, maar daar ben ik ook niet zeker van.

Here it is :

Moderator dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:18:49 #7
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_72151475
Is idd hoofdfase. HU werkt duidelijk met semester (half jaar)

Jij moet VL1 hebben. Fout dus.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_72151716
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 20:18 schreef Renesite het volgende:
Is idd hoofdfase. HU werkt duidelijk met semester (half jaar)

Jij moet VL1 hebben. Fout dus.

Ongelofelijk he.. en dit is dan wat je krijgt nadat zij een fout hebben gemaakt en ik ruim 40 minuten heb moeten bellen om ook maar iets toegestuurd te krijgen. Echt geen woorden voor..
pi_72163498
Gewoon langs de Broese op de Uithof, die kunnen je waarschijnlijk prima verder helpen met je boeken - die kunnen echt wel zien voor welke studie (& leerjaar) ze boeken hebben besteld & binnen hebben. Of eerst je rooster ophalen (neem aan dat je daarvoor toch op de Uithof moet zijn), dan met rooster (& dus de juiste vakken) in hand naar de Broese, dan kunnen ze precies per vak zien welk boek je nodig hebt.

Ik studeer letteren, maar bij de (studie) Broese in de binnenstad, hangt een briefje met de vakken die op dat moment worden aangeboden op de uni & welke boeken waarvoor nodig zijn. En als het er niet hangt, weten ze het bij de balie wel.
pi_72188449
Wat een ongelooflijke slechte school is dat zeg. Ik heb vandaag mijn propedeuse opgehaald en ik hoop er nooit meer te hoeven komen.
pi_72190082
Verdomme, ik heb ze net een mail gestuurd of ik er evt nog per 1 september met een deeltijd studie kan beginnen. Jippie, dit motiveert haha
Da gao nie nou!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 01:12:33 #12
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_72190109
Life Sciences?
Wat de neuk moet dat voorstellen?

Vast iets in de advertising met het oog op voorspellen wat meutes doen ofzo?
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_72190238
Scholen zijn idd erg laks en rommelig wat betref administratie ed.
Had een keer een formulier bestaande uit 3 velletjes aan elkaar geniet ingeleverd, waren ze er een velletje van kwijt.. het zit gvd aan elkaar geniet...
stelletje prutsers....
In the city you must fight to survive. Double the action, triple the excitement. About me
pi_72195248
Ah ik heb vorig jaar ook life sciences aan de hu gedaan maar heb verder geen probleem gehad. Toen ik mn boeken ging halen bij selexys lagen ze gewoon op grote stapels dus als je weet wat je moet hebben kun je ze daar gewoon gaan kopen, en hoef je helemaal niet de eerste week zonder boeken te zitten.
Geilt op sg's *fapfap*
Bier :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')