Ja en nu de bronquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:30 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
whehehe een Jesse reactie
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Duzzzzzzzzz
Wat?!?? Ben jij echt zo achterlijk dat je dit pas gelooft als we een bron vermelden??quote:
Als ik hardloop haal ik anders wel eens 240 lucht. Pèr minuut!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:10 schreef BasementDweller het volgende:
Nee, 135 lucht uitademen is inderdaad niet best
Hoe veel minuten gaan er in een liter?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:14 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Als ik hardloop haal ik anders wel eens 240 lucht. Pèr minuut!
2x de helftquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:20 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Hoe veel minuten gaan er in een liter?
Heb het even nagerekendquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:20 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Hoe veel minuten gaan er in een liter?
uggel is volgens mij de gebruikelijke afkorting. Bij blik op de weg hoor je die term ook wel eens voorbij komen (door de agenten zelf).quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:41 schreef Ravage het volgende:
Ja ik hoorde het ook een keer tijdens een aflevering, toen had hij het over '130 uggel'
Waar is dit van? Deze reactie komt vaker voorbij in Wegmisbruikers-topicsquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie wil die aflevering met de ferrari's even voor me opnemen op video?
'mugel' zou logischer zijn... maar alles beter dan Uit-Geademde-Luchtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
uggel is volgens mij de gebruikelijke afkorting. Bij blik op de weg hoor je die term ook wel eens voorbij komen (door de agenten zelf).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |