Dus? Omdat je hem gister niet gekregen hebt, of omdat je je maandelijkse periode hebt moet een topic met potentie (quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:45 schreef yvonne het volgende:
Opbokken met je kuthacker, ben nu niet in de stemming voor dit soort gekut
wat is een domme vraag.. of het haar prive forum is?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:51 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een domme vraag. Ben je nieuw hier ofzo?
Kankergrote copyright er ook doorheenquote:
baaahh.. nu even nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:52 schreef Kreator het volgende:
Of je snapt gewoon dat je grap nu ff niet gewaardeerd werd en tieft een end op met je kuttopics.
Mijn familie is overleden aan copyrightschendingen, doe eens rustigquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kankergrote copyright er ook doorheen
quote:
Volgend jaar ofzo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:55 schreef BereNDD het volgende:
[..]
baaahh.. nu even niet
wanneer wel dan? Open ik hem dan opnieuw
Om iets te begrijpen heb je enige intelligentie nodig. Deze TS geeft in dit topic en in eigenlijk al zijn topics geen blijk om maar iets van herseninhoud te bezitten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:52 schreef Kreator het volgende:
Of je snapt gewoon dat je grap nu ff niet gewaardeerd werd en tieft een end op met je kuttopics.
Je moeder!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mijn familie is overleden aan copyrightschendingen, doe eens rustig
Je zei laatst nog dat ze dood wasquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |