Ik wist niet dat je buiten mocht komenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Huh, ik wist niet dat ik een brommer en klompen had
De poort van het PBC zit dichtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:36 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je buiten mocht komen
ah pieter baan centrum. JIj als tbs-er heb toch af en toe verlofquote:
Ik TBS'er? Voelt eens aan je voorhoofdquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:38 schreef wise het volgende:
[..]
ah pieter baan centrum. JIj als tbs-er heb toch af en toe verlof
ja die gloeit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik TBS'er? Voelt eens aan je voorhoofd
Je bloost ook een beetjequote:
gtfoquote:
Ik hoopte gewoon sowieso dat die agent hem bekeurde voor het scheuren van de bonquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:40 schreef Dropdown het volgende:
Op het laatst toen hij het scheurde viel er wel 1 stukje. Hoopte dat die agent daar nog een bon voor uitschreef
Ja, maar je kan maar zo geliquideerd worden hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:37 schreef karr-1 het volgende:
Dat is toch de gemiddelde reactie in dat prorgamma? " Jullie joegen me op" " Ik dacht dat ik achtervolgd werd" of " Ik doe het normaal nooit hoor"
Ik jou ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:53 schreef ElectricEye het volgende:
Boeren lul = Boerenlul
z,n = z'n
inzoemt = inzoomt
boeren held = boerenheld
z,,n = z'n
kwaai jongens = kwajongens
zoude = zouden
Ik vind het dramatisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |