Nee, alleen P ophalen, nieuw project krijgen en "doei tot volgende week" te horen krijgen.quote:
Jjajajajaa, SP stemmend idd!!! En ook allemaal van die zelfde Adidas schoenen ofzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:36 schreef de_boswachter het volgende:
Lowlands
Een terrein vol stinkend, langharig, bandthshirtdragend, werkeloos, sp-stemmend tuig![]()
![]()
Echt![]()
![]()
Net zoiets als PinkPop![]()
![]()
![]()
![]()
Jij begrijpt tenminste wat en op wie ik doel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:37 schreef qwertymafkees het volgende:
[..]
Jjajajajaa, SP stemmend idd!!! En ook allemaal van die zelfde Adidas schoenen ofzo
1. Jij bent ook burgerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:42 schreef Agiath het volgende:
Al die kutburgers en arbeiders in de trein maandag inderdaad
Ik wil gewoon rustig kunnen uitbrakken van lowlands, zitten er allemaal mensen met koffertjes en nette pakken aan naast me die het hebben over werk, hun p ophalen of aandelen.
KOP DICHT MONGOOL, ZIE JE NIET DAT IK BRAK BEN.
Nietus! Pinkpop is veul beter.... (qua organisatie en minder rotzooi dan, qua lineup won Lowlands het dit jaar)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:36 schreef de_boswachter het volgende:
Lowlands
Een terrein vol stinkend, langharig, bandthshirtdragend, werkeloos, sp-stemmend tuig![]()
![]()
Echt![]()
![]()
Net zoiets als PinkPop![]()
![]()
![]()
![]()
En ook allemaal VVD stemmenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:42 schreef Agiath het volgende:
Al die kutburgers en arbeiders in de trein maandag inderdaad
Ik wil gewoon rustig kunnen uitbrakken van lowlands, zitten er allemaal mensen met koffertjes en nette pakken aan naast me die het hebben over werk, hun p ophalen of aandelen.
KOP DICHT MONGOOL, ZIE JE NIET DAT IK BRAK BEN.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:47 schreef beverton het volgende:
TS heeft problemen. Ben je soms boos omdat jij vroeger, toen je nog niet verzuurd was, ook naar lowlands wilde, maar niemand met je mee wide gaan?
Ach, op lowlands wordt tenminste niemand doodgeschoten door de politie!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:55 schreef Ritmo het volgende:
Ondanks dat er nog wel wat leuke artiesten bij zitten is een groot deel van die bezoekers idd gewoon alternatief en vies, daarom zou ik er ook nooit van m'n leven heengaan. Die close-ups die de NCRV van de bezoekers maakt zeggen genoeg.
Op Sensation, Dance Valley, Mysteryland, Extrema Outdoor, Citymoves en Citydance ook niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ach, op lowlands wordt tenminste niemand doodgeschoten door de politie!
Overigens was dat niet na LL maar na Sziget.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:23 schreef Zotheid het volgende:
Raar he, mensen die wel plezier hebben.
Ik hoop dat iedereen flink last van me heeft gehad in de trein tussen Utrecht en Den Haag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |