abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73561905
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
En ik heb gisteren voor 79 cent Spore gekocht.
Thanks voor de tip!
pi_73568887
Paar weken geleden een nieuwe auto gekocht die mijn oude verving. Laatste lang trip die ik met mijn oude auto gemaakt heb is op vakantie. Daarvoor heb ik tomtom gekocht op mijn iphone.. werkt op een paar punten na perfect.

alleen de nieuwe auto is echt rampzalig. Ik mag blij zijn als ik de tomtom 2 min. kan gebruiken op een rit van 30 min.

Ik weet totaal niet wat het verschil/probleem is! na mijn mening heb ik geen raar glas in de auto zitten of iets dergelijks. Ben iedere geval niet van plan om de 100 euro tellende houder te kopen... Balen.. gaat weer veel geld aan zo'n stomme applicatie!
Dit keer zonder signature
pi_73569013
Volgens mij hebben sommige auto's warmtewerend glas, waardoor GPS niet goed werkt. Ken iig ook iemand bij wie een gps niet werkte achter het voorraam. Moest ie werken met een bluetooth-ontvanger op de hoedenplank. Al schijnen sommige auto's een gedeelte in de voorruit te hebben waar het signaal wel doorheen kan (speciaal voor gps e.d.). Oa. bij de achteruitkijkspiegel.
pi_73569129
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 11:29 schreef Palomar het volgende:
Volgens mij hebben sommige auto's warmtewerend glas, waardoor GPS niet goed werkt. Ken iig ook iemand bij wie een gps niet werkte achter het voorraam. Moest ie werken met een bluetooth-ontvanger op de hoedenplank. Al schijnen sommige auto's een gedeelte in de voorruit te hebben waar het signaal wel doorheen kan (speciaal voor gps e.d.). Oa. bij de achteruitkijkspiegel.
Beetje raar, want mijn gps module die ik gebruik voor mijn pda kan ik overal in de auto neerleggen en heb dan nog redelijk goed ontvangst. Ik verwacht niet dat iphone gps hetzelfde kwaliteit heeft, maar toch!

anyway.. zal ff in de handleiding van auto kijken of dat zo is.. want ik zie geen rare plekken op glas die warmtewerend moeten werken/doorlaten.
quote:
Moest ie werken met een bluetooth-ontvanger op de hoedenplank.
en dat is dus het probleem. Keb gewoon een gps module bij mij die niks aan het doen is dan. Waarom laat apple zulke dingen nu niet toe?
pi_73569305
Als je andere gps-apparaten wel werken is het idd een beetje vreemd.. Al kan het zijn dat de kwalitiet vand e iphone gps gewoon minder is en dus gevoeliger is voor bijv. warmtewerend glas. Wat heb je eigenlijk voor auto? Heb gelezen dat vooral Franse auto's zulk glas gebruiken (voorbeeld dat ik ken was een Citroën).
pi_73569537
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 11:40 schreef Palomar het volgende:
Als je andere gps-apparaten wel werken is het idd een beetje vreemd.. Al kan het zijn dat de kwalitiet vand e iphone gps gewoon minder is en dus gevoeliger is voor bijv. warmtewerend glas. Wat heb je eigenlijk voor auto? Heb gelezen dat vooral Franse auto's zulk glas gebruiken (voorbeeld dat ik ken was een Citroën).
opel astra

Ik had al vermoeden dat het aan de auto ligt, maar hoopte stiekem op een oplossing. Enige oplossing lijkt nu de houder, want ik denk dat ik de iphone applicatie niet meer terug kan doen.
  zondag 11 oktober 2009 @ 12:09:25 #157
139330 TNA
For the stars that shine
pi_73570007
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 11:22 schreef Ericjuh het volgende:
Paar weken geleden een nieuwe auto gekocht die mijn oude verving. Laatste lang trip die ik met mijn oude auto gemaakt heb is op vakantie. Daarvoor heb ik tomtom gekocht op mijn iphone.. werkt op een paar punten na perfect.

alleen de nieuwe auto is echt rampzalig. Ik mag blij zijn als ik de tomtom 2 min. kan gebruiken op een rit van 30 min.

[ afbeelding ]

Ik weet totaal niet wat het verschil/probleem is! na mijn mening heb ik geen raar glas in de auto zitten of iets dergelijks. Ben iedere geval niet van plan om de 100 euro tellende houder te kopen... Balen.. gaat weer veel geld aan zo'n stomme applicatie!
Met roqyBT (jailbreak) kun je een externe gps aan je iPhone koppelen. Ik gebruik het zelf op mijn 2G, werkt perfect. Je externe gps kun je vervolgens dicht onder je voorruit leggen.
  maandag 12 oktober 2009 @ 14:01:55 #158
243024 ch0c0mel
de enige echte
pi_73609455
Iemand nog leuke, must have sources voor cydia?
pi_73641772
Xsellize en Sinfuliphone
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_73642104
Nu ook App van Wistikal
pi_73709599
Even een vraag. Ik heb sinds gisteren mijn iphone en via de appstore al verschillende apps gedownload via mijn iphone. Maar hoe verwijder ik via mijn telefoon apps? Of kan dat alleen via itunes?

En hoe zet ik ze op een bepaalde volgorde?
pi_73709730
Op een icoontje tappen, even vasthouden en je ziet ze allemaal 'wiebelen'

Nu kun je ze verwijderen, of verplaatsen
pi_73709998
Layar, de Nederlandse Augmented Reality app, is nu te downloaden in de store (gratis)

Je moet wel een 3GS hebben. Ik ga hem vanmiddag even uitproberen.
pi_73710049
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:41 schreef Kremers het volgende:
Je moet wel een 3GS hebben.
. Layar is zo ontzettend lijp.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:13:24 #165
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_73711154
Hebben er meer mensen problemen met internet nadat ze gejailbreakt hebben?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_73711462
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Hebben er meer mensen problemen met internet nadat ze gejailbreakt hebben?
Wat voor problemen en wat voor OS?
Ik zit bewust nog op 3.0.1, wel gejailbreakt, nog geen problemen.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:22:45 #167
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_73711506
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:21 schreef ikheetmartijn het volgende:

[..]

Wat voor problemen en wat voor OS?
Ik zit bewust nog op 3.01, wel gejailbreakt, nog geen problemen.
Nou het is een klasgenoot van me.

OS 3.1.2. , iPhone 3GS.

Als hij naar een app toegaat dan zegt ie dat hij internetverbinding nodig heeft..
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_73711527
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:42 schreef Nashje het volgende:

[..]

. Layar is zo ontzettend lijp.
AG vereist nu eenmaal een kompas om te kunnen functioneren. In de app store beschrijving staat dat hij wel te installeren is op een 3G, maar dan gaat de app er van uit dat je altijd nar het noorden staat. Om je heen kijken gaat dan dus niet lukken.
pi_73711581
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:41 schreef Kremers het volgende:
Layar, de Nederlandse Augmented Reality app, is nu te downloaden in de store (gratis)

Je moet wel een 3GS hebben. Ik ga hem vanmiddag even uitproberen.
Wat kun je met layar?
pi_73712789
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:25 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Wat kun je met layar?
http://layar.com/
pi_73713082
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:23 schreef Kremers het volgende:

[..]

AG vereist nu eenmaal een kompas om te kunnen functioneren. In de app store beschrijving staat dat hij wel te installeren is op een 3G, maar dan gaat de app er van uit dat je altijd nar het noorden staat. Om je heen kijken gaat dan dus niet lukken.
Mja helaas. Lukt overigens sowieso niet. Krijg dan de foutmelding dat er een camera en compas is vereist.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:51:19 #172
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_73727443
Ongegeneerde tvp.

De enige betaalde app die ik er tot nu toe op heb ik Flight Control. Dammit wat een verslavend kutspel is dat zeg.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_73738152
Ik zoek deze apps:
tv gids pro
voetbalprimeur pro
kookjij
persoonlijkheden
pin-automaat
supermarkt

Kan ze alleen niet vinden.
pi_73738228
Gebruik iTunes ofzo. De iPhone is ontworpen voor nitwits, hoe moeilijk kan het zijn.. Kneus.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_73738267
Nee, jij bent tof, mensen afzeiken als je de vraag misinterpreteert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')