Thanks voor de tip!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
En ik heb gisteren voor 79 cent Spore gekocht.
Beetje raar, want mijn gps module die ik gebruik voor mijn pda kan ik overal in de auto neerleggen en heb dan nog redelijk goed ontvangst. Ik verwacht niet dat iphone gps hetzelfde kwaliteit heeft, maar toch!quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:29 schreef Palomar het volgende:
Volgens mij hebben sommige auto's warmtewerend glas, waardoor GPS niet goed werkt. Ken iig ook iemand bij wie een gps niet werkte achter het voorraam. Moest ie werken met een bluetooth-ontvanger op de hoedenplank. Al schijnen sommige auto's een gedeelte in de voorruit te hebben waar het signaal wel doorheen kan (speciaal voor gps e.d.). Oa. bij de achteruitkijkspiegel.
en dat is dus het probleem. Keb gewoon een gps module bij mij die niks aan het doen is dan. Waarom laat apple zulke dingen nu niet toe?quote:Moest ie werken met een bluetooth-ontvanger op de hoedenplank.
opel astraquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:40 schreef Palomar het volgende:
Als je andere gps-apparaten wel werken is het idd een beetje vreemd.. Al kan het zijn dat de kwalitiet vand e iphone gps gewoon minder is en dus gevoeliger is voor bijv. warmtewerend glas. Wat heb je eigenlijk voor auto? Heb gelezen dat vooral Franse auto's zulk glas gebruiken (voorbeeld dat ik ken was een Citroën).
Met roqyBT (jailbreak) kun je een externe gps aan je iPhone koppelen. Ik gebruik het zelf op mijn 2G, werkt perfect. Je externe gps kun je vervolgens dicht onder je voorruit leggen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:22 schreef Ericjuh het volgende:
Paar weken geleden een nieuwe auto gekocht die mijn oude verving. Laatste lang trip die ik met mijn oude auto gemaakt heb is op vakantie. Daarvoor heb ik tomtom gekocht op mijn iphone.. werkt op een paar punten na perfect.
alleen de nieuwe auto is echt rampzalig. Ik mag blij zijn als ik de tomtom 2 min. kan gebruiken op een rit van 30 min.
[ afbeelding ]
Ik weet totaal niet wat het verschil/probleem is! na mijn mening heb ik geen raar glas in de auto zitten of iets dergelijks. Ben iedere geval niet van plan om de 100 euro tellende houder te kopen... Balen.. gaat weer veel geld aan zo'n stomme applicatie!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:41 schreef Kremers het volgende:
Je moet wel een 3GS hebben.
Wat voor problemen en wat voor OS?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Hebben er meer mensen problemen met internet nadat ze gejailbreakt hebben?
Nou het is een klasgenoot van me.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:21 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Wat voor problemen en wat voor OS?
Ik zit bewust nog op 3.01, wel gejailbreakt, nog geen problemen.
AG vereist nu eenmaal een kompas om te kunnen functioneren. In de app store beschrijving staat dat hij wel te installeren is op een 3G, maar dan gaat de app er van uit dat je altijd nar het noorden staat. Om je heen kijken gaat dan dus niet lukken.quote:
Wat kun je met layar?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:41 schreef Kremers het volgende:
Layar, de Nederlandse Augmented Reality app, is nu te downloaden in de store (gratis)
Je moet wel een 3GS hebben. Ik ga hem vanmiddag even uitproberen.
Mja helaas. Lukt overigens sowieso niet. Krijg dan de foutmelding dat er een camera en compas is vereist.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:23 schreef Kremers het volgende:
[..]
AG vereist nu eenmaal een kompas om te kunnen functioneren. In de app store beschrijving staat dat hij wel te installeren is op een 3G, maar dan gaat de app er van uit dat je altijd nar het noorden staat. Om je heen kijken gaat dan dus niet lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |