Ik vond het op de DS erg tof gemaakt, bij Rockstar weten ze wel hoe ze games moet produceren per console.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:13 schreef Kremers het volgende:
Zojuist aangekondigd dat in de loop van de herfst Take Two GTA: Chinatown Wars naar de iPhone komt
Vraag mij af hoe de GFX er uit gaan zien.
Ik heb net Trails gekocht. Niet zozeer voor hardlopen, maar meer voor geotaggen. Kon ik mooi stuk of 10 gratis/testapps verwijderenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:46 schreef MaxC het volgende:
Iemand ervaring met de hardloop-apps? Welke is fijner?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:26 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand hier een App om smsjes te kunnen 'timen'?
(dat ik bijv. nu iets typ maar wil dat het pas om 10 uur wordt verzonden)
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus dat je op stap gaat en weet dat je bezopen niet meer goed kan smsen of er niet meer aan denkt maar wel even rond een uur of 3 een berichtje naar je vriendin wil laten sturen dat het gezellig is maar dat je het jammer vindt dat ze er niet is, dat je haar mist en blablabla?Jij boefje!
T-Pain nogiets toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:15 schreef Zpottr het volgende:
Weet de naam niet maar het is gemaakt door Smule.
Ja, maar kaarten downloaden...quote:Op maandag 7 september 2009 18:26 schreef kreuk050 het volgende:
Kan je met een nederlandse iphone in amerika je gps gebruiken
...is heel erg duur.quote:of internetten?
Precies andersomquote:Op maandag 7 september 2009 19:12 schreef kreuk050 het volgende:
Kan natuurlijk ook GPS uitzetten zoals je zegt in amerika en daar gewoon offline google maps gebruiken?
ok tnx manquote:Op maandag 7 september 2009 19:14 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Precies andersomGPS is gratis, dataverkeer kost geld.
Je kunt wel met OffMaps of Trials stukken kaart vooraf (in Nederland of bij een WiFi hotspot) downloaden op je device.
Handbrake.quote:Op maandag 7 september 2009 21:36 schreef mime_negert het volgende:
Misschien een beetje offtopic, maar ik vroeg me af hoe ik het beste m'n DVD's naar een iPhone compatible formaat kan rippen. Of kan een iPhone ook normale divx afspelen?
Nee, dat is primaquote:Op maandag 7 september 2009 22:46 schreef mime_negert het volgende:
En dan met de standaard 'iPhone & iPod Touch' preset? Of kun je me betere settings aanraden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |