Hoe gaat het met het signaal? Valt die veel weg of merk je het niet echt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
Hihi ik heb ook TomTom, en hij bevalt.
Ik moet zeggen dat vooralsnog de XCode - Objective C combinatie er erg werkbaar uit ziet. Alhoewel ik nog niet zeker ben of ik er tzt. ook $99 voor over ga hebben om mee te kunnen hobbyen. Aan de andere kant, ik heb aanzienlijk duurdere hobby's dan datquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, doe er maar lullig over maar de developers zijn HET succes achter de iPhone.
Weinig, alleen het zoeken op het begin duurt soms ff.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het signaal? Valt die veel weg of merk je het niet echt?
Je kan niet rijden dus.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien ga je dat wel snappen als je oud genoeg bent voor een rijbewijs.
Nog niet meegemaakt maar denk wel dat het dan aangegeven zou worden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel 2 mogelijkheden links?
No need. Static mod hier niet, en ik word niet link. Wyrihaximus ook niet echt trouwens.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:34 schreef Adelante het volgende:
Kappen nou OzanOetLul, of ik moet gastmodden en dan wordt static weer link!
Het feit dat jij bij iedereen op de iPhone kan kijken vind ik persoonlijk storender.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:23 schreef TNA het volgende:
Stelletje hypocrieten, zelf allemaal vrolijk jailbreaken en Appulous gebruiken
Hehe. Ach, natuurlijk zullen er mensen daadwerkelijk alle software kopen. Ik doel meer op figuren die in DIG een topic openen dat hun µTorrent niet snel genoeg downloadt, om vervolgens in andere topics te huilen over mensen die torrentlinks plaatsenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het feit dat jij bij iedereen op de iPhone kan kijken vind ik persoonlijk storender.
Dat is natuurlijk heel wat anders dan kant-en-klare instructies plaatsen hoe te werk te gaan PLUS een *directe* link (was rapidshare oid) naar de te downloaden app!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Hehe. Ach, natuurlijk zullen er mensen daadwerkelijk alle software kopen. Ik doel meer op figuren die in DIG een topic openen dat hun µTorrent niet snel genoeg downloadt, om vervolgens in andere topics te huilen over mensen die torrentlinks plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |