quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:41 schreef Kremers het volgende:
Je moet wel een 3GS hebben.
Wat voor problemen en wat voor OS?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Hebben er meer mensen problemen met internet nadat ze gejailbreakt hebben?
Nou het is een klasgenoot van me.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:21 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Wat voor problemen en wat voor OS?
Ik zit bewust nog op 3.01, wel gejailbreakt, nog geen problemen.
AG vereist nu eenmaal een kompas om te kunnen functioneren. In de app store beschrijving staat dat hij wel te installeren is op een 3G, maar dan gaat de app er van uit dat je altijd nar het noorden staat. Om je heen kijken gaat dan dus niet lukken.quote:
Wat kun je met layar?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:41 schreef Kremers het volgende:
Layar, de Nederlandse Augmented Reality app, is nu te downloaden in de store (gratis)
Je moet wel een 3GS hebben. Ik ga hem vanmiddag even uitproberen.
Mja helaas. Lukt overigens sowieso niet. Krijg dan de foutmelding dat er een camera en compas is vereist.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:23 schreef Kremers het volgende:
[..]
AG vereist nu eenmaal een kompas om te kunnen functioneren. In de app store beschrijving staat dat hij wel te installeren is op een 3G, maar dan gaat de app er van uit dat je altijd nar het noorden staat. Om je heen kijken gaat dan dus niet lukken.
TVGids pro staat sowieso gewoon in de app store, net als Persoonlijkheden en die anderen wellicht ook. Gewoon zoeken via zoeken in de app store. .quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 03:55 schreef dennis00 het volgende:
Ik zoek deze apps:
tv gids pro
voetbalprimeur pro
kookjij
persoonlijkheden
pin-automaat
supermarkt
Kan ze alleen niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |